Jäikö koneeseesi kymppi tartunta 10 malware ja vakoiluosiot ja muu sonta?
Palsitko kympistä seiskaan?
VitunOSIO
30433
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 30
Vanhimmat
En palsi mainiosta Kympistä heavy- Seiskaan.En muuten tiedä,mitä tuo sana palsi tarkoittaa.Se on uusi termi Win.10 vakoilukammoisille?
Hysteerisen,vainoharhaisen kaiken uuden pelkääjän on paras olla asentamatta mitään käyttöjärjestemää,varsinkaan kolossi Seiskaa.
Hahaha, nälvii toisten kirjoitusvirheistä ja itse ei osaa edes laittaa väliä pilkun ja pisteen jälkeen. Numerotkin kirjoittaa isoilla kirjaimilla.
Windows 7 Ultimate edelleen paras Winkku, ja nyt SP1:n jälkeiset päivitykset huhtikuuhun 2016 saakka saa yhdessä päivityspaketissa Microsoft Update Catalogin kautta: http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/Search.aspx?q=3125574 (KB3125574)
En palannut, eikä jäänyt, W7 64-bit pörisee kiitettävästi edelleen työkoneissa - Testi koneella kuitenkin testattu ja sai heikot pojot, W10 katsastetaan joskus taas uudestaan jos vakavasti otettavaa tarvetta ilmenee.
Kymppi on perseestä
Dilto berberissä .. hi hi hiii
Jooo...
Windows-palstojen vakitrollihan se täällä taas aloittelee ketjuja ja vastailee itselleen. Nautitko elämästäsi?
Mikäs itse sitten olet? M$ Tiltu ?
Yritätkö ihan tosissasi vertailla minua Aino Kallioon?
Kuka se on. Ylläpito hei,, Lemma rikkoo sääntöjä..
Mollaa imisiä nimellä!
Palasin. Vakoilut poistui lopullisesti, kun asensin vielä paremman koko kiintolevylle.
Mentiin Kympistä --> Ubuntuun!
Sama täällä, ensin aattelin seiskaa tai jopa XP:tä..
Mutta sitten se ubuntu tulikin ja se on IHAANAAAA :D
Yritin palautaa, jäi jumiin käynistyksessä...
Asensin puhtaan seiskan..
Seiska vaan ei ole entisellään, se on hidas ja sekoilee..
Jäiköhän sinne kymppihaitake alle???
En palannut! Vaihdoin Ubuntuun!
Kun palaat kympistä seiskaan, katso että se kympin malwarekin lähtee sieltä, ettei jää seiskasi alle mylläämään..
Juu, palasin seiskaan. Formatoin levyn et tuli puhdas seiskan asennus ilman mitään windows kympin piilotiedostoja tms.
https://www.youtube.com/watch?v=VMPeTrHNX1U
toi sää- juttu on kuvaava.
w10 tulee pyytämättä sisälle ja se on lmeisesti ohjelmoitu omatoimiseksi.
Se tekee viiveellä sitä mitä se haluaa.
Siksi kirjoittaessa jää paljon kirjaimia pois. Kone halvaantuu hetkeksi, eikä rekisteröi painallista (kirjainta).
Koneen prossut ja muu infra ei pysy perässä.
Koneissa on pakkoasennettuna dropbox, ilmeisesti lähettelee käyttäjän tiedot sinne.
Miten sen saa pois?
Pilasi se ja alle jäi malware kuormittamaan prossua ja vakoilemaan!
Pallisinhan minä! Kun alko pallit surkastua!
Vieläkö on myynnissä Win 7 koneita?
Lokakuun loppuun asti on.
Mutta ostamisessa on järkeä vain, jos on joku korvaamaton laite/softa, mikä ei toimi kympissä.
Vielä on myynnissä, ei muuta, kuin ostamaan.
"Mutta ostamisessa on järkeä vain, jos on joku korvaamaton laite/softa, mikä ei toimi kympissä."
Kymppi voisi olla muuten ihan hyvä käyttis, mutta tuo Edge selain on ihan per_eestä! V-kymppi vielä haittaa myös muita selaimia toimimasta kunnolla esim. Firefoxin toimintaa.
Olen yrittänyt harjoitella Edgen käyttöä, mutta ottaa päähän kun sinne ei saa kunnon kirjainmerkkejä laitettua esim. haluaisin saada s-postini linkin jossa olisin jo valmiina osoite. Samoin jos alan etsimään sivuja joissa olen aiemmin käynyt, niin Firefoxissa linkki alkaa ehdottamaan kun alan kirjoittamaan.......... ja niin edelleen...
Onko Firefoxin viimeisin versio käytössä?
W10 ei sitä aina päivitä ajantasalle.
Käyttäjä tekee itse.Valitaan lisäosat-liitännäiset.Sieltä asia selviää.
Minulla on Firefox toiminut 32 bit. W10 koneessa hyvin.
En ymmärrä tuota Edgen kirjanmerkkivalitusta.
Ainakin minulla toimivat,myös yksityisselaamisessa.
"Onko Firefoxin viimeisin versio käytössä?"
Totta hitossa on, latasin sen tähän kymppikoneeseen suoraan. Mutta tässä koneessa Firefox selaimella kun kirjoittaa tekstiä niin se välillä katoaa näkyvistä mutta kun jatkaa kirjoittamista niin tulee se sieltä sitten uudelleen näkyviin.
"En ymmärrä tuota Edgen kirjanmerkkivalitusta"
Oletko koskaan käyttänyt Firefoxia, Siellä on erittäin helpot kirjainmerkkivalikot plus sivuhistorian selaus!!!
Mulla on 6 Firefoxia,niistä yksi W10 selaimena.
Muut 5 Linux käytössä.Ei ongelmia.
Kirjanmerkit kaikissa.
Historian voi säätää,miten vain haluaa.
Yksi Opera Linux Mint selaimena.Se on vähemmällä käytöllä.
Crominium löytyy openSUSE pöydästäni.
W10 Edgessä jo paljon kirjanmerkkejäni.
"W10 Edgessä jo paljon kirjanmerkkejäni"
Enhän minä sitä moittinutkaan, etteikö sinne W-kymppiin saa kirjainmerkkejä, vaan sitä sekavuutta ja erityisesti sitä kun ei esim. sähköpostin linkkiin tallennu se oma s-postiosoite, aina joutuu senkin kirjoittamaan alustapitäen uudelleen. Toinen asia on se kun ne helvetin mainokset Edgessä hyppii silmille !!! Siksi käytän Firefoxia vaikka se ei kunnolla toimikkaan tässä kymppi selaimessa... PE_kele.