Moi, avoin kysymys kaikille kokeneille homoille.
Mieleni tekisi koittaa miestä, mutta peräaukkoni koko arveluttaa. Luulen että se on aivan liian pieni peppuseksiin, josta voisin nauttia.
Kävin kakalla ja katselin pönttöön, kuinka kakkapötköt olivat keskimäärin peukalon paksuisia. Eli peräaukkoni venyy sen verran ja se tuntuu vielä hyvälle.
Mikä neuvoksi että sinne mahtuu normaalin homomiehen keskikokoinen kalu? Vai ovatko kaikki hohomiehet Tom Of Finland -tyylisiä kamalia karjuja hirveillä meloilla???
Homoseksi kiinnostaa, mutta....
10
185
Vastaukset
- katsoppa.sieltä
Suomi 24 tarjoaa seksiongelmallisille aivan heitä varten
perustetun osion jolla tavoitat runsaammin asiantuntemusta.
Tämä on pitäjäpalsta joten käsittelemme täällä ainoastaan
paikkakunnalla asuvan mielenterveysongelmaisen Ainon
kakka - ja seksiasioita. - KakkaaLäpiVartalon
Olen palstaa pitkään seuranneena todennut, että täällä on parempi homotietämys kuin esimerkiksi aikakausilehtien toimittajilla.
- aino.antaa.kakkosta
Rouva Kakkalalla on melkoinen tietous omakohtaisen
kokemuksen kautta joten meneppä yksityiskeskusteluun
faseen hänen kanssaan.
- Anala
Suosittelen homoilua julkisesti ja peräaukkoa voi venytellä sopivaksi vaikka kynttilällä tai porkkanalla.
- Goatse
Tervetuloa jengiin. Googlaa "goatse" ja palaa asiaan. Olen jo melkoinen tekijä tässä hommassa.
- aino.nai.poikaansa
Jukka Kakkala se vain utelee äidiltään noita juttuja.
Nettikaupoista voi ostaa aivan jumalattoman isoja dildoja. Ne sopivat seksin lisäksi myös pahoinpitelyyn.
- prinssinakkimies
Myllis on niin pienipippelinen että apuvälineitä hänen on
pakko käyttää.
- GodH8sFags
Mieti vielä, haluatko irtautua Jeesuksen rakkaudesta? Homot eivät pääse taivaaseen!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756042Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275617Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832664
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2732605- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3851516- 751364
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236