Nyt on kaikilla taksiin ulostelijoilla onnen päivät kun valinnan vara lisääntyy:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041821436103_uu.shtml
Kerrankin iloisia uutisia!
7
148
Vastaukset
- vajakki.voi.vastata
Mitä kaksi omaa autoa omistava takseilla tekee.
- oivatoikka
Tietysto paskaa niihin.
- ainon.sairas.nuppi
oivatoikka kirjoitti:
Tietysto paskaa niihin.
Rouvalla on omituisia kakkafantasioita.
Autojen määrällä ei ole merkitystä jos niiden omistaja on humalan takia kykenemätön niitä käyttämään. Siksi taksi on joskus parempi valinta. Sen sijaan ulostaminen olisi suotavaa suorittaa omassa autossa eikä aiheuttaa taksikuskille ylimääräistä työtä ulosteiden siivoamisen parissa.
- aids.aino
myllis_seppo kirjoitti:
Autojen määrällä ei ole merkitystä jos niiden omistaja on humalan takia kykenemätön niitä käyttämään. Siksi taksi on joskus parempi valinta. Sen sijaan ulostaminen olisi suotavaa suorittaa omassa autossa eikä aiheuttaa taksikuskille ylimääräistä työtä ulosteiden siivoamisen parissa.
Siksi rouvamyllistä ei oteta kyytiin kun paskoo, aiemmin
ajattelin että rahattomuus olisi syynä mutta nyt siis
Puntunlahtelaisilla on enää käytössä Haisulikin taksi
ja sekin kunnan piikkiin. aids.aino kirjoitti:
Siksi rouvamyllistä ei oteta kyytiin kun paskoo, aiemmin
ajattelin että rahattomuus olisi syynä mutta nyt siis
Puntunlahtelaisilla on enää käytössä Haisulikin taksi
ja sekin kunnan piikkiin.Eräs isännöitsijöyrittäjä on toiminut ikaalislaisille huonona esimerkkinä taksiin ulostamisen suhteen ja nyt ongelma on sinun mukaasi räjähtänyt käsiin (vai taksiin?) ainakin puntunlahtelaisten suhteen. Miten ongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan?
- paha.ongelma
myllis_seppo kirjoitti:
Eräs isännöitsijöyrittäjä on toiminut ikaalislaisille huonona esimerkkinä taksiin ulostamisen suhteen ja nyt ongelma on sinun mukaasi räjähtänyt käsiin (vai taksiin?) ainakin puntunlahtelaisten suhteen. Miten ongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan?
Puntunlahdella homma on tosiaan päässyt pahaksi kun
rouva Kallalalta tulee joka reiästä kakkaa ja suusta kaikkein
eniten.
Kunta joutunee laittamaan rouvalle asunnon lietealtaan päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453