Nyt on kaikilla taksiin ulostelijoilla onnen päivät kun valinnan vara lisääntyy:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041821436103_uu.shtml
Kerrankin iloisia uutisia!
7
132
Vastaukset
- vajakki.voi.vastata
Mitä kaksi omaa autoa omistava takseilla tekee.
- oivatoikka
Tietysto paskaa niihin.
- ainon.sairas.nuppi
oivatoikka kirjoitti:
Tietysto paskaa niihin.
Rouvalla on omituisia kakkafantasioita.
Autojen määrällä ei ole merkitystä jos niiden omistaja on humalan takia kykenemätön niitä käyttämään. Siksi taksi on joskus parempi valinta. Sen sijaan ulostaminen olisi suotavaa suorittaa omassa autossa eikä aiheuttaa taksikuskille ylimääräistä työtä ulosteiden siivoamisen parissa.
- aids.aino
myllis_seppo kirjoitti:
Autojen määrällä ei ole merkitystä jos niiden omistaja on humalan takia kykenemätön niitä käyttämään. Siksi taksi on joskus parempi valinta. Sen sijaan ulostaminen olisi suotavaa suorittaa omassa autossa eikä aiheuttaa taksikuskille ylimääräistä työtä ulosteiden siivoamisen parissa.
Siksi rouvamyllistä ei oteta kyytiin kun paskoo, aiemmin
ajattelin että rahattomuus olisi syynä mutta nyt siis
Puntunlahtelaisilla on enää käytössä Haisulikin taksi
ja sekin kunnan piikkiin. aids.aino kirjoitti:
Siksi rouvamyllistä ei oteta kyytiin kun paskoo, aiemmin
ajattelin että rahattomuus olisi syynä mutta nyt siis
Puntunlahtelaisilla on enää käytössä Haisulikin taksi
ja sekin kunnan piikkiin.Eräs isännöitsijöyrittäjä on toiminut ikaalislaisille huonona esimerkkinä taksiin ulostamisen suhteen ja nyt ongelma on sinun mukaasi räjähtänyt käsiin (vai taksiin?) ainakin puntunlahtelaisten suhteen. Miten ongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan?
- paha.ongelma
myllis_seppo kirjoitti:
Eräs isännöitsijöyrittäjä on toiminut ikaalislaisille huonona esimerkkinä taksiin ulostamisen suhteen ja nyt ongelma on sinun mukaasi räjähtänyt käsiin (vai taksiin?) ainakin puntunlahtelaisten suhteen. Miten ongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan?
Puntunlahdella homma on tosiaan päässyt pahaksi kun
rouva Kallalalta tulee joka reiästä kakkaa ja suusta kaikkein
eniten.
Kunta joutunee laittamaan rouvalle asunnon lietealtaan päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070