Yllätyin, toihan on kiva ja nopea!
Asensin Ubuntun vistan tilalle
6
252
Vastaukset
- Aha_ahaa
Koneesi sattuu olemaan siis yhteensopiva.
- win_ei_nopee
Minä olen huomannut saman kymmeniä kertoja :) Jokaisen Windowsin kohdalla...
- nopeat-buntut
Nykyisellään todellakin on niin että buntut on helpompia ja nopeampia asentaa, ja päivityksetkin toimii, toisin kuin esim. Win Vistassa ja 7:ssä.
- hyvin-toimivat
Yleensäkin buntut toimivat hyvin ja jopa Vistaa paremmin Vista-koneissa.
- Ei-HP
10 v vanhoihin HP 9000-sarjan Vista-läppäreihin ei kuitenkaan kannata lähteä Ubuntua tai mitään Linuxia asentelemaan, koska näyttö saattaa olla röpyliäinen (NVIDIA-pulma).
- helppoa-korjata
Nvidian näytönohjain jos on irronnut tinauksistaan niin sen voi korjata purkamalla läppärin, emolevy irti, näytönohjainpiirin ympärille pahviputki, ja kuumailmapuhaltimesta kuumuutta putkeen muutaman minuutin kunnes höyry taikka savu nousee.
Hienosteluun taipuvaiset voivat käyttää prosessissa lämpömittaria antureineen, mutta nämä eivät suinkaan ole välttämättömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026