Omaiseni puhuu aina, että se ja se varastaa. Totuus on kuitenkin, että hän on itse varastanut monelta työpaikaltaan tavaraa ja on saanut potkut sen takia ja varastaa aina, kun on mahdollista. Kun hän käy kylässä tai muuta vastaavaa , niin kaikki on aina varkaita ja taas lähtee tavaraa hänen mukaansa. Pojantytär pääsi ripille, niin kaikki rippilapselle antamansa lahjat hän oli varastanut! Kyllä tuokin sairaus on kamalaa! Omaisia syyttelee vaikka miksi. On tuollainenkin ämmä kamala sukulainen. Kahvikupistakin veloittaa 3€ pullan kanssa.
SISKO VARAS
46
1372
Vastaukset
Turpaan vaan eukkoa.
- aina.varkaissa
Sama vika Ainolla.
En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!
- muuitakin.lienee
RouvaHoikkala kirjoitti:
En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!
Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?
- autiotalojen.tyhjennys
muuitakin.lienee kirjoitti:
Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?
Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?
- oivatoikka
Ei harrasta.
- pyykkinaruilta
RouvaHoikkala kirjoitti:
En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!
Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.
- oivatoikka
autiotalojen.tyhjennys kirjoitti:
Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?
Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.
- Juunas.Hatunen
Hoikkala alias Jambe Kuismo luulee että veljekset osallstuivat varkauksiin.
- turha.horista
oivatoikka kirjoitti:
Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.
Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,
- Niukkarinen
Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.
Niukkarinen kirjoitti:
Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.
Onko Jarmo Ikaalisten mafian pomo?
- pojat_uhrina
Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.
- kertokaapas.vajakit
pojat_uhrina kirjoitti:
Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.
Millä tavalla tuosta toiminnasta rahaa tuli?
- huuuuuume
Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin
- diaadinumeroX
huuuuuume kirjoitti:
Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin
Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
Ei siellä mainintaa Jarmosta ole. - Anonyymi
pyykkinaruilta kirjoitti:
Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.
kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan
He ovat hyvin toimelias pari.
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!
Se on romani tai ulkomaalaistaustainen joka täällä varastelee oikein huonekaluja vaatteita.
- Anonyymi
diaadinumeroX kirjoitti:
Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
Ei siellä mainintaa Jarmosta ole.Kuitenkin hänen asuntonsa täyttyi erilaisesta tavarasta.
- Anonyymi
turha.horista kirjoitti:
Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,
Pirkanmaan käräjäoikeudessa kaikki nauroivat aivan kippurassa kun käsittelyssä oli ikaalislaisen miehen alleenlasku sierrassa.
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
He ovat hyvin toimelias pari.
Koskela
- Anonyymi00040
pyykkinaruilta kirjoitti:
Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.
Joo... kouluihin ja päiväkotiin.
- Anonyymi
kylähullun yksinhouruuta koko ketju
- Anonyymi
Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....
Kirjoituksissa ja kirjoittajissa ei ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....
Kuinka helposti hänestä saisi tehtyä leikkaamalla naisen?
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka helposti hänestä saisi tehtyä leikkaamalla naisen?
Tosi helposti. Onko se tehny koskaan mitään miehekästä?
- Anonyymi00037
Jarmonko porukka kärys pöllinnästä ?
- Anonyymi00039
Ei.. Vaan Teemu on syyllinen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453