Jeesuksen paluun aika on ilmoitettu!

ffasdfa

Kaikkein luotettavimpien profeettain välityksellä meille on tiedoksi saatettu jumalallisia salaisuuksia, joista ei yhden yhdenkään lukijan tulisi osattomaksi jäädä! Nyt ei ole kyse vain yksittäisestä Herra Jahven lähettämästä tiedonannosta, vaan erittäin luotettavan tuntuinen profeetta paljastaa jopa Jeesuksen paluun päivämäärän!

Muita hieman vähäisempiä, mutta ihmiskunnan kannalta äärimmäisen tärkeitä tapahtumia on myöskin annettu ennaltatiedettäväksi, joten kehoitan siis lukijoista joka ainoaa tarkoin tutkimaan ja visusti sydämeensä painamaan alla olevasta linkistä aukeavat kirjoitukset alkaen 12.3.2016.

Suosittelen palstankäyttäjiä varaamaan päivittäisen hiljentymishetken, jonka aikana hän voisi syventyä satoihin, ellei peräti tuhansiin jo aikaisemmin muistiin kirjoitettuihin profetioihin. Kuten on tarkistettavissakin, suuri osa niistä on tarkalleen ja täsmälleen tapahtunut juuri kuten profeettain käsi on ne muistiin merkinnyt, mutta osa odottaa vielä täyttymistään, eikä meillä ole pienintäkään syytä epäillä etteikö niin olisi käyvä.

Koska nämä ovat äärimmäisen arvokkkaita, ellei peräti Suomen historian arvokkaimpiin kirjoituksiin lukeutuvia, on Ilmatar katsonut hyväksi ja täysin pyyteettömästi ne tuleville sukupolville säilöä..ettei Herra Jahven voidelluille ja nöyrille palvelijoilleen antamista sanomista yksikään kirjain katoaisi tai muuttaisi muotoaan.

9

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..homoja ottaa päähän, että kirkko sentään on vielä ihmiskunnan ja ihmisen asialla.
      Ihan oikein, että kirkko ei vihki homo ja lesbopareja. Onhan nyt tehty laki lasten saamisesta irvokas mahdollisuus todistella omaa erillaisuuttaan normaaliksi, jos lapsi kärsii...

• Onhan se Raamatussa melko tarkkaan kerrottu. Ajankohta meni parisen tuhatta vuotta sitten. Vai ovatko nämä 'kaikkein luotettavimma profeetat' luotettavampia kuin Jeesus?

"Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

• asdkskdf

Sinä se hyökkäilet aina kristinuskoa vastaan. Islamia taas puolustelet..

• asdkskdf kirjoitti:

Sinä se hyökkäilet aina kristinuskoa vastaan. Islamia taas puolustelet..

Vai niin se sinusta näyttää. Mielenkiintoinen ajatusmaailma sinulla. Raamatun siteeraaminen on kristinuskolle paha ja faktojen kertominen islamille hyvä. Todellisuudessa olen, edelleen, antiteisti joka toivoisi kaikkien uskontojen katoavan vähitellen turhina maailmasta. Ne aiheuttavat niin paljon pahaa. Parempi kuitenkin uskonnonvapaus kuin vapauden rajoittaminen.

• recog kirjoitti:

jotain taustaa..
        http://www.kotipetripaavola.com/Raamatun_ristiriitojen_tarkasteluaUT.html

En jaksa noita Petri Paavolan juttuja lukea. Näissä aina sepitetään sitä taustatarinaa, jotta Raamattu täsmäisi todellisuuteen tai sisäiset ristiriidat saataisiin pyyhittyä pois.

Olen kuullut jo aika monta kertaa, miten tätä kohtaa selitellään. Eihän se selittely toimi, mutta ymmärrän, että on pakko joku selitys keksiä, jos haluaa uskoa.

• ennustusta

No jo oli aikakin. kaikkihan täällä Suomessa menee ihan persiilleen. ja vielä vääräuskoiset tuppaa meidän elätettäviksi!

• edededede

Höpölöpö, kukaan ei sitä tiedä, ei edes Jeesus itse, Isä yksin.
      Kunhan provoilet lämpimikssesi.

• Jesse.myöhästyi.bussista

Islam tuli jo. Jesselle ei enää tilaa, sen kurkku leikataan jos tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108