Hei! Olen laittanut suntuubi-sivuilleni CSS-koodin, ja nyt olen yrittänyt vaihtaa sitä toiseen, mutta vanha ulkoasu pysyy. Jos yritän muokata vanhaa koodia, mitään tuloksia ei näy! Miten tämä koodi voi näin mennä "jumiin", mitä voin tehdä? Uusi koodi siis näkyy siellä Grafiikka-CSS-paikassa, muttei vaikuta silti mitenkään ulkoasuun, vaan vanhan koodin luoma ulkoasu pysyy.
Itse olen kovin kokematon näiden kanssa, toivottavasti joku osaa auttaa.
Suntuubin CSS:n vaihtamisessa ongelma
Apuaapua
2
372
Vastaukset
- apuaapua
Ei kun toimi se sittenkin, sillä vaan kesti pidempään jostain syystä :)
Toinen ongelma on se, että sivujeni päällä on jokin musta suorakaide. Miten saisin sen poistettua?Mun kristallipalloni suorakaidelukija jumittu, joten joutunet antamaan ongelmasivun URL-osoitteen tutkittavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999