Parkkipaikka

Pertti333

Hei

Mietin tässä kun sain tänään viestin että autoni on parkkeerattu varatulle paikalle. Joka ei ole tolppapaikka eikä missään lue minkään näköstä kylttiä että paikka olisi varattu. Asun siis kerrostalossa omistusasunnossa meillä on tolppapaikkoja ja ilman miitä. Maksamme kylmistäpaikoista ja tolppapaikoista. Mutta itselleni ei ole ainakaan osoitettu paikkaa mikä olisi minun paikkani vaikka maksan siitä mutta nähtävästi hallituksenpuheenjohtajalle on! Elikkä kysymys kuuluukin että mistä tiedän että paikka on jollekkin henkilölle sitten varattu?

2

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuutenmitenkään

Parasta soittaa selvänäkijälle.

• Myllymaekelaeinen

Meidän taloyhtiössämme pysäköintiasiat hoitaa isännöitsijä, jolta paikan sijaintiakin voi kysyä. Yhtiömme tontille on myös asetettu pysäköintikielto, johon autopaikat sitten muodostavat poikkeuksen.
      Jotkut asukkaat eivät selvitä asioita ollenkaan, vaan esimerkiksi sähköpaikan vuokrannut asukas on saattanut pysäköidä vuokraamattomalle kylmäpaikalle "kun siinä ei ole ollut autoa, ja mä vaan tulin ruokatunnille ja tää oli lähempänä niin ei kai se haittaa". Kyllä se yhtiön omaisuuden oikeudeton käyttö vain haittaa, ja noottia tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5363
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2707
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2589
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2260
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2197
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82