Himottaa jo nyt....

Ihanaabanaaniasisään

Ihanaa....olisi jos joku ilisi kanssani tässä kello kymmenen jälkeen.
Seksi väline voi olla mikä tahansa. Dildosta kurkkuun.
Banaanikin käy. Kunhan se saa aikaan hyvän olon tunteen.
Tyydytetään yhdessä onko jo kenellä kuumana kosteena?
Onko siellä jossain jo jolla kulla joku sisällä muu kuin panokalu?

11

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä voisin katsella ja kuunnella ja samalla runkata. Skype ois hyvä.

• Mustangsiivinrakkautta

Voi vittu pillun vittu.

• Yritäedespillukuumana

Voi vittu kun panettais'. Mä teen vaasta kymmenen jälkeen banaanilla.
        Kokeilen menemö tölkki sisään. No vaikkei meniskään yritän ainakin.

• Ihanaltatuntui

Nyt on se sopiva hetki kun mieheni on mökillä. Kokeilen mitä saan sisään?
        Kerron sitten lisää. Menikö vai ei? S e kerron sitten kun olen kokeillut minkä minä sinne sain sisään. Meni ihan vähän. Ei kokonaan. Käsi menee sillä rupeen tekemään.

Kello on nyt viittä vailla viisi. Tuletko mukaan rukkaamaan paineet tavarasta pois?
        Noniin oletko valmis? Sitten aloitetaan.
        SE on ihanan kuuma. Onko sulla jäykkänä. Alhhan rukkaaman.
        Pilluni aukko on sinun. Alkaa panettaa vähitellen. AAAAH...ihanaa pilluni kuumenee. Työnsin pillun sormeni ihana kiihottuu koko ajan. AAAh..panettaa niin kamalasti. Ei riitä yksi sormi. LIIH...aaaaah....voi jumpe kun tekee hyvää. Alkaa kovasti kiihottumaan. Onkalo on kiihkosta kuuma. Nyt se vasta alkokin lämpenemään. UUUIIIH...ihanaa. Turkanen sentään tekee mieli runkta niin että lätinä kuuluu. Nyt se vasta himokas. Jatkan kirjottamista kun olen valmis.
        Ihanalta tultuu. Entä sinusta? Panetttaa. AAAA.....AAAAIIAAA....Tekee hyvää.
        Hiki tulee...litinä kuluu. Rupstus kuuluu ihanan kuuma kostee pilluni on jatkan loppun asti. Kyllä teki hyvää saada orgasmi.

• Kävisikö puolenyön jälkeen muutama viesti ja sit vois vaikka sypellä katsoa kun runkataan oikein kunnolla

• pe69

Hyvä naiset. Nauttikaa! Löytyisi oikeaakin täytettä. Voisin auttaa banaanin kanssa ja antaa verrattavaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe