Hei
Mietin tässä kun sain tänään viestin että autoni on parkkeerattu varatulle paikalle. Joka ei ole tolppapaikka eikä missään lue minkään näköstä kylttiä että paikka olisi varattu. Asun siis kerrostalossa omistusasunnossa meillä on tolppapaikkoja ja ilman miitä. Maksamme kylmistäpaikoista ja tolppapaikoista. Mutta itselleni ei ole ainakaan osoitettu paikkaa mikä olisi minun paikkani vaikka maksan siitä mutta nähtävästi hallituksenpuheenjohtajalle on! Elikkä kysymys kuuluukin että mistä tiedän että paikka on jollekkin henkilölle sitten varattu?
Parkkipaikka
2
151
Vastaukset
- eimuutenmitenkään
Parasta soittaa selvänäkijälle.
- Myllymaekelaeinen
Meidän taloyhtiössämme pysäköintiasiat hoitaa isännöitsijä, jolta paikan sijaintiakin voi kysyä. Yhtiömme tontille on myös asetettu pysäköintikielto, johon autopaikat sitten muodostavat poikkeuksen.
Jotkut asukkaat eivät selvitä asioita ollenkaan, vaan esimerkiksi sähköpaikan vuokrannut asukas on saattanut pysäköidä vuokraamattomalle kylmäpaikalle "kun siinä ei ole ollut autoa, ja mä vaan tulin ruokatunnille ja tää oli lähempänä niin ei kai se haittaa". Kyllä se yhtiön omaisuuden oikeudeton käyttö vain haittaa, ja noottia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1092381- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159