Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ylläpito S24 tämän keskustelun osalta !!

Minäkysyn

Voisitte alkaa toimimaan sen mukaan mitä itse kirjoititte tänne 2015 !!

Väititte että palstaa aletaan seuraamaan tarkemmin ja KAIKKI aiheeseen kuulumattomat jutut poistetaan. Muiden nimien tuontia ette hyväksy yms.

Tämä on ollut nyt kuukausimäärin etenkin yhden 59 vuotiaan naisen oma palsta jossa hän on saanut tuoda muutamaa nimeä palstalle. Nytkin on hänen tehtailemiaan aloituksia useampia yhdestä henkilöstä.

Hänellä on toistaiseksi vielä se oma häiriintynyt bloginsa jonne voisi nämä sekavat juttunsa laitella. Nämä eivät liity politiikaan eivät köyhien asioihin nämä hänen juttunsa täällä ovat pelkkää ajojahtia ihmisiä kohtaan. Hän tuo tänne häiriintyneiden uniensa tuotokset mielikuvituksensa kehitelmät mutta ei piirun vertaa mitään asiaa varsinkaan aihealueeseen liittyvää.

Onko tarkoitus että yksi ihminen pitää palstaa omanaan oman kaunansa ja katkeruutensa purkupaikkana?

101

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähehoitoon

      Te teette lapset ja vanhemmat ry sivulla Samaa mistä sää itse muita syytät.

      Facebookissa teillä on kiusaamis ryhmä ihmistä.

      Ja useampia ihmisten kiusaamisiin luotuja bloggereita.

      Valitsette satunnaisesti uhrit ketä kiusaatte.

      Tälläkin hetkellä on useampia ihmisiä teidän hampaissa.

      • poliisillevinkkiä

        Juzillee. Facebookin vastuu nettikiusaamisesta
        Kaikilla yhtiöillä kuten Facebookilla on vastuu tuotteestaan. Se että viranomaiset eivät niitä valvo riittävästi houkuttelee joitakin henkilöitä nettikiusaamiseen.

        Toki yhteisöpalveluilla on vastuunsa siitä, mitä sen sivuilla kirjoitellaan. Mutta tänään MTV3:n kotisivuilla kirjoitettiin eräästä tytöstä, joka teki itsemurhan tällaisen toiminnan takia. Siinä minulle pisti silmään, että hänelle oli diagnosoitu ADHD, ja hoito tapahtui lääkkeillä. Luuleeko joku että tällainen diagnoosi poistaa kiusaamista?

        Tässä tapauksessa lääkäri saattoi edesauttaa kiusaamista määräämällä tälle tytölle lääkkeitä hermostuneisuuteen, mikä johtui kuitenkin ulkoisesta tekijästä eli pelosta joutua psyykkisen tai fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi koulussa. Jos ihminen kohtaa vain väkivaltaa jossain ympäristössä, niin hän varmasti pelkää tätä paikkaa ja sinne menemistä. Tässä tapauksessa ei lääkitys tietenkään voinut auttaa, koska nämä lääke on tehty kyseisen sairauden, ei ulkoisen tekijän aiheuttamaa ahdistusta hoitoon.

        Ja toki tämä vastuu itsemurhaan ajamisesta on kiusaajilla. Todellisuudessa kiusaaminen on rikos nimeltään "jatkettu pahoinpitely tai uhkaus", mutta jos siitä on seurauksena itsemurha, niin silloin kyse voi olla henkirikos-epäilystä. Ja näitä kiusaajia tapaus varjostaa läpi elämän, eli aina joku miettii, että oliko noita pillereitä vaihdettu, tai kuolemaa edesautettu jollain tavoin?

        Vaikka tapaus näennäisesti on selvä, niin aina joku kyselee näiden juttujen perään. Varsinkin jos joku kiusaajista hakee vaikka johtavaan sairaanhoitotehtävään, niin häneltä ehkä tästä vanhasta jutusta vielä kysellään. Ja jos tällaisia itsemurhajuttuja löytyy heidän jäljiltään enemmän, niin silloin saattaa tutkijoiden sävy vakavoitua.


      • Minäkysyn1

        Anteeksi mutta älä yleistä minä en kirjoittele mihinkään vanhemmat comiin enkä ole yhdessäkään ryhmässä facebookissa. On kummaa kun aina kaikki nähdään kaikkialla vaikka ei olisikaan.


    • Nytsaajoriittää

      Asiaa. Kerrankin aloitus on täyttä asiaa. Ei suomi24 ole häiriintyneen ihmisen koston välikappale. Suomi24 ei ole mitään tekemistä muiden verkkosivustojen kanssa. Pitääkö tämä nostaa ennakkotapaukseksi häirinnästä ja vainosta.

      • Minäkysyn1

        Olen samaa mieltä ja nyt nämä harhaiset laittelee tänne jotain Lähihoitajan lupaustakin jo miten ihmeessä se liittyy yhden häiriintyneen jatkuvaan nettikiusaamiseen muita kohtaan??


    • ArhippaItkee

      kuin pieni lapsi :)

      Mua on loukattu :(
      Poistakaa kaikki täältä :(
      Äitiiiii :(

      • Minäkysyn1

        Kuka ihmeen arhippa ?? Ja mitä itken ? Täällä vain ei voi esittää yhtäkään asiallista kysymystä tai toivetta ilman että tietyt jatkuvasti samoja ilkeilyitään tänne kirjoittavat älähtelevät heti.

        Aikuistuhan sinä itse ja tajua jutun pointti.


      • päivystävädosetti

        Ei uskalla enää kirjoittaa omille sivuilleen. Tai ei viitsi, kun ei ole lukijoita :) Niinpä muutkaan ei saa kirjoittaa yp:n mielestä mitään.


    • Saariittääjo

      Näistä keskusteluista on lähtenyt tänään tietoa suomi24 omistajille.

      • KerroSavolainen

        kuka "omistaa" Suomi24 :n??
        Mitä sinä muuten omistat?
        Et tuossa iässä vielä mitään?


      • sekoseko

        Mitä omistat? Tämähän on toooosiiii relevantti kysymys. No kysyjä ei ainakaan omista aivoja.


      • syöbanaani

        Tuo nimenomaan kertoo ettei sinulta löydy aivoja. Jos joku tekee tai sanoo jotain sinä toimit kuin apina perässsä.


    • Saariittääjo

      En ole ylläpitäjä, mutta en ole myöskään se, joksi minua luulette. En ole yksi niistä 58:sta vaan meitä on leegio! Olen täysin ylläpitäjän puolella ja siinä vaiheessa kun hänet tuomitaan, astun esiin puolustamaan häntä. Minun on vähän pakkokin, koska nimeni tullaan todennäköisesti julkaisemaan ylläpitäjän työtoverina kaikenlaisissa törkyblogeissa ja tietenkin täällä. Mutta kyllä teillekin vielä noutaja tulee. Itsekin olen kuolemansairas, mutta salaan sen hyvin. Kukaan ei uskoisi miten heikossa hapessa oikeasti olen kun nousen aina 10 minuutin välein sairasvuoteeltani puolustamaan ylläpitäjää!

    • jioepöa

      Taitaa näiden juttujen takana olla eräs katkera ihminen minkä juttuja edes Hämeelinnan poliisi ei uskonut!

      • elisasutonnähty

        Aika säälittävää ivailla muiden kuolleilla koirilla tai omaisilla toivottavasti saat ihan kaiken sen mistä muita ivaat !!!


      • uiowoowlkdj
        elisasutonnähty kirjoitti:

        Aika säälittävää ivailla muiden kuolleilla koirilla tai omaisilla toivottavasti saat ihan kaiken sen mistä muita ivaat !!!

        Niin tukumaista :))))) Luulet, että ivataan kuolleita ihmisiä tai koiria. Ei ivata vaan jonkun ihmisen narsismia. No, mutta hei ei tuksukaan tajua, joten et ole yksin! Perustakaa yhdessä kerho, missä kilvan kehutte omaa uskovaista luonetta ja välillä sitten revitte toisianne hiuksista ja haukutte muita ihmisiä kuten kunnon uskovaiset tekee.


      • elisasutonnähty

        Älä viitsi rinnastaa minua tuksuun tai itseesi joka kahdella aivosolullaan yrittää tajuta mitä muut kirjoittavat.

        On enemmän kuin alhaista ivailla toisten läheisten sairauksilla tai menehtymisillä tai kenenkään sairauksilla.
        Ihminen joka rummuttaa olevansa eläinsuojelija ei ivaile toisten koirien tai muidenkaan lemmikkien kuolemilla .

        Kenties siperia vielä sinutkin opettaa kunnioittamaan muiden surua. Vaikka ihminen omistaisi tuhat raamattua ikonia tai virsikirjaa ei se tee kestään uskovaista.

        Tekeekö tietyn tavarankin kerääminen ihmisestä sen mitä hän keräilee eikö keräily ole harrastus siinä missä muukin ??

        Minä en ole koskaan harrastanut väkivaltaa missään sen muodossa mutta sinulle se ja kuolema tuntuvat olevan päivittäisen mielenkiinnon kohteet ja puheenaiheet.

        Mene vaikka viikoksi harjoittelijaksi patologiselle tai oikeuslääketieteelliseen näet riittävästi pahoinpideltyjä ja runneltuja ruumiita jospa tuo sairas intosi siitä vaikka laantuisi.

        Tiesithän että runsas ja toistuva alkoholin käyttö tuhoaa aivosoluja eivätkä ne uudistu vaikka lopettaisi runsaan alkon käytön jotenkin sinusta tämän huomaa hyvin.


      • jkkeoie
        elisasutonnähty kirjoitti:

        Älä viitsi rinnastaa minua tuksuun tai itseesi joka kahdella aivosolullaan yrittää tajuta mitä muut kirjoittavat.

        On enemmän kuin alhaista ivailla toisten läheisten sairauksilla tai menehtymisillä tai kenenkään sairauksilla.
        Ihminen joka rummuttaa olevansa eläinsuojelija ei ivaile toisten koirien tai muidenkaan lemmikkien kuolemilla .

        Kenties siperia vielä sinutkin opettaa kunnioittamaan muiden surua. Vaikka ihminen omistaisi tuhat raamattua ikonia tai virsikirjaa ei se tee kestään uskovaista.

        Tekeekö tietyn tavarankin kerääminen ihmisestä sen mitä hän keräilee eikö keräily ole harrastus siinä missä muukin ??

        Minä en ole koskaan harrastanut väkivaltaa missään sen muodossa mutta sinulle se ja kuolema tuntuvat olevan päivittäisen mielenkiinnon kohteet ja puheenaiheet.

        Mene vaikka viikoksi harjoittelijaksi patologiselle tai oikeuslääketieteelliseen näet riittävästi pahoinpideltyjä ja runneltuja ruumiita jospa tuo sairas intosi siitä vaikka laantuisi.

        Tiesithän että runsas ja toistuva alkoholin käyttö tuhoaa aivosoluja eivätkä ne uudistu vaikka lopettaisi runsaan alkon käytön jotenkin sinusta tämän huomaa hyvin.

        Sinua on hauska provosoida, koska luulet minua yhdeksi ainoaksi henkilöksi. Voi tuksu, tuksu :)))) Minä tiesin ettet ymmärrä mitä kirjoitan vaan alat höpöttämään jostain patologisesta osastosta????? Kunnioita toisen surua????? Niin se Tuksukin vetää Juliaa tarpeen vaatiessa esille.


      • kijeopq

        Kukaan päihdealan asiantuntija ei hauku päihdeongelmaista ihmistä.


      • koieueksla
        elisasutonnähty kirjoitti:

        Älä viitsi rinnastaa minua tuksuun tai itseesi joka kahdella aivosolullaan yrittää tajuta mitä muut kirjoittavat.

        On enemmän kuin alhaista ivailla toisten läheisten sairauksilla tai menehtymisillä tai kenenkään sairauksilla.
        Ihminen joka rummuttaa olevansa eläinsuojelija ei ivaile toisten koirien tai muidenkaan lemmikkien kuolemilla .

        Kenties siperia vielä sinutkin opettaa kunnioittamaan muiden surua. Vaikka ihminen omistaisi tuhat raamattua ikonia tai virsikirjaa ei se tee kestään uskovaista.

        Tekeekö tietyn tavarankin kerääminen ihmisestä sen mitä hän keräilee eikö keräily ole harrastus siinä missä muukin ??

        Minä en ole koskaan harrastanut väkivaltaa missään sen muodossa mutta sinulle se ja kuolema tuntuvat olevan päivittäisen mielenkiinnon kohteet ja puheenaiheet.

        Mene vaikka viikoksi harjoittelijaksi patologiselle tai oikeuslääketieteelliseen näet riittävästi pahoinpideltyjä ja runneltuja ruumiita jospa tuo sairas intosi siitä vaikka laantuisi.

        Tiesithän että runsas ja toistuva alkoholin käyttö tuhoaa aivosoluja eivätkä ne uudistu vaikka lopettaisi runsaan alkon käytön jotenkin sinusta tämän huomaa hyvin.

        Miten te kehtaatte arvostella minua!!!!!! Kun te arvostelette minua niin te rienaatte uskontoa, sairauksia , edes menneitä läheisiä ja erityisesti patologisen osaston ruumiita mutta ettehän te tätä ymmärrä kun teillä on vain kasi aivosolua. En ylipäätä ymmärrä miksi näin kauniina päivänä, ette ulkoile vaan kirjoitattte tänne.


      • hauskaavappuaede11een
        kijeopq kirjoitti:

        Kukaan päihdealan asiantuntija ei hauku päihdeongelmaista ihmistä.

        Onhan se omien sanojensa mukaan toiminut päihdealalla. Sillä on seiskalivessä pitkä selostus työstään.


      • hauskaavappuaedellee
        hauskaavappuaede11een kirjoitti:

        Onhan se omien sanojensa mukaan toiminut päihdealalla. Sillä on seiskalivessä pitkä selostus työstään.

        https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Minun-on-nyt-PAKKO-kirjoittaa-avoin-kirje-sinulle-Johanna-Tukiainen-/1088231
        "Tämän todella tiedän itse, yli 20v päihde-mielenterveysammattilaisena toimineena (myös somatiikassa työtä tehneenä) ja siltä saralta ihan kaiken jo nähneenä ja kuulleena."
        ---
        En löytänyt sitä pitempää kirjoitusta jossa kuvaa työpäiväänsä :) Otin ensimmäisen jossa oli viittaus tuohon uraan.


      • uewilknc

        Joopa joo! Tuo seiskan kirjoitus on todellakaan ole ammattilaisen kirjoitus. Monet ihmiset, jotka eivät ymmärrä alkoholismin kuvaa alkavat moralisoimaan ja näkevät ihmisen selkärangattomana ja tästähän alkoholismissa ei ole kysymys. Kirjoittaja käyttää kirjoituksessaan sanaa "ryhdistäytyä" ja se kertoo kirjottajasta paljon. Ei natsi asenne ketään alkoholistia auta ja jos tullaista apua tarjoaa niin ei todellakaaan tuollainen vesi kaivossa pysy.

        Jokaisella alkoholistilla on TOIVOA! Kuka muuta väittää on julma ja ymmärtämätön.

        Naisen alkoholiongelma on erinlainen kuin miehen ihan jo fyysistä syistä. Juovaa naista saatetaan käytää hyväksi, hänellä voi olla takana raskauden keskeytyksiä taikka lapset on otettu huostaan, "ulkonäkö" on mennyt jne. Naisen häpeä on erinlainen ja joskus paljon syvempi kuin miehen. Sammunut nainen nähdään inhottavampana kuin sammunut mies. Juovalla pariskunnalla, jolla on lapsia, niin se on nainen, joka tuomitaan helpommin. Se mitä kirjoitetaan Tukiaisesta kuvaa hyvin sitä asenetta, mikä on juovaa naista kohtaan. Eihän kukaan arvostele Matti Nykäsen isyyttä (tai hänen ulkonäköä) mutta jos hän olisi nainen niin voi pojat siitä kirjotettaisiin....


      • kioeijfru
        elisasutonnähty kirjoitti:

        Älä viitsi rinnastaa minua tuksuun tai itseesi joka kahdella aivosolullaan yrittää tajuta mitä muut kirjoittavat.

        On enemmän kuin alhaista ivailla toisten läheisten sairauksilla tai menehtymisillä tai kenenkään sairauksilla.
        Ihminen joka rummuttaa olevansa eläinsuojelija ei ivaile toisten koirien tai muidenkaan lemmikkien kuolemilla .

        Kenties siperia vielä sinutkin opettaa kunnioittamaan muiden surua. Vaikka ihminen omistaisi tuhat raamattua ikonia tai virsikirjaa ei se tee kestään uskovaista.

        Tekeekö tietyn tavarankin kerääminen ihmisestä sen mitä hän keräilee eikö keräily ole harrastus siinä missä muukin ??

        Minä en ole koskaan harrastanut väkivaltaa missään sen muodossa mutta sinulle se ja kuolema tuntuvat olevan päivittäisen mielenkiinnon kohteet ja puheenaiheet.

        Mene vaikka viikoksi harjoittelijaksi patologiselle tai oikeuslääketieteelliseen näet riittävästi pahoinpideltyjä ja runneltuja ruumiita jospa tuo sairas intosi siitä vaikka laantuisi.

        Tiesithän että runsas ja toistuva alkoholin käyttö tuhoaa aivosoluja eivätkä ne uudistu vaikka lopettaisi runsaan alkon käytön jotenkin sinusta tämän huomaa hyvin.

        Ai, kysymys olikin vain keräilyharrastuksesta :))))))) Kiva, ettet harrasta väkivaltaa sehän on hieno saavutus elämässäsi ja kannattaa aina mainita erikseen *HYMY*


      • EtZilleen

        Niinpä niin.............. Umpisokea selvännäkijä....

        Buahhahahahaa!


      • voitziizus

        Minulle on ihan taivaan sama onko joku 59 vuotias vai 32 vuotias mitä siitä? Okei, kerrot osoitteen ja puhelinnumero mut mitä kukaan tuntemattoman ihmisen osoiteeella tai puhelinnumerolla tekee?


      • lukiluki

        Luetun ymmärtäminen hakusessa. Eihän tuossa kirjoituksessa Tukiaista puolusteta! Vaan arvostellaan eräiden tahojen toimintaa. Joo, en ole kissa mutta minulle sama keneksi luulette!


      • Älähöpötä
        uewilknc kirjoitti:

        Joopa joo! Tuo seiskan kirjoitus on todellakaan ole ammattilaisen kirjoitus. Monet ihmiset, jotka eivät ymmärrä alkoholismin kuvaa alkavat moralisoimaan ja näkevät ihmisen selkärangattomana ja tästähän alkoholismissa ei ole kysymys. Kirjoittaja käyttää kirjoituksessaan sanaa "ryhdistäytyä" ja se kertoo kirjottajasta paljon. Ei natsi asenne ketään alkoholistia auta ja jos tullaista apua tarjoaa niin ei todellakaaan tuollainen vesi kaivossa pysy.

        Jokaisella alkoholistilla on TOIVOA! Kuka muuta väittää on julma ja ymmärtämätön.

        Naisen alkoholiongelma on erinlainen kuin miehen ihan jo fyysistä syistä. Juovaa naista saatetaan käytää hyväksi, hänellä voi olla takana raskauden keskeytyksiä taikka lapset on otettu huostaan, "ulkonäkö" on mennyt jne. Naisen häpeä on erinlainen ja joskus paljon syvempi kuin miehen. Sammunut nainen nähdään inhottavampana kuin sammunut mies. Juovalla pariskunnalla, jolla on lapsia, niin se on nainen, joka tuomitaan helpommin. Se mitä kirjoitetaan Tukiaisesta kuvaa hyvin sitä asenetta, mikä on juovaa naista kohtaan. Eihän kukaan arvostele Matti Nykäsen isyyttä (tai hänen ulkonäköä) mutta jos hän olisi nainen niin voi pojat siitä kirjotettaisiin....

        Joopa joo se kirjoitus oli TODELLAKIN ammattilaisen kirjoitus. Ammattilaiset ei sääli koska sääli ei auta ketään raitistumaan päihdeongelmainen tarvitsee tukea ja ohjausta ei sääliä. ja kylläpä vaan Nykäsestä aikoinaan kirjoitettiin vaikka mitä ulkonäöstä ja lapsista ja existä ja vaikka mistä mutta koska sinä nyt vaan niin tsemppaan taparikollista ja väkivaltaista eläinrääkkääjä tuksua se on ihan kauheeta kun sitä arvostellaan.
        Näkee ettet ymmärrä päihdehoidoistakaan yhtään mitään. Jokaisella on mahdollisuus saada ja hakea apua ongelmaansa mutta jos sitä ei tajua ettei kukaan toinen voi raitistaa vaan itse se työ on tehtävä eikä se ole mitään helppoa sitä retkahtaa. Oikeassa päihdehoidossa päihdeongelminen vastuutetaan itse ottamaan hoidostaan vastuu ja sitoutumaan hoitoon.
        Sinun mielipiteesi on tyypillinen kadunmiehen ja naisen mielipide ilman faktaa ja kokemuspohjaa.


      • nojopajoo
        Älähöpötä kirjoitti:

        Joopa joo se kirjoitus oli TODELLAKIN ammattilaisen kirjoitus. Ammattilaiset ei sääli koska sääli ei auta ketään raitistumaan päihdeongelmainen tarvitsee tukea ja ohjausta ei sääliä. ja kylläpä vaan Nykäsestä aikoinaan kirjoitettiin vaikka mitä ulkonäöstä ja lapsista ja existä ja vaikka mistä mutta koska sinä nyt vaan niin tsemppaan taparikollista ja väkivaltaista eläinrääkkääjä tuksua se on ihan kauheeta kun sitä arvostellaan.
        Näkee ettet ymmärrä päihdehoidoistakaan yhtään mitään. Jokaisella on mahdollisuus saada ja hakea apua ongelmaansa mutta jos sitä ei tajua ettei kukaan toinen voi raitistaa vaan itse se työ on tehtävä eikä se ole mitään helppoa sitä retkahtaa. Oikeassa päihdehoidossa päihdeongelminen vastuutetaan itse ottamaan hoidostaan vastuu ja sitoutumaan hoitoon.
        Sinun mielipiteesi on tyypillinen kadunmiehen ja naisen mielipide ilman faktaa ja kokemuspohjaa.

        Ammatilainen on aina kunnioittava asiakasta kohtaan eikä alentuva. Sekoitat säälin ja ymmärryksen ja tätähän ammattilainen ei tee. Kukaan ei raitistu moraalisaarnoilla. Alkoholismi on tunne-elämän sairaus eikä alkoholismia paranneta "järkisyihin" vetoamalla. En löydä kirjoituksista mitään faktaa tai saatika kokemuspohjaa, mitä peräänkuulutat.

        Lähihoitaja on terveydenhuollon perustutkinto, joten kouluspohja ei kirjoitajalla ole kummoinen. Tämä lienee selittää hänen huonon tietämyksen alkoholismista. Kirjoitajalla tuntuu muutenkin olevan ongelmia itsensä kanssa ja tällainen ihminen ei pysty toista ihmistä auttamaan.


      • otaselväätyperys

        Luehan 20v amfetamiinikoukussa ja alkoholistina olleen miehen tarina voit ymmärtää hiukan enemmän jeesustelija. Lähihoitaja on perustutkinto jonka päälle luetaan erikoistumiset päihdetyöhön (päihdetyön ammattitutkinto) ota selvää ennenkun alat selitellä mitään. Päihdetyön ammattitutkinto on tarkoitettu henkilöille, joilla on jokin aikaisempi sosiaali- tai terveysalan tai muu päihdetyöhön soveltuva peruskoulutus sekä riittävä työkokemus alalta. Koko tutkinnossa valmistavan koulutuksen pituus on n. 1 vuosi.Päihdetyön ammattitutkinto antaa kelpoisuuden sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakouluopintoihin. Yhdistettynä alan muuhun peruskoulutukseen tutkinto antaa yleisen jatko-opintokelpoisuuden yliopistoihin ja ammattikorkeakouluihin.
        https://www.hdo.fi/koulutus-artikkelit/7-paeihdetyoen-ammattitutkinto

        http://www.hs.fi/elama/a1462358602547?jako=397c51ab04131bd449782b3f845aefa5&ref=tf_iHSisboksi-etusivu&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage

        Lainasu hänen sanomanaan joka on totta sen tietää jokainen alan ammttilainen ja päihderiippuvaisen läheinen:

        ”Huumeidenkäyttäjä on lupailija ja manipuloija, joka käyttää läheisiä hyväkseen.”


      • älälässytäsontaa

        samasta jutusta >>> Lahden Irti huumeista -yhdistyksessä hän aloitti työkokeilussa vuonna 2014. Tuomaila työskentelee yhdistyksessä edelleen ja opiskelee oppisopimuksella lähihoitajaksi.

        Kysäses sinä hölmöilijä kuinka moni esmes diakkarin huumeyksikössä olevista mm. diakkarin autossa työtä tekevä mies on lähäri ? Sulla ei vaan ole peelo mitään käsitystä millä ammattitutkinnolla ja kokemuksella päihdepuolella tehdään duunia sun jutut on justiinsa semmosta saissea jota laskettelee ihminen joka on joko itte entinen alkkis ja katkera saamaansa hoitoon kun siellä käsketään itte tekemään elämälleen jotaan ei tullukaan se streittys ku manulle illallinen tai sitte semmonen kotisossutantta joka ei hommasta tajua mitään. Tää sulle nimmari nojoopajoo mä löysin ammattilaisen jutut siitä kirjotuksesta jota haukut se tosin on valitettavaa poistunu varmaa just sun kaltasten sillien takia.
        t. 10v streittinä kovan duunin ja koulun kautta nykyään pä-puolella duunissa


      • perushoitaja
        Älähöpötä kirjoitti:

        Joopa joo se kirjoitus oli TODELLAKIN ammattilaisen kirjoitus. Ammattilaiset ei sääli koska sääli ei auta ketään raitistumaan päihdeongelmainen tarvitsee tukea ja ohjausta ei sääliä. ja kylläpä vaan Nykäsestä aikoinaan kirjoitettiin vaikka mitä ulkonäöstä ja lapsista ja existä ja vaikka mistä mutta koska sinä nyt vaan niin tsemppaan taparikollista ja väkivaltaista eläinrääkkääjä tuksua se on ihan kauheeta kun sitä arvostellaan.
        Näkee ettet ymmärrä päihdehoidoistakaan yhtään mitään. Jokaisella on mahdollisuus saada ja hakea apua ongelmaansa mutta jos sitä ei tajua ettei kukaan toinen voi raitistaa vaan itse se työ on tehtävä eikä se ole mitään helppoa sitä retkahtaa. Oikeassa päihdehoidossa päihdeongelminen vastuutetaan itse ottamaan hoidostaan vastuu ja sitoutumaan hoitoon.
        Sinun mielipiteesi on tyypillinen kadunmiehen ja naisen mielipide ilman faktaa ja kokemuspohjaa.

        Antaa KELPOISUUDEN jatko-opintoihin :))))) ja jatko-opinnot ovat jääneet käymättä. Vaikka kuinka selität ja selität koulutus on edelleen terveydenhuollon perustutkinto :-D Enkä jaksa uskoa edes tämän ihmisen työelämään!


      • älälässytäsontaa

        Älä peelo selitä mua eikä ketään jonka mä tunnen entisiä käyttäjiä ei mikään myötätunto olis koskaan saanu streiteiksi ne oli just ne sun halveksimat JÄRKISYYT raha terveys ja normi elämä jos mun oma työntekijä ei olis aikonaan raakasti sanonu ja saanu mua tajuumaan et minne oon menossa ja seuraava steppi on hauta en olis enää tässä. Mistä sä kenenkää jatkoja tiedät ei ne peelo näy missään Valvirassakaan kun pelkkä perus juttu ei näy mullakaan vaikka oonki menny pitemälle ku lähäri.
        Sulla tota juttua riittää mutta mitään tietoo sulla ei oo sen huomaa heti ootko asunu ja eläny radalla? ootko nukkunu lehtirodeissa ja kääntäny kamaa kaupoista jolla oot rahottanu käytön? Ootko sä eläny aina tollasessa umpiossa et kaikki susta on vaan sitä mitä SÄ näät muuta ei voi olla?
        Sun jutut on niin perseestä et onneks sä et oikeesti ole mikään duunari tällä alalla sun jutut ei paranna ketään ei ees sua ittees.
        Sä et jaksa uskoo koska sä et itte oo koskaan mitään duunia tehnykkään onhan noi jutut varmaan monenki tiedossa. Ja mulle ihan sama keneksi sä mua kuvittelet kun mä tiedän mikä ja kuka mä oon.


      • perushoitaja

        älälässytäsontaa alter ego on tunnistettavissa tuon viharyöpyn alta :))))) Suosittelen sinulle vihan hallintaryhmää niin ei tarvitsisi todistella netissä kuinka hieno mutta lyhyt koulutus-ja työelämä sinulla on ollut :DDD Tämähän tuo mieleen Tuksun lukioaikojen muistelot :))))


      • Vastenmieleisyysteitäkoh

        Lähihoitajat tekevät arvokasta työtä. Työ on fyysisesti ja henkisesti raskasta. On typeryyttä aliarvostaa heidän ammattiaan. Osa heistä keskittyy vanhuksiin, osa sairaalan, osa päihdepuoleen, osa psykiatriaan. Heidän tilipusseissaan ei työn arvostus näy. Saisit hävetä pilkatessasi lähihoitajia.


      • perushoitaja
        Vastenmieleisyysteitäkoh kirjoitti:

        Lähihoitajat tekevät arvokasta työtä. Työ on fyysisesti ja henkisesti raskasta. On typeryyttä aliarvostaa heidän ammattiaan. Osa heistä keskittyy vanhuksiin, osa sairaalan, osa päihdepuoleen, osa psykiatriaan. Heidän tilipusseissaan ei työn arvostus näy. Saisit hävetä pilkatessasi lähihoitajia.

        Ei kukaan ole pilkannut lähihoitajaa mutta tutkintoa ei saa muutettua maisterin tutkinnoksi vaikka kuinka vääntäisit ja vääntäisit :)))


      • selityksiäriittää

        Tämähän on selvästi Nominan tekstiä: "t. 10v streittinä kovan duunin ja koulun kautta nykyään pä-puolella duunissa."

        otaselväätyperys ja älälässytäsontaa -nimimerkit selvästi molemmat Hänen.

        Mutta ei se mun käsittääkseni missään duunissa ole.

        Ei täällä kukaan varmasti ole aliarvostanut lähihoitajien työtä. Kyse on vain eräästä tietysti lähihoitajasta, joka on tekeytynyt päihdetyön asiantuntijaksi. Mitä ei ainakaan jutuista päätellen ole.

        Ja tiedoksi: Mä en ole tuo nojopajoo. Että turha tulla taas sanomaan, että joku vainoaa sua. Olen itsekin ihmetellyt, miten kirjoitat päihdeongelmaisista. Toisaalta en ole luullutkaan sulla olevan mitään aitoa empatiaa ketään kohtaan.


      • jiiutrx
        älälässytäsontaa kirjoitti:

        Älä peelo selitä mua eikä ketään jonka mä tunnen entisiä käyttäjiä ei mikään myötätunto olis koskaan saanu streiteiksi ne oli just ne sun halveksimat JÄRKISYYT raha terveys ja normi elämä jos mun oma työntekijä ei olis aikonaan raakasti sanonu ja saanu mua tajuumaan et minne oon menossa ja seuraava steppi on hauta en olis enää tässä. Mistä sä kenenkää jatkoja tiedät ei ne peelo näy missään Valvirassakaan kun pelkkä perus juttu ei näy mullakaan vaikka oonki menny pitemälle ku lähäri.
        Sulla tota juttua riittää mutta mitään tietoo sulla ei oo sen huomaa heti ootko asunu ja eläny radalla? ootko nukkunu lehtirodeissa ja kääntäny kamaa kaupoista jolla oot rahottanu käytön? Ootko sä eläny aina tollasessa umpiossa et kaikki susta on vaan sitä mitä SÄ näät muuta ei voi olla?
        Sun jutut on niin perseestä et onneks sä et oikeesti ole mikään duunari tällä alalla sun jutut ei paranna ketään ei ees sua ittees.
        Sä et jaksa uskoo koska sä et itte oo koskaan mitään duunia tehnykkään onhan noi jutut varmaan monenki tiedossa. Ja mulle ihan sama keneksi sä mua kuvittelet kun mä tiedän mikä ja kuka mä oon.

        älälässytäsontaa! Ihmisen toimintaa ei ohjaa puhtaasti rationaalinen ajattelu. Ihmisen ajattelu jaetaan elämysperäiseen ja rationaaliseen ajatteluun. Jos ihminen toimisi puhtaasti rationaalisesti niin tuskin kukaan polttaisi, joisi, tai olisi ylipainoinen, ajaisi ylinopeutta jne. Tuskin kukaan myöskään säikähtää raitiiksi, sillä säikähtäneessä tilassa ei olla kauan. Ikävät kokemukset myös unohdetaan muita nopeammin. Raittius saattaa olla alussa köykäinen mutta se onkin tärkeää millaisin eväin se jatkuu. Kovin kärkkäästi peräänkuulutat omaa tahtoa. Omaa tahtoa ja halua pitää löytyä mutta asia ei ole näin mustavalkoinen. Tiedetään, ettei ihmisen motivaatio ole vain ihmisen sisäista vaan myös ennen kaikkea IHMISTEN VÄLISTÄ toimintaa. Motivaatio ei elä laboratorio-olosuhteissa tai tyhjiössä. Henkilön motivaation puute voikin olla vain sitä, että hän ei jostakin syystä halua ruveta sinun kanssasi mihinkään tai ettet osaa olla kannustava , motivoiva tai luottamusta herättävä.


      • natsihoitajana
        selityksiäriittää kirjoitti:

        Tämähän on selvästi Nominan tekstiä: "t. 10v streittinä kovan duunin ja koulun kautta nykyään pä-puolella duunissa."

        otaselväätyperys ja älälässytäsontaa -nimimerkit selvästi molemmat Hänen.

        Mutta ei se mun käsittääkseni missään duunissa ole.

        Ei täällä kukaan varmasti ole aliarvostanut lähihoitajien työtä. Kyse on vain eräästä tietysti lähihoitajasta, joka on tekeytynyt päihdetyön asiantuntijaksi. Mitä ei ainakaan jutuista päätellen ole.

        Ja tiedoksi: Mä en ole tuo nojopajoo. Että turha tulla taas sanomaan, että joku vainoaa sua. Olen itsekin ihmetellyt, miten kirjoitat päihdeongelmaisista. Toisaalta en ole luullutkaan sulla olevan mitään aitoa empatiaa ketään kohtaan.

        Samasta kynästä (samaa huttua)!


      • selityksiäriittää

        Miksi sulle, Nomina, on niin tärkeää ajatella, että vain yksi ihminen kirjoittaisi susta kriittisesti? Näin ei kuitenkaan ole vaan meitä on ainakin kaksi, jotka on kritisoitu sua päihdehoitajana. Ja sähän et enää ole töissä, vaikka hoitoalalla tuskin on työpaikoista pulaa. Ei ole vaikea arvata, miksi! - Enkä ottaisi asiaa puheeksi ellet itse olisi niin kovasti halunnut esiintyä asiantuntijana.


      • eitöitämissävika
        selityksiäriittää kirjoitti:

        Miksi sulle, Nomina, on niin tärkeää ajatella, että vain yksi ihminen kirjoittaisi susta kriittisesti? Näin ei kuitenkaan ole vaan meitä on ainakin kaksi, jotka on kritisoitu sua päihdehoitajana. Ja sähän et enää ole töissä, vaikka hoitoalalla tuskin on työpaikoista pulaa. Ei ole vaikea arvata, miksi! - Enkä ottaisi asiaa puheeksi ellet itse olisi niin kovasti halunnut esiintyä asiantuntijana.

        Tämä hoitaja vastuutaa hoidon kokonaan asiakaalle ja omasta työstään ei ota mitään vastuuta. Valittaa ei saa, sillä sen hän tulkitsee ei-hoitomyönteiseksi. Hoitofilosofia on tuomitseva ylimielisyys.


      • voipoloista

        Minä en ole Elisa:):):) ja haistattelu on rumaa. Kielenkäyttö kertoo ihmisestä kaiken oleellisen. Jos ihminen haistattelee niin voiko hän toimia työelämässä? Onko hänellä ylipäätään sosiaalisia suhteita? Epäilen.


      • Hyvänenaikamitäsakkia
        perushoitaja kirjoitti:

        älälässytäsontaa alter ego on tunnistettavissa tuon viharyöpyn alta :))))) Suosittelen sinulle vihan hallintaryhmää niin ei tarvitsisi todistella netissä kuinka hieno mutta lyhyt koulutus-ja työelämä sinulla on ollut :DDD Tämähän tuo mieleen Tuksun lukioaikojen muistelot :))))

        Mitä ihmettä te täällä oikein kirjoittelette? Miten tämä jauhaminen liittyy tähän palstaan politiikka/köyhien asialla? Ja miksi täällä jauhetaan jonkun toisen paikan käyttäjistä ?
        Miten täällä selkeästi ymmärtämättömät maallikot jakelee jotain diagnooseja ?


      • Hyvänenaikamitäsakkia
        voipoloista kirjoitti:

        Minä en ole Elisa:):):) ja haistattelu on rumaa. Kielenkäyttö kertoo ihmisestä kaiken oleellisen. Jos ihminen haistattelee niin voiko hän toimia työelämässä? Onko hänellä ylipäätään sosiaalisia suhteita? Epäilen.

        Kerrohan sinäkin meille kaikille että missä sinä itse olet työssä ja mikä on koulutuksesi ja sosiaalinen elämäsi? Olet kovin kärkkäästi tässä ketjussa jaellut muille diagnooseja ja esittänyt tuntemattomista ja nimettömistä kommentoijista arveluitasi ja spekulaatioitasi toisten ammattitaidoista tai muusta elämästä.
        Sinun tulee itsesi olla huippuammattilainen jota ei kyllä mistään kukaan voi huomata ja omata vilkkaan sosiaalisen elämän yms. jotta voit täällä monen viestin voimin esittää näin karkeita arvioita toisista.


      • selityksiäriithää
        Hyvänenaikamitäsakkia kirjoitti:

        Kerrohan sinäkin meille kaikille että missä sinä itse olet työssä ja mikä on koulutuksesi ja sosiaalinen elämäsi? Olet kovin kärkkäästi tässä ketjussa jaellut muille diagnooseja ja esittänyt tuntemattomista ja nimettömistä kommentoijista arveluitasi ja spekulaatioitasi toisten ammattitaidoista tai muusta elämästä.
        Sinun tulee itsesi olla huippuammattilainen jota ei kyllä mistään kukaan voi huomata ja omata vilkkaan sosiaalisen elämän yms. jotta voit täällä monen viestin voimin esittää näin karkeita arvioita toisista.

        Niin, tämähän on ihan takuulla se ex-päihdehuollon maisteri. Ja vaikka hän on myös selvänäkijä, metsään meni taas tuo hänen arvauksensa kirjoittajasta. Kysyn nyt vielä kerran, miksi Hän haluaa uskoa, että vain mä kritisoin häntä?


      • netissäriehuvahoitaja
        selityksiäriithää kirjoitti:

        Niin, tämähän on ihan takuulla se ex-päihdehuollon maisteri. Ja vaikka hän on myös selvänäkijä, metsään meni taas tuo hänen arvauksensa kirjoittajasta. Kysyn nyt vielä kerran, miksi Hän haluaa uskoa, että vain mä kritisoin häntä?

        Hän harrastaa tuota monien nimimerkkien takaa hyökkäilyä ja luulee, että muut tekevät tätä samaa. Toisin sanoen hän projisoi omia tekemisiä sinuun.


      • netissäriehuvahoitaja
        Hyvänenaikamitäsakkia kirjoitti:

        Kerrohan sinäkin meille kaikille että missä sinä itse olet työssä ja mikä on koulutuksesi ja sosiaalinen elämäsi? Olet kovin kärkkäästi tässä ketjussa jaellut muille diagnooseja ja esittänyt tuntemattomista ja nimettömistä kommentoijista arveluitasi ja spekulaatioitasi toisten ammattitaidoista tai muusta elämästä.
        Sinun tulee itsesi olla huippuammattilainen jota ei kyllä mistään kukaan voi huomata ja omata vilkkaan sosiaalisen elämän yms. jotta voit täällä monen viestin voimin esittää näin karkeita arvioita toisista.

        Miten niin karkeita arvioita tuntemattomasta? Jotkut haluavat kirjoittaa blogia ja kertoa itsestään kaiken mahdollisen ja mahdottoman (ihan omista ylityövuoroista lähtien).


      • uieijd

        SuPer:kin säälii ja jeesustelee, sillä se on on julkaissut vihkosen: Lähihoitajan eettiset perusteet. Vihkosessa kerrotaan, miten lähihoitajan työ perustuu ihmisarvon kunnioittamiseen.


      • mäkysynvaan
        uieijd kirjoitti:

        SuPer:kin säälii ja jeesustelee, sillä se on on julkaissut vihkosen: Lähihoitajan eettiset perusteet. Vihkosessa kerrotaan, miten lähihoitajan työ perustuu ihmisarvon kunnioittamiseen.

        Muuten hyvä mutta tieääkö tämä Suomen johtava päihdeasiantuntija, mikä SuPer on?


      • sekoseko
        Hyvänenaikamitäsakkia kirjoitti:

        Kerrohan sinäkin meille kaikille että missä sinä itse olet työssä ja mikä on koulutuksesi ja sosiaalinen elämäsi? Olet kovin kärkkäästi tässä ketjussa jaellut muille diagnooseja ja esittänyt tuntemattomista ja nimettömistä kommentoijista arveluitasi ja spekulaatioitasi toisten ammattitaidoista tai muusta elämästä.
        Sinun tulee itsesi olla huippuammattilainen jota ei kyllä mistään kukaan voi huomata ja omata vilkkaan sosiaalisen elämän yms. jotta voit täällä monen viestin voimin esittää näin karkeita arvioita toisista.

        Tyhmät kirjoittaa blogia, missä selittävät kaikkea typerää Tämän jälkeen ihmettelevät miksi ihmiset kirjoittavat kuten kirjoittavat. Jos blogi tukiaismäntylä tasoa niin kyllä siinä ihminen voi mennä peilin eteen. Jos haluat seltitää typeriä asioita tai ihan ylipäätään perustat blogin vain riidelläkseen niin pellehän sinä olet!


      • SuosittelenTerapiaa

        Ihmettelen näitä sinun useita kärkeviä kannanottojasi joissa näet vastapuolella aina vain yhden ihmisen ?
        Ja kyllä tyylisi on viestistä toiseen tunnistettava toisin kuin näissä sinun esittämissäsi ja kärkevästi kommentoimissasi viesteissä. Ne ovat täysin erinlaisia kaikki eivät varmaankaan yhden ihmisen tuotosta sen tajuaa tyhmempikin vaan et sinä ?
        Ihmettelen myös että jaksat jauhaa samaa asiaa kuukauden-kahdenkin päästä haastaen vain riitaa?
        Vielä ihmettelen sitäkin miksi ihmeessä luet jonkun Jasmin Mäntylän tai kenenkään muunkaan sellaisen henkilön blogia joka saa sinut noin suuren angstin valtaan etkö ole kuullut valinnan vapaudesta joka mahdollistaa sen ettei tarvitse lukea mitään mistä ei pidä ?
        Itse kuitenkin pidän paljon parempina blogeina niitä joissa ihminen kertoo lähinnä itsestään ja elämästään tai lemmikeistään tms. kuin blogeja jotka ovat keskittyneet vain muiden ihmisten herjaamiseen ja haukkumiseen kerta toisensa jälkeen.


      • goannego
        SuosittelenTerapiaa kirjoitti:

        Ihmettelen näitä sinun useita kärkeviä kannanottojasi joissa näet vastapuolella aina vain yhden ihmisen ?
        Ja kyllä tyylisi on viestistä toiseen tunnistettava toisin kuin näissä sinun esittämissäsi ja kärkevästi kommentoimissasi viesteissä. Ne ovat täysin erinlaisia kaikki eivät varmaankaan yhden ihmisen tuotosta sen tajuaa tyhmempikin vaan et sinä ?
        Ihmettelen myös että jaksat jauhaa samaa asiaa kuukauden-kahdenkin päästä haastaen vain riitaa?
        Vielä ihmettelen sitäkin miksi ihmeessä luet jonkun Jasmin Mäntylän tai kenenkään muunkaan sellaisen henkilön blogia joka saa sinut noin suuren angstin valtaan etkö ole kuullut valinnan vapaudesta joka mahdollistaa sen ettei tarvitse lukea mitään mistä ei pidä ?
        Itse kuitenkin pidän paljon parempina blogeina niitä joissa ihminen kertoo lähinnä itsestään ja elämästään tai lemmikeistään tms. kuin blogeja jotka ovat keskittyneet vain muiden ihmisten herjaamiseen ja haukkumiseen kerta toisensa jälkeen.

        Tuksutjasminitannet kertovat esim. uskostaan,lemmikeistään, matkoistaan ja nimenomaan ITSESTÄÄN :))) Eihän nämä blogit angstia aiheutta koska pelleille voi aina nauraa. Jatkakaa ihmeessä, sillä ihminen kaipaa sirkushuveja LOL


      • espoossa

        Eikö ole vähän vanha juttu jo tämä? Anne ei kirjoittele täällä, ainakaan enää.

        Nyt kaikkien katseet kohti varsinaista sirkusta, joka alkaa 8.6. klo 9.30!


    • Husikxuudud

      Minä tiedän erään hyvin häiriintyneen ihmisen blogin mutta hän poisti kirjoitukset kun ne oli niin NOLOJA!

      • lizeriabakteeriblog

        minäkin tiedän todella häiriintyneen blogin jonka nimessä on pieni kotieläin ja taso jolta voi vaikka syödä. Mutta se blogisti on niin kaunainen ja katkera ja häiriintynyt että ensin se poistaa ne jutut jotka on niin NOLOJA ja sitten se laittaa ne uudestaan ja se vasta NOLOA on.


      • jilejjks
        lizeriabakteeriblog kirjoitti:

        minäkin tiedän todella häiriintyneen blogin jonka nimessä on pieni kotieläin ja taso jolta voi vaikka syödä. Mutta se blogisti on niin kaunainen ja katkera ja häiriintynyt että ensin se poistaa ne jutut jotka on niin NOLOJA ja sitten se laittaa ne uudestaan ja se vasta NOLOA on.

        Onko blogit sinun kannaltasi noloja :))))) *HYMY*


      • annemutonnähty

        Ei teillä kenelläkään ole kannattajia kuin ne omat sivupersoonat, jotka tänne kirjoittaa :))))) Sinähän myös täällä jankaat omia vanhoja juttujasi `HYMY` :))))))))))))))))) :)))))))))


    • BuahahNOLO

      On joku kyllä epätoivoinen kun ei saa lukijoita omiin blogeihinsa ym kun täällä pitää kerjätä koko ajan huomiota :D Keskittyisit vain mieheesi ja elukoihisi..... :D Ulkona on kaunis ilma kannattaisi vaikka ulkoilla? Etkö tiedä että on muutakin elämää kuin herja blogisi ja tämä suoli24 :D

      • jkiidppsp

        Muut voivat ulkoilla ja sinä kirjoitat tänne :))))


      • ELisaOnNOLoSääli

        Kas kummaa kun kirjoitin tuon aamulla ennen kuin lähdin ulos =) Kotiin palasin illalla 19.30 =) Joten ulkoiltua tuli jopa liikaakiin niin että naama paloi =) Ja minulla ei ole eläimiä ei tarvitse vain silloin käydä ulkona kun he haluavat =)


      • jksieifjf
        ELisaOnNOLoSääli kirjoitti:

        Kas kummaa kun kirjoitin tuon aamulla ennen kuin lähdin ulos =) Kotiin palasin illalla 19.30 =) Joten ulkoiltua tuli jopa liikaakiin niin että naama paloi =) Ja minulla ei ole eläimiä ei tarvitse vain silloin käydä ulkona kun he haluavat =)

        MINÄKIN OLIN ULKONA JA EN TODELLAKAAN KONEELLA. MINÄ OLIN KOKO VAPUN PIHALLA HARAVOIMASSA KOSKA MINULLA ON ELÄMÄ JA TÄSTÄ ON HYVÄ TEITÄ MUISTUTTAA. KAKSI YSTÄVÄÄNI, JOTKA SATTUVAT NYT SEISOMAAN VIERELLÄNI VOIVAT TODISTAA ETTÄ MINULLA ON TODELLA HIENOT RUSKETUSRAJAT.


      • uirooeks

        Minulla oli myös tietokone tiukasti kiinni ja ihmettelen miten te jaksatte. Perjantaina kävin kaupassa:))) lauantaina meni ihan tv:tä katsellessa :))) ja sunnuntaina olin pihalla ja kas kummaa tänne olitte sitten kirjoitelleet :))))))


      • mulonelämä
        ELisaOnNOLoSääli kirjoitti:

        Kas kummaa kun kirjoitin tuon aamulla ennen kuin lähdin ulos =) Kotiin palasin illalla 19.30 =) Joten ulkoiltua tuli jopa liikaakiin niin että naama paloi =) Ja minulla ei ole eläimiä ei tarvitse vain silloin käydä ulkona kun he haluavat =)

        Minä en käytä konetta lainkaan. Kävin juuri kaupassa ja juttelin myyjän kanssa siis ei mitään nettin uumenissa tapahtuvaa vaan ihan face to face-juttuja :=)


      • toisetnejaksaa

        Mulla ei ole edes nettiyhteyttä ja mä osais sitä käytäkään. Mulla on niin paljon tekemistä muutenkin jääkiekon kattominen, saunominen, pihatöitä ja tietysti kavereitten näkemistä (ja niitä on paljon) jne.


      • joojalehmätlentää

        ja sä jaksat itkeä paikasta toiseen samaa paskaa ja väärennellä viestejä ja sekoilla sulla sitä elämää ei taida olla muualla kun täällä netissä ja siksi sä oot kateellinen kaikille jolla sitä elämää on vittu liki kuuskymppinen akka leikkii jonkun homon kanssa pitkin nettiä kun kakarat menkää hoitoon.


      • jdieod
        joojalehmätlentää kirjoitti:

        ja sä jaksat itkeä paikasta toiseen samaa paskaa ja väärennellä viestejä ja sekoilla sulla sitä elämää ei taida olla muualla kun täällä netissä ja siksi sä oot kateellinen kaikille jolla sitä elämää on vittu liki kuuskymppinen akka leikkii jonkun homon kanssa pitkin nettiä kun kakarat menkää hoitoon.

        No, niin taitaa olla se sunkin elämä täällä netissä. Ihan samalla tavalla itket, joka saitilla. Miksi poistit blogisi? Varmaan sen takia, että ihmiset ettei kysymys ole jonkun akan ja homon leikistä.


      • Ohikulkijavaan
        toisetnejaksaa kirjoitti:

        Mulla ei ole edes nettiyhteyttä ja mä osais sitä käytäkään. Mulla on niin paljon tekemistä muutenkin jääkiekon kattominen, saunominen, pihatöitä ja tietysti kavereitten näkemistä (ja niitä on paljon) jne.

        Jotenkin näitä teidän kirjoituksianne lukiessa tulee tunne että te olette jollekkin kateellisia ja katkeria siitä että hän tekee elämässään muutakin kun notkuu teidän laillailla netissä 24/7 hölmöilemässä. Laittakaa se oma kone kiinni ja eläkää tekin tavallista elämää niin ei tarvitse olla kateellinen muille. Lapsellista kirjoittelua kuitenkin teillä.


      • uiofdijd
        Ohikulkijavaan kirjoitti:

        Jotenkin näitä teidän kirjoituksianne lukiessa tulee tunne että te olette jollekkin kateellisia ja katkeria siitä että hän tekee elämässään muutakin kun notkuu teidän laillailla netissä 24/7 hölmöilemässä. Laittakaa se oma kone kiinni ja eläkää tekin tavallista elämää niin ei tarvitse olla kateellinen muille. Lapsellista kirjoittelua kuitenkin teillä.

        "Hänelle" ja Tuksulle olemme valtavan kateellisia!


      • äläOtaenää

        Kyllä vaan. Meillä kun ei ole mitään elämää vaan me tosiaan olemma netissä 24/7 päinvastoin kuin seiskaliven tuotteliain kirjoittaja, tämän palstan tuotteliain (nykyään) kirjoittaja ja vanhemmat.comilla ahkeraan kommentoiva entinen päihdetyöntekijä.
        Päihdetyöntekijä kun näkee monta muurahaista, päättelee, että yksi muurahainen ehtii joka paikkaan.


      • voinominat

        Ihminen joka seiskaliven aktiivisin käyttäjä väittää ettei elämä ole netissä! Mikä urpo!


      • roskakasakkiaootte

        Otahan selvää millä kriteerillä se paikka irtoaa ja tule sitten länkyttämään ko, ihminen ei ole juuri mitään kirjoitellut siellä ja silti vaan on ykkösenä miksi ihmeessä? On se sairasta jos sekin aiheuttaa tollasen kateudenmyrskyn teissä reppanoissa. Ja mitä tulee muurahaisvertaukseen kyllä se on elisa &compp joka näkee YHDEN ihmisen joka vatun paikassa muka kirjottamassa hoh hoijaa ootte tr saatanan säälittävää roskasakkia.


      • roskasunsilmässä
        roskakasakkiaootte kirjoitti:

        Otahan selvää millä kriteerillä se paikka irtoaa ja tule sitten länkyttämään ko, ihminen ei ole juuri mitään kirjoitellut siellä ja silti vaan on ykkösenä miksi ihmeessä? On se sairasta jos sekin aiheuttaa tollasen kateudenmyrskyn teissä reppanoissa. Ja mitä tulee muurahaisvertaukseen kyllä se on elisa &compp joka näkee YHDEN ihmisen joka vatun paikassa muka kirjottamassa hoh hoijaa ootte tr saatanan säälittävää roskasakkia.

        Eihän se ihminen edes tänne kirjoita ;-D !!!!


      • emmäkäänkyllä

        Eihän se kirjoita mihinkään, koska sillä on elämä!


      • märoskavaan

        Ei tietenkään kirjoita! Me kateelliset, ilman elämää, olevat vain täällä kirjoitellaan.


      • taasnetissä
        roskakasakkiaootte kirjoitti:

        Otahan selvää millä kriteerillä se paikka irtoaa ja tule sitten länkyttämään ko, ihminen ei ole juuri mitään kirjoitellut siellä ja silti vaan on ykkösenä miksi ihmeessä? On se sairasta jos sekin aiheuttaa tollasen kateudenmyrskyn teissä reppanoissa. Ja mitä tulee muurahaisvertaukseen kyllä se on elisa &compp joka näkee YHDEN ihmisen joka vatun paikassa muka kirjottamassa hoh hoijaa ootte tr saatanan säälittävää roskasakkia.

        Se irtoo sillä että on aktiivinen seiskaliven käyttäjä!


      • vittukatoojo
        märoskavaan kirjoitti:

        Ei tietenkään kirjoita! Me kateelliset, ilman elämää, olevat vain täällä kirjoitellaan.

        kerrankin puhut totta elämässäsi sitä juts ootte katkeria ammattitaidottomia luusereita jotka täällä esiintyy asiantuntijoina ja kirjottelee paskaa ja vetoo johonkin seiskaliveen kukas siellä on aina riidoissa kukas se aina tulee paikalle kun joku riitelee ??!! no kaks luuseria komppaa toisiaan yks sekopää postailee sinne aamuyön hämärinä tunteina juttujaan samanlaisia kun elisa kissa öbergin sinne on postaillu .


      • voisu
        vittukatoojo kirjoitti:

        kerrankin puhut totta elämässäsi sitä juts ootte katkeria ammattitaidottomia luusereita jotka täällä esiintyy asiantuntijoina ja kirjottelee paskaa ja vetoo johonkin seiskaliveen kukas siellä on aina riidoissa kukas se aina tulee paikalle kun joku riitelee ??!! no kaks luuseria komppaa toisiaan yks sekopää postailee sinne aamuyön hämärinä tunteina juttujaan samanlaisia kun elisa kissa öbergin sinne on postaillu .

        Nimimerkkisi ja tapasi kirjoittaa kertoo aikamoisesta katkeruudesta ja vihasta. En tunne Kissaa eikä minulle ole tietoa kuka postailee aamuyön hämärinä tunteina mutta vainoharhoihin auttaa psykiatri . Hyvää viikonloppua sinulle ja jaxuhaleja!


    • OlenOllutViimeiset

      20 vuotta pihalla / ulkona ja ajanut filetsalla 37.000 kilsaa joka vuosi,
      sekä melonut n. 25.00 mailia kanootilla joka vuosi.

      Mä en oo koskaan ennen kirjottanu tänne yhtään mitään
      ja nytki kirjotan vaan siks, ettei multa irronnu mälli. Taaskaan.

      • MäEnOoHullu

        Mulla vaa nyt sattuu olemaan vähän tämmöset vähän heikommat geenit.
        Isää mulla ei oo koskaan ollukaan ja mun äitiki paritti mua naapurin sedille.
        En oo käyny peruskouluu enkä armeijaa. En oo koskaan opiskellu yhtään mitää enkä oo ollu ikinä missään palkkatyössä. Ehdottoman vankeusrangaistukseniki suoritin pesemällä paloautoja. Mä oonki Gurgo. Mä oon Savolaisen Arska.


    • ketaleet

      Minutkin vaan revittiin tänne mukaan!

    • orponahäirinnästä

      Tunnen itseni ulkopuoliseksi kun kukaan ei solvaa ja hauku minua. Ihan itkettää.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe