Vituttaako teitä, kun kommunisti ja juutalainen Lenin antoi Suomelle itsenäisyyden?
Hahhaa! Imekää Putinianne! Gospodi pomiloi vaan!
Abrahamm ja muut putinistihörhöt!
9
176
Vastaukset
- LOL-LERO
Nyt tuli putinisteille pallo boltseille! Yleensä nämä levittää salaliittoskeidaa juutalaisista ja komuista. Nyt tuli Suomi-putinistinatseille mietittävää, miten pitäisi suhtautua bolsevikki-Leniniin :D
- haaaaaaahaaaaaaaa
Nyt on putinatseilla skitso olo :D
- juoppokepulainen
Vasemmistoliittolaiset ovat poistuneet joukolla Suomesta Venäjälle koska pääsevät nyt kansalaisiksi
emme jää kaipaamaan
http://yle.fi/uutiset/venalaislehti_venaja_tarjoaa_kansalaisuutta_myos_suomalaisille__kaikki_entiset_alusmaat_mukana/7121379 - kova-pala
Tää kova pala Abrahammille!
- vidunazit
Kyllä niitä vituttaa. Putinisteille fasisti Putin on mukamas suurempi ajattelija kuin Lenin!
- lahtaripa
Putin on pelkkä lahtari.
- rankkaaon
Kinkkinen juttu Abrahammille!
- niioniin
Kyllä sitä vituttaa. Haluaisi ilmeisesti palauttaa tsaarin imperiumin.
- Kbchjlnb
Kova paikka Abrahammille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892