Hei! Olen laittanut suntuubi-sivuilleni CSS-koodin, ja nyt olen yrittänyt vaihtaa sitä toiseen, mutta vanha ulkoasu pysyy. Jos yritän muokata vanhaa koodia, mitään tuloksia ei näy! Miten tämä koodi voi näin mennä "jumiin", mitä voin tehdä? Uusi koodi siis näkyy siellä Grafiikka-CSS-paikassa, muttei vaikuta silti mitenkään ulkoasuun, vaan vanhan koodin luoma ulkoasu pysyy.
Itse olen kovin kokematon näiden kanssa, toivottavasti joku osaa auttaa.
Suntuubin CSS:n vaihtamisessa ongelma
Apuaapua
2
386
Vastaukset
- apuaapua
Ei kun toimi se sittenkin, sillä vaan kesti pidempään jostain syystä :)
Toinen ongelma on se, että sivujeni päällä on jokin musta suorakaide. Miten saisin sen poistettua?Mun kristallipalloni suorakaidelukija jumittu, joten joutunet antamaan ongelmasivun URL-osoitteen tutkittavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542