http://www.iltalehti.fi/autot/2016041921441187_au.shtml
Parempi ihminen on vain muita parempi. Kameramies vain kateellinen. Pitäis huolen omista asioistaan ja pysyis poissa parempien yhteiskuntaluokkien tieltä. Ei tuosta korttiakaan oteta pois. Pientare on vain parempia ohittajia varten.
EI OLLUT TÖRKEÄ!
16
199
Vastaukset
- wåuooå
Ei noin saa ohittaa. Törkeetä.
- BMWonparas
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
- A.u.d.i
BMWonparas kirjoitti:
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
BMW miehet ajavat minun Audini perässä. Terveisin audistinen audimies.
- Kjell.Y.Pippelström
Toinen edessä ja toinen takana, samaan aikaan...
- Kalle1222
TUO OLI TODELLA TÖRKEÄ. Säännöt on olemassa ja se koskee myös liikennettä.
- BMWonparas
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
- ÅFLÅWÅWE
BMWonparas kirjoitti:
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
- BMWonparas
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
Miksi olisin kateellinen jos joku tulhaa pankkilainansa sellaiseen turhuuteen kuin auto, varsinkaan premiumauto. Lähinnä naurattaa moinen touhu.
- BMWonparas
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
Ärsyttääkö kun näin ei ole. Rahaa löytyy. En silti tuhlaa niitä sellaiseen turhuuteen kuin auto joka menettää arvonsa ennätysajassa.
ÅFLÅWÅWE kirjoitti:
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
Haista sinä pikku runkkari iso perse ! Tillaset pikku nilkit voi pysyä perkele siellä hiekka laatikolla perkele !
Vedä käteen !
- Hanaavaanlisää
Mikäs rattimies tämä oli, jarruvalot vilahtivat?
Aivan suotta poijjaat naureskelee itänaapurin dashcam-videoille, juuri tällaisista tilanteista niitä syntyy. Tarpeeksi monta piennarohitusta niin jossain vaiheessa nassahtaa, ja noissa vauhdeissa sitten kovaa.- Kaboooom
Evoluutio tuppaa poistamaan tyhmät keskuudestamme. Voi vain toivoa ettei sivulliset kärsi.
- viidakonlaki
Jos tekijä ei jää kiinni verekseltään, niin rikosta ei tapahtunut. Tämä on tilanne Suomessa nykyään.
- BMWonparas
Niin, kunnes teidän kaltaiset alempitasoiset VASIKAT lähettelette poliisille videoita kun me paremmat elämme omilla säännöillämme. Ajo-oikeus tulisi mennä keskitasoa paremman palkkatason mukaan. Loppuisi teidän kateellisten rattiraivoilu kun teille alempitasoisille ei edes annettaisi korttia ja Suomen liikenne olisi täysin turvallinen parempine autoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456