Suunnitelmissa päiväretki Krakan luonnonpuistoon.
Netistä näyttäisi löytyvän muutamia matkanjärjestäjiä,
Onko kellään kokemuksia hyvästä retkestä ja haluaa suositella?
Entä kaupungilta (Split) suoraan kadulta myytävät matkat?
Mitä kannattaa huomioda?
Kiitos jo etukäteen ☺
Krakaan hyvä matkanjärjestäjä
3
262
Vastaukset
- a-antti
Terve MummuUkki,
Olen aikaisemminkin vastaillut tämänsuuntaisiin kysymyksiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13739752/sibenik-ja-krkan-luonnonpuisto
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11582034/krkan-kansallispuisto
Noista ja monista muistakin Kroatiaketjuista löytynee lisää vihjeitä.
Reissun toteuttamisen lähtökohdat tietty sanelee aika paljon toteutustapaan; lähtöpaikan etäisyys, itseajamisen into, itse lähtöpaikan retkitarjonta, lomasesongin vaihe, ooooh, en jaksa enempää! Jos olette vuokra-autolla liikkeellä (suosittelen), niin noissa linkeistä toisessa oli meidän kokemus.
Muutoinkin, jos ette ole Kroatiaan omakohtaisesti tutustuneet suosittelen tätä palstaa selailemaan. Minusta asiallisia juttuja paljon (tietty, kun olen itsekin kirjoitellut ;-) ).
Mummulle ja ukille hyvää lomaa! - MummuUkki
Kiitos vastauksestasi a-antti ja nettilinkeistä!
- KroatiassaLomaileva
Minä otin Krkan retken Portal nimiseltä matkanjärjestäjältä Splitistä. Oli hyvä retki ja erinomainen opas. Hinta 56€ ja kokopäiväretki. Portalin toimisto on ihan Splitin keskustassa, googlettamalla löydät sijainnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840