Palsitko kympistä seiskaan?

VitunOSIO

Jäikö koneeseesi kymppi tartunta 10 malware ja vakoiluosiot ja muu sonta?

30

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolli80

      En palsi mainiosta Kympistä heavy- Seiskaan.En muuten tiedä,mitä tuo sana palsi tarkoittaa.Se on uusi termi Win.10 vakoilukammoisille?
      Hysteerisen,vainoharhaisen kaiken uuden pelkääjän on paras olla asentamatta mitään käyttöjärjestemää,varsinkaan kolossi Seiskaa.

      • trulli80

        Hahaha, nälvii toisten kirjoitusvirheistä ja itse ei osaa edes laittaa väliä pilkun ja pisteen jälkeen. Numerotkin kirjoittaa isoilla kirjaimilla.


      • EdelkeenParas

    • Täyttä_Weetä_vielä

      En palannut, eikä jäänyt, W7 64-bit pörisee kiitettävästi edelleen työkoneissa - Testi koneella kuitenkin testattu ja sai heikot pojot, W10 katsastetaan joskus taas uudestaan jos vakavasti otettavaa tarvetta ilmenee.

    • hanurikymppi

      Kymppi on perseestä

      • VaiTiltu

        Dilto berberissä .. hi hi hiii


    • Palasihamie

      Jooo...

    • Windows-palstojen vakitrollihan se täällä taas aloittelee ketjuja ja vastailee itselleen. Nautitko elämästäsi?

      • Buahhahahahhahaha

        Mikäs itse sitten olet? M$ Tiltu ?


      • Buahhahahahhahaha kirjoitti:

        Mikäs itse sitten olet? M$ Tiltu ?

        Yritätkö ihan tosissasi vertailla minua Aino Kallioon?


      • EEtiltu
        aurinko_lemma kirjoitti:

        Yritätkö ihan tosissasi vertailla minua Aino Kallioon?

        Kuka se on. Ylläpito hei,, Lemma rikkoo sääntöjä..
        Mollaa imisiä nimellä!


    • ubuntu_paras

      Palasin. Vakoilut poistui lopullisesti, kun asensin vielä paremman koko kiintolevylle.

    • Enpalannut

      Mentiin Kympistä --> Ubuntuun!

      • Taina69-BBW

        Sama täällä, ensin aattelin seiskaa tai jopa XP:tä..
        Mutta sitten se ubuntu tulikin ja se on IHAANAAAA :D


    • Surkeepalautus

      Yritin palautaa, jäi jumiin käynistyksessä...
      Asensin puhtaan seiskan..

      • Surkeepalautus

        Seiska vaan ei ole entisellään, se on hidas ja sekoilee..
        Jäiköhän sinne kymppihaitake alle???


      • Kymppilähti

        En palannut! Vaihdoin Ubuntuun!


    • Tarkkanavaihdossa

      Kun palaat kympistä seiskaan, katso että se kympin malwarekin lähtee sieltä, ettei jää seiskasi alle mylläämään..

    • Bäktutoseiska
      • jrkkykäyttis

        toi sää- juttu on kuvaava.

        w10 tulee pyytämättä sisälle ja se on lmeisesti ohjelmoitu omatoimiseksi.
        Se tekee viiveellä sitä mitä se haluaa.
        Siksi kirjoittaessa jää paljon kirjaimia pois. Kone halvaantuu hetkeksi, eikä rekisteröi painallista (kirjainta).

        Koneen prossut ja muu infra ei pysy perässä.
        Koneissa on pakkoasennettuna dropbox, ilmeisesti lähettelee käyttäjän tiedot sinne.

        Miten sen saa pois?


    • Ubuntu-kutsuu

      Pilasi se ja alle jäi malware kuormittamaan prossua ja vakoilemaan!

    • Tottavitussa

      Pallisinhan minä! Kun alko pallit surkastua!

    • maijavaan

      Vieläkö on myynnissä Win 7 koneita?

      • Lokakuun loppuun asti on.

        Mutta ostamisessa on järkeä vain, jos on joku korvaamaton laite/softa, mikä ei toimi kympissä.


    • pumm

      Vielä on myynnissä, ei muuta, kuin ostamaan.

    • Peeerkeeele

      "Mutta ostamisessa on järkeä vain, jos on joku korvaamaton laite/softa, mikä ei toimi kympissä."
      Kymppi voisi olla muuten ihan hyvä käyttis, mutta tuo Edge selain on ihan per_eestä! V-kymppi vielä haittaa myös muita selaimia toimimasta kunnolla esim. Firefoxin toimintaa.
      Olen yrittänyt harjoitella Edgen käyttöä, mutta ottaa päähän kun sinne ei saa kunnon kirjainmerkkejä laitettua esim. haluaisin saada s-postini linkin jossa olisin jo valmiina osoite. Samoin jos alan etsimään sivuja joissa olen aiemmin käynyt, niin Firefoxissa linkki alkaa ehdottamaan kun alan kirjoittamaan.......... ja niin edelleen...

    • koneilija

      Onko Firefoxin viimeisin versio käytössä?
      W10 ei sitä aina päivitä ajantasalle.
      Käyttäjä tekee itse.Valitaan lisäosat-liitännäiset.Sieltä asia selviää.
      Minulla on Firefox toiminut 32 bit. W10 koneessa hyvin.
      En ymmärrä tuota Edgen kirjanmerkkivalitusta.
      Ainakin minulla toimivat,myös yksityisselaamisessa.

    • Peeerkeeele

      "Onko Firefoxin viimeisin versio käytössä?"
      Totta hitossa on, latasin sen tähän kymppikoneeseen suoraan. Mutta tässä koneessa Firefox selaimella kun kirjoittaa tekstiä niin se välillä katoaa näkyvistä mutta kun jatkaa kirjoittamista niin tulee se sieltä sitten uudelleen näkyviin.

      "En ymmärrä tuota Edgen kirjanmerkkivalitusta"
      Oletko koskaan käyttänyt Firefoxia, Siellä on erittäin helpot kirjainmerkkivalikot plus sivuhistorian selaus!!!

    • koneilija

      Mulla on 6 Firefoxia,niistä yksi W10 selaimena.
      Muut 5 Linux käytössä.Ei ongelmia.
      Kirjanmerkit kaikissa.
      Historian voi säätää,miten vain haluaa.
      Yksi Opera Linux Mint selaimena.Se on vähemmällä käytöllä.
      Crominium löytyy openSUSE pöydästäni.
      W10 Edgessä jo paljon kirjanmerkkejäni.

    • Peeerkeeele

      "W10 Edgessä jo paljon kirjanmerkkejäni"
      Enhän minä sitä moittinutkaan, etteikö sinne W-kymppiin saa kirjainmerkkejä, vaan sitä sekavuutta ja erityisesti sitä kun ei esim. sähköpostin linkkiin tallennu se oma s-postiosoite, aina joutuu senkin kirjoittamaan alustapitäen uudelleen. Toinen asia on se kun ne helvetin mainokset Edgessä hyppii silmille !!! Siksi käytän Firefoxia vaikka se ei kunnolla toimikkaan tässä kymppi selaimessa... PE_kele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe