http://www.iltalehti.fi/autot/2016041921441187_au.shtml
Parempi ihminen on vain muita parempi. Kameramies vain kateellinen. Pitäis huolen omista asioistaan ja pysyis poissa parempien yhteiskuntaluokkien tieltä. Ei tuosta korttiakaan oteta pois. Pientare on vain parempia ohittajia varten.
EI OLLUT TÖRKEÄ!
16
210
Vastaukset
- wåuooå
Ei noin saa ohittaa. Törkeetä.
- BMWonparas
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
- A.u.d.i
BMWonparas kirjoitti:
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
BMW miehet ajavat minun Audini perässä. Terveisin audistinen audimies.
- Kjell.Y.Pippelström
Toinen edessä ja toinen takana, samaan aikaan...
- Kalle1222
TUO OLI TODELLA TÖRKEÄ. Säännöt on olemassa ja se koskee myös liikennettä.
- BMWonparas
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
- ÅFLÅWÅWE
BMWonparas kirjoitti:
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
- BMWonparas
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
Miksi olisin kateellinen jos joku tulhaa pankkilainansa sellaiseen turhuuteen kuin auto, varsinkaan premiumauto. Lähinnä naurattaa moinen touhu.
- BMWonparas
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
Ärsyttääkö kun näin ei ole. Rahaa löytyy. En silti tuhlaa niitä sellaiseen turhuuteen kuin auto joka menettää arvonsa ennätysajassa.
ÅFLÅWÅWE kirjoitti:
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
Haista sinä pikku runkkari iso perse ! Tillaset pikku nilkit voi pysyä perkele siellä hiekka laatikolla perkele !
Vedä käteen !
- Hanaavaanlisää
Mikäs rattimies tämä oli, jarruvalot vilahtivat?
Aivan suotta poijjaat naureskelee itänaapurin dashcam-videoille, juuri tällaisista tilanteista niitä syntyy. Tarpeeksi monta piennarohitusta niin jossain vaiheessa nassahtaa, ja noissa vauhdeissa sitten kovaa.- Kaboooom
Evoluutio tuppaa poistamaan tyhmät keskuudestamme. Voi vain toivoa ettei sivulliset kärsi.
- viidakonlaki
Jos tekijä ei jää kiinni verekseltään, niin rikosta ei tapahtunut. Tämä on tilanne Suomessa nykyään.
- BMWonparas
Niin, kunnes teidän kaltaiset alempitasoiset VASIKAT lähettelette poliisille videoita kun me paremmat elämme omilla säännöillämme. Ajo-oikeus tulisi mennä keskitasoa paremman palkkatason mukaan. Loppuisi teidän kateellisten rattiraivoilu kun teille alempitasoisille ei edes annettaisi korttia ja Suomen liikenne olisi täysin turvallinen parempine autoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832