Moi, avoin kysymys kaikille kokeneille homoille.
Mieleni tekisi koittaa miestä, mutta peräaukkoni koko arveluttaa. Luulen että se on aivan liian pieni peppuseksiin, josta voisin nauttia.
Kävin kakalla ja katselin pönttöön, kuinka kakkapötköt olivat keskimäärin peukalon paksuisia. Eli peräaukkoni venyy sen verran ja se tuntuu vielä hyvälle.
Mikä neuvoksi että sinne mahtuu normaalin homomiehen keskikokoinen kalu? Vai ovatko kaikki hohomiehet Tom Of Finland -tyylisiä kamalia karjuja hirveillä meloilla???
Homoseksi kiinnostaa, mutta....
10
145
Vastaukset
- katsoppa.sieltä
Suomi 24 tarjoaa seksiongelmallisille aivan heitä varten
perustetun osion jolla tavoitat runsaammin asiantuntemusta.
Tämä on pitäjäpalsta joten käsittelemme täällä ainoastaan
paikkakunnalla asuvan mielenterveysongelmaisen Ainon
kakka - ja seksiasioita. - KakkaaLäpiVartalon
Olen palstaa pitkään seuranneena todennut, että täällä on parempi homotietämys kuin esimerkiksi aikakausilehtien toimittajilla.
- aino.antaa.kakkosta
Rouva Kakkalalla on melkoinen tietous omakohtaisen
kokemuksen kautta joten meneppä yksityiskeskusteluun
faseen hänen kanssaan.
- Anala
Suosittelen homoilua julkisesti ja peräaukkoa voi venytellä sopivaksi vaikka kynttilällä tai porkkanalla.
- Goatse
Tervetuloa jengiin. Googlaa "goatse" ja palaa asiaan. Olen jo melkoinen tekijä tässä hommassa.
- aino.nai.poikaansa
Jukka Kakkala se vain utelee äidiltään noita juttuja.
Nettikaupoista voi ostaa aivan jumalattoman isoja dildoja. Ne sopivat seksin lisäksi myös pahoinpitelyyn.
- prinssinakkimies
Myllis on niin pienipippelinen että apuvälineitä hänen on
pakko käyttää.
- GodH8sFags
Mieti vielä, haluatko irtautua Jeesuksen rakkaudesta? Homot eivät pääse taivaaseen!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107