Moro
Oon siis aikas yksinäinen ja masentunut 19v mies Tampereen seudulta.
Olen myös kyllästynyt tämänhetkiseen elämään ja kaipaisin jotain edistystä. Olisiko kenties ketään muuta masentunutta ihmistä joka olisi valmis selviytymään paskasesta pohjamudasta?
Tarvitsen ihmistukea selviytyäkseni. Yksinäisyys on liian perseestä. Olen kokenut myös sitä onnellista elämää, ai ai kun tekis mieli palata siihen eikä sen pitäisi edes olla kauhean vaikeaa...
Viestiä voi myös laittaa:
[email protected]
Yksinäisyydestä ja masennuksesta selviytyminen ?!
6
461
Vastaukset
- haluaisinauttaa
Onko sulla kikkiä? :o
- Juggis2
yuggis_ kirjoitti:
Ei vaan sillä on penis.
Tunge löylykauha perseeseen..........
...............
....
.
......
.
.....
- vertaistukeee
laitoin sulle spostia
Hei Makeksi!
Hienoa että olet uskaltanut kirjoittaa yksinäisyyden ja masennuksen tunteistasi. Vertaistuen hakeminen tilanteessasi on askel eteenpäin. Oletko hakenut jo jostain muualta vertaistukea, monissa paikoissa on yksinäisille ryhmiä, joissa pääsee jakamaan kokemuksiaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Jos olet töissä, voisitko saada työterveyden kautta apua masentuneisuuteen? Tai jos opiskelet, voisitko ottaa yhteyttä esimerkiksi terveydenhoitajaan?
Vertaistukiryhmiä löytyy esim. Mieli Maasta ry:n toimipisteestä Tampereelta. Ryhmiin voi mennä kuka tahansa, joka kokee tarvitsevansa vertaistukea. (http://mielimaastary.fi/ Etusivu.php)
Seurakunta tarjoaa myös keskusteluapua, joko kasvotusten tai puhelimitse, esimerkiksi palveleva puhelin.
Harrastusten kautta pääsisit tapaamaan muita ihmisiä, jolloin yksinäisyyden tunteet saattaisivat helpottaa.
Toivomme, että löydät avun vertaistuen kautta. Tsemppiä kevääseen!!!
Kalajoen Rovastikunnan Saapas,
Sonja, Henna, Annika- Inka2016
Hei, mä näin koskettavan ja hauskan animaation ihmisen tunteista ja fiiliksistä. Käykää ihmeessä tsekkaamassa yle areena ja hae Some-Suomi tai http://areena.yle.fi/1-3537753. Tsemppiä kesään kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647