kokonaan ???
Näinhän on masennuslääkkeiden osalta ehkäpä n.60-70%:sti ja loput käyttäjät ovat zombeja. Tätä todistaa sekä omat arkihavainnot että mm. ssri-stories netissä.
Mulla on pari md-tuttua ja minusta tuntuu että lääkitys tuhoaa nuo tyypit kokonaan. Molemmilla esiintyy järkyttäviä agressioita, joissa ei ole mitään päätä eikä häntää. Ja kummallakaan ei ollut noita ennen lääkityksen alkamista.
Ainoa johtopäätös mulla; lääkitys tuhosi lopullisesti heidän terveytensä, enkä edes tiedä oliko 'sairaus' ennen lääkitystä muuta kuin vinoon kasvatettu / kasvanut persoonallisuus, jonka keskeisin piirre näyttää olevan narsismi.
Minkälaisia kokemuksia muilla on tässä aiheessa / asiassa ?
Tuhoaako maanisdepressiivisen lääkitys terveyden
5
412
Vastaukset
- psykoottinen-
Oma henkilökohtainen kokemukseni on, että tuhoaa! Sitä olen huomannut myös muiden elämien kohdalla!
Litium on virallisestikin myrkky, antipsykootit tuhoavat ihan yhtä paljon nekin. Epilepsialääkeryhmä ehkä hieman vähemmän ongelmia tuottava verrattuna muihin mutta en söisi enään sitäkään. Siinä on kolme kovaa ryhmää, mielialantasaajaa, mitä käyttävät tähän tautiin. Muita ei mun tietääkseni ole. Kaikista tulee ongelmia terveyteen ennemmin tai myöhemmin, riippuu yksilöstä milloin!
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=hoi50076#NaN - otaomena
Samaan asiaan verrattavissa mielestäni kuin alkoholinkäyttö, ei sekään tuhoa jos käyttö pysyy rajoissa vs. pitkäänjatkunut riippuvuus
- myrkkyvsmyrkky
Ihan oikein vertaa esimerkiksi alkoholiin aineena, mutta mitä tule vahingoitumispotentiaaliin, alkoholi on normaaleilla käyttöannoksilla huomattavasti miedompaa kuin esimerkiksi SSRI-aineet aka "masennuslääkkeet". Siinä missä alkoholia saa ottaa runsaasti kuukausia ja vuosia ennen tuntuvia kognitio- jne. vaurioita, SSRI-aineet vaurioittavat jo muutamien viikkojen, jopa päivien käytön jäljiltä hyvin tuntuvasti. Siinä mielessä alkoholin haittapotentiaalin vertaistaminen SSRI-aineisiin on yliarvio. Alkoholi on tavanomaisella annostuksella ja käyttövälillä turvallisempi terveydelle kuin SSRI-aineet.
Enpä usko, että näin yleisesti ottaen käy. Itse syönyt lääkkeitä kaksisuuntaiseen kuutisen vuotta. Oikean lääkityksen löydyttyä kolmisen vuotta sitten, olen pikemminkin oma minäni.
- bipotuttuja
Holtitonta käytöstä, harkitsemattomuutta, seksuaalivietti katossa tai sit se hyytyy kokonaan, lihomista, valvomista tai sit nukutaan liikaa, ärsyttävimpiä muistihäiriöt ja lyhyet poissaolokohtaukset. Samoja asiouta selitetään miljoonasti, eikä muisteta välillä oikein mitään. Vähintään yhtä sairaita jotku lääkityksillä kuin ilman lääkkeitä. Ja viel riippuvuus. Kaikki voi pyörii lääkkeiden ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984