SISKO VARAS

KÄSIRAUDAT

Omaiseni puhuu aina, että se ja se varastaa. Totuus on kuitenkin, että hän on itse varastanut monelta työpaikaltaan tavaraa ja on saanut potkut sen takia ja varastaa aina, kun on mahdollista. Kun hän käy kylässä tai muuta vastaavaa , niin kaikki on aina varkaita ja taas lähtee tavaraa hänen mukaansa. Pojantytär pääsi ripille, niin kaikki rippilapselle antamansa lahjat hän oli varastanut! Kyllä tuokin sairaus on kamalaa! Omaisia syyttelee vaikka miksi. On tuollainenkin ämmä kamala sukulainen. Kahvikupistakin veloittaa 3€ pullan kanssa.

40

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaan vaan eukkoa.

• aina.varkaissa

Sama vika Ainolla.

• En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

• muuitakin.lienee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?

• autiotalojen.tyhjennys
        muuitakin.lienee kirjoitti:

Ketkä varastavat enemmän kuin Aino Kukkala-Kakkala?

Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?

• oivatoikka

Ei harrasta.

• pyykkinaruilta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

En varasta edes päivittäin! Viikoittain varastamieni tavaroiden yhteisarvo jää alle 400 euron!

Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.

• oivatoikka
        autiotalojen.tyhjennys kirjoitti:

Vieläkö Rampa-veljekset harrastavat?

Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.

• Juunas.Hatunen

Hoikkala alias Jambe Kuismo luulee että veljekset osallstuivat varkauksiin.

• turha.horista
        oivatoikka kirjoitti:

Sitä paitsi viljalassa oli muitten varasto velesset ei osallistunu keikkoihin.

Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,

• Niukkarinen

Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.

• Niukkarinen kirjoitti:

Sinä toimit tuon rikosliigan johtajana.

Onko Jarmo Ikaalisten mafian pomo?

• pojat_uhrina

Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.

• kertokaapas.vajakit
        pojat_uhrina kirjoitti:

Se houkutteli nuoret miehet keikoille, veti rahat välistä ja lopuksi kaato koko homman poikien niskaan. Että sellanen roisto se on.

Millä tavalla tuosta toiminnasta rahaa tuli?

• huuuuuume

Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin

• diaadinumeroX
        huuuuuume kirjoitti:

Tonnin esineestä jarmo makso pojille 200-300, se itte möi esineen eteen päin 500-600 tai vaihto huumeisiin

Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
        museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
        Ei siellä mainintaa Jarmosta ole.

• Kukaan ei uskaltanut kavaltaa karva noppaa koska se olsi tietänyt varmaa kuolemaa.

• Anonyymi
        pyykkinaruilta kirjoitti:

Oletko kommarina ajatellut tehostaa toimintaasi.

kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kivakasvo otti Arin hommiinsa tehostamaan

He ovat hyvin toimelias pari.

• Anonyymi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Se on romani tai ulkomaalaistaustainen joka täällä varastelee oikein huonekaluja vaatteita.

• Anonyymi
        diaadinumeroX kirjoitti:

Tuomiolauselman mukaan pojat ne itse myivät
        museonpitäjälle ja muutamalle keräilijälle.
        Ei siellä mainintaa Jarmosta ole.

Kuitenkin hänen asuntonsa täyttyi erilaisesta tavarasta.

• Anonyymi
        turha.horista kirjoitti:

Tuomioistuimen tuomio on edelleen kaikkien luettavissa,

Pirkanmaan käräjäoikeudessa kaikki nauroivat aivan kippurassa kun käsittelyssä oli ikaalislaisen miehen alleenlasku sierrassa.

• Anonyymi

kylähullun yksinhouruuta koko ketju

• Anonyymi

Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi mies kirjoittaja, joka luulee olevansa nainen, joutais tosiaan sinne siperiaan, alkaa hänellä päässä viirata sen verran pahasti.....

Kirjoituksissa ja kirjoittajissa ei ole mitään vikaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe