Oletteko käyneet uudistetussa erkan kepapissa? Millaista oli, hinta ja laatu suhde?
Uudistettu Erkan kokemuksia?
27
1965
Vastaukset
- eieieieieie
Paskaa oli, irstaan rasvaisia roiskeläppiä. Ei jatkoon.
- valitettavaa-on
Erkka oli aikoinaan hyvä paikka. Ei ole enää entisensä.
- Näinteen
Hakekaa vaikka siwasta joku grandiosa pakastepizza, siihen vähän tuunausta ja kyllä, voittaa noi karvaranteiden iljettävät läpät 10-0. Ja on terveellisempää.
- sossun.perhe
Karhuvuoren normikamaa= spugepizza siwasta kimpparahalla.
- 8764567890
Paikka erittäin siisti ja viihtyisä. Ruoka vähintään yhtä hyvää kuin ennenkin. Valikoima laajempi kuin ennen. Suosittelen.
- entinenasiakas
huono nykyään...ei mennä enää.ihan kuin joku kahvila tms.hinnat taivaissa ja se alkuperäinen oli sisustusta myöten 100 kertaa parempi
- kovasatsaus
Nyt sisustus 200 tuhatta euroa kalliimpi.
- tietäjätaitajaosaaja
Hienoksi rempattu ja hinnat ovat tasan samat kuin ennenkin, ainakin lounaalla. Toisin sanoen 8e kebab ja pitsat. Bonuksena pihvit ja hampparit sekä kanakebab. Myös lounasajan ulkopuolella syöty erkan tulinen on saman hintainen kuin ennen remonttia. Aina ollut ja edelleen on Kotkan, ellei Suomen paras kebula.
Kukaan normaalijärkinenhän täältä palstalta mitään tietoa jaksa hakea mutta jos niitä nyt löytyy niin siinä sitä faktaa. Nimierkillä: jo kohta 18 vuotta käyneenä. - jopaspitsaa
Erkan kebabin pitsat ei ole sen kummempia kuin muutkaan pitseriat. En ole koskaan ymmärtänyt miksi Erkan paikka on niin arvostettu ja suosittu.
- jsuik
Erkan viini ja kahvi ois ollu parempi nimi.ja miten aikaisin menee kiinni viikonloppuna....
- tuostanoin
hinta riippuu myös naamasta ja haluatko kuitin. itse olen aina ottanut ruoan mukaan joten sisustasta en haluaisi maksaa.....hyvästä ruoasta ja palvelusta kylläkin.
- samaasaibaa
Eiköhän noita vastaavia kebappiloita ole vähän joka kulmalla. Ei siellä Erkanilla mitään omalla reseptillä tehdä, samat tukkukäynnit ja tavarat mukaan niin kuin kylän muillakin. Jos tehdään samasta tavarasta niin miten voidaan arvostella että tämä on "kylän paras"?. Pitääkö pitaleipää vähemmän aikaa mikrossa kun kadun toinen pizzeria vai mistä ero muka johtuu? Ja onko niitä edes? Ehkä se on vaan tottumiskysymys missä käy ja mieltää sen itselleen parhaaksi? Joku puolueeton sokkotesti voisi paljastaa että onko niitä eroja edes olemassa.
- kebulia
Olen monesti meinannut hakea sieltä kun on kovasti kehuttu. Paikka on siisti. Kebula oli kyllä pohjanoteeraus. Leipä oli vetinen. Päällä salaatit, jossa nahistuneet tomaatinkappaleet, pohjalla vähän lihaa. Leipä ei ollut häävi, oliko mikrossa vaan lämmitetty. Kebuliha oli tajuttoman kuivaa. Kastike oli kyllä ihan asiallista, joskin leipä oli sitten vetinen, johtui ehkäpä enemmän leivän laadusta, koska muualla ei vastaava ole ollut, jos leipä paistettu tilattaessa. Kaksi otettiin ja molemmat samanlaisia. Hinnat pari ekua noin kalliimmat kun jossakin muualla, ehkäpä pizzat on parempia? Mutta ei jatkoon kiitos vaan. Palvelu oli ystävällistä.
- Hokko
Hinta-laatusuhde surkea. Käsittämätön maine todellisuuteen nähden.
- erkkamaksaa
Ei hääppöset eväät, normitasoa, eli samaa paskaa kuin muissakin. Ei ainakaan parempaa.
Hintaa toki on pari euroa "erkka lisää" enemmän. - Rizestä.moi
Erkka eroaa muista sillä, että ne mätöt maksaa enemmän kuin muualla. Laatu sen sijaan ei erotu edukseen.
- KolmeHeedberiäMaidolla
Käykää katsomassa mitä tv-ohjelma sai aikaan eräässä nakkikioskissa.
- PaskaaPaketissa
Itse en osta koskaan karvakäsi muslimeilta yhtään mitään vitun kurkunleikkaajilta minulla on unelma.
- eienääikinä
Erkalla taso nykyään surkea. Hinnat sen sijaan ihan omaa luokaansa. Karmea paikka!
- paskalentää
Erkan kiekoilla lähtee pahakin ummetus.
- TasoLaskenut
Remontti kun tehtiin paikasta tuli ns. hieno kebab paikaksi. Hinnat ovat mielestäni korkeat ruoan tasoon suhteessä. Tuntui kuin ennen olis ollut parempia sapuskoita, mutta nykyään en enää käy. Sain ns. paskaa vuosi sitten ja luulin, että se oli vain sattumaa. Oli pieni tauko ja sain taas paskaa. Sen jälkeen en ole käynyt enkä enää tule käymään.
- 3523235safee
Hinnat tapissa ja laatu laskenut kuin lehmän häntä. Pizza ovat kyllä surkeita ollu aina, kebab sensijaan loistavaa, tosin nykysin sekin keskinkertasta ja tuohon hintaan ylihintaista moskaa.
- rannekarvassa
sikahinnat
- Anonyymi
Huomaa eron googlearvioiden ja nyymi24:n välillä. Pelkkää paskapuhetta ja trollausta.
Erkan on huippupaikka tämäntyyppisistä paikosta. Ihan suomen kärkikastia. Tavanomaista pizzeriaruokaa tukun aineksista pienillä extroilla höystettynä, mutta täällä asiat on tehty oikein, aina. Kebabannos aivan ylivoimainen. Piste.- Anonyymi
Samaa mieltä. Pitää mennä pääkaupunkiseudulle, jos paremman paikan löytää.
Kokemusta on: Kotkasta, Espoosta ja Tampereelta, kaupungeissa jossa olen ollut pitkiä aikoja keikkatöissä, lähinnä LVI-alan asennustöissä. - Anonyymi
Arviot kertoo yleensä arvioitsijasta. Mehän ei tiedetä tietääkä arvioija yhtään mitään mistään vai onko vaan tottunut paskaan laatuun. Minusta erkan on mautonta ja ei kovin ihmeellistä. Ei huono, mutta en käy. Enää.
- Anonyymi
YLE oli haastatellut Erkkaa, ihmeen huono kielitaito kaikkien vuosien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316