SISKO VARAS

KÄSIRAUDAT

Omaiseni puhuu aina, että se ja se varastaa. Totuus on kuitenkin, että hän on itse varastanut monelta työpaikaltaan tavaraa ja on saanut potkut sen takia ja varastaa aina, kun on mahdollista. Kun hän käy kylässä tai muuta vastaavaa , niin kaikki on aina varkaita ja taas lähtee tavaraa hänen mukaansa. Pojantytär pääsi ripille, niin kaikki rippilapselle antamansa lahjat hän oli varastanut! Kyllä tuokin sairaus on kamalaa! Omaisia syyttelee vaikka miksi. On tuollainenkin ämmä kamala sukulainen. Kahvikupistakin veloittaa 3€ pullan kanssa.

46

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaan vaan eukkoa.

      • aina.varkaissa

        Sama vika Ainolla.


      • En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!


      • muuitakin.lienee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

        Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?


      • autiotalojen.tyhjennys
        muuitakin.lienee kirjoitti:

        Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?

        Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?


      • oivatoikka

        Ei harrasta.


      • pyykkinaruilta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

        Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.


      • oivatoikka
        autiotalojen.tyhjennys kirjoitti:

        Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?

        Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.


      • Juunas.Hatunen

        Hoikkala alias Jambe Kuismo luulee että veljekset osallstuivat varkauksiin.


      • turha.horista
        oivatoikka kirjoitti:

        Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.

        Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,


      • Niukkarinen

        Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.


      • Niukkarinen kirjoitti:

        Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.

        Onko Jarmo Ikaalisten mafian pomo?


      • pojat_uhrina

        Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.


      • kertokaapas.vajakit
        pojat_uhrina kirjoitti:

        Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.

        Millä tavalla tuosta toiminnasta rahaa tuli?


      • huuuuuume

        Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin


      • diaadinumeroX
        huuuuuume kirjoitti:

        Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin

        Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
        museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
        Ei siellä mainintaa Jarmosta ole.


      • Kukaan ei uskaltanut kavaltaa karva noppaa koska se olsi tietänyt varmaa kuolemaa.


      • Anonyymi
        pyykkinaruilta kirjoitti:

        Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.

        kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan

        He ovat hyvin toimelias pari.


      • Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

        Se on romani tai ulkomaalaistaustainen joka täällä varastelee oikein huonekaluja vaatteita.


      • Anonyymi
        diaadinumeroX kirjoitti:

        Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
        museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
        Ei siellä mainintaa Jarmosta ole.

        Kuitenkin hänen asuntonsa täyttyi erilaisesta tavarasta.


      • Anonyymi
        turha.horista kirjoitti:

        Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,

        Pirkanmaan käräjäoikeudessa kaikki nauroivat aivan kippurassa kun käsittelyssä oli ikaalislaisen miehen alleenlasku sierrassa.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat hyvin toimelias pari.

        Koskela


      • Anonyymi00040
        pyykkinaruilta kirjoitti:

        Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.

        Joo... kouluihin ja päiväkotiin.


    • Anonyymi

      kylähullun yksinhouruuta koko ketju

      • Anonyymi

        Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....

        Kirjoituksissa ja kirjoittajissa ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....

        Kuinka helposti hänestä saisi tehtyä leikkaamalla naisen?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka helposti hänestä saisi tehtyä leikkaamalla naisen?

        Tosi helposti. Onko se tehny koskaan mitään miehekästä?


    • Anonyymi00037

      Jarmonko porukka kärys pöllinnästä ?

      • Anonyymi00039

        Ei.. Vaan Teemu on syyllinen


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe