Älkää Kepulaiset viitsikö

Jauhaa Tekopyhää laulua Suomen pelastamisesta. Politiikassa ainoa rehellinen päämäärä on vallan tavoittelu. Jos siinä sivussa saadaan jotain hyvää aikaiseksi aina parempi. 2019 katsotaan sitten uusi jako.

37

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos meillä on enää mitään, mitä hallita ja mihin edes tavoitella näennäisvaltaa. EU;sta ovat näkyneet suurinpiirtein kaikki vaikutteensa imeneen nämä viime päättäjät, kusessa ollaan ja vahvasti !

    • Missä vaiheessa sinun Kaupunkilainen Oikeistopuolue on? Onko edes perustavaa kokousta pidetty?

      • Se on vain nimitys Koalitiolle Honka-Liiton tapaan. SDP:n Oikeisto, Kokoomuksen Maltilliset, RKP ja Vihreät. Yhteinen Ideologinen liima kyllä löytyy. Jos ei muuten niin tuubista puristamalla.
        Sitten tietysti jos emme saa SDP:tä haltuun 2017 kuviot muuttuvat. Perustamme puolueen nimeltä SuomenOikeistoDemokraatit eli SOD. Tarvittava nimimäärä saadaan helposti vajaassa kahdessa vuodessa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Se on vain nimitys Koalitiolle Honka-Liiton tapaan. SDP:n Oikeisto, Kokoomuksen Maltilliset, RKP ja Vihreät. Yhteinen Ideologinen liima kyllä löytyy. Jos ei muuten niin tuubista puristamalla.
        Sitten tietysti jos emme saa SDP:tä haltuun 2017 kuviot muuttuvat. Perustamme puolueen nimeltä SuomenOikeistoDemokraatit eli SOD. Tarvittava nimimäärä saadaan helposti vajaassa kahdessa vuodessa.

        Mutta nyt on alettava seuraamaan vanhinta Klassikkoa Fleche-Wallone!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Se on vain nimitys Koalitiolle Honka-Liiton tapaan. SDP:n Oikeisto, Kokoomuksen Maltilliset, RKP ja Vihreät. Yhteinen Ideologinen liima kyllä löytyy. Jos ei muuten niin tuubista puristamalla.
        Sitten tietysti jos emme saa SDP:tä haltuun 2017 kuviot muuttuvat. Perustamme puolueen nimeltä SuomenOikeistoDemokraatit eli SOD. Tarvittava nimimäärä saadaan helposti vajaassa kahdessa vuodessa.

        Jättäkää sana "Suomen" pois puolueenne nimestä, koska suomenkielisen sanan oikeisto takia sitä ei voi sekoittaa muiden maiden puolueisiin. Puoluerekisterille riittää, että puolueen nimessä on kaksi osaa joko yhdyssanana tai erikseen kirjoitettuna. Mutta vähintään kaksi osaa on pakko olla. Siksi keskusta on Suomen keskusta ja vihreät Vihreä liitto.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Jättäkää sana "Suomen" pois puolueenne nimestä, koska suomenkielisen sanan oikeisto takia sitä ei voi sekoittaa muiden maiden puolueisiin. Puoluerekisterille riittää, että puolueen nimessä on kaksi osaa joko yhdyssanana tai erikseen kirjoitettuna. Mutta vähintään kaksi osaa on pakko olla. Siksi keskusta on Suomen keskusta ja vihreät Vihreä liitto.

        Me emme kysy Puoluerekisterin pitäjän mielipidettä!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Me emme kysy Puoluerekisterin pitäjän mielipidettä!

        Kolmiosainen tai pitempikään nimi ei ole kielletty, ei tietenkään. Onhan meillä ollut sellaisetkin puolueet kuin "Suomen Kansan Demokraattinen Liitto" ja "Suomen Kansan Sinivalkoiset". Ei pidä loukkaantua. Ajattelin vain puolueenne parasta. Mitä lyhyempi nimi, sitä herkemmin se mainitaan kokonaisena lehtien otsikoissa. Uuden puolueen lyhennettä ei ymmärretä pitkään aikaan, mikä haittaa markkinointia.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Se on vain nimitys Koalitiolle Honka-Liiton tapaan. SDP:n Oikeisto, Kokoomuksen Maltilliset, RKP ja Vihreät. Yhteinen Ideologinen liima kyllä löytyy. Jos ei muuten niin tuubista puristamalla.
        Sitten tietysti jos emme saa SDP:tä haltuun 2017 kuviot muuttuvat. Perustamme puolueen nimeltä SuomenOikeistoDemokraatit eli SOD. Tarvittava nimimäärä saadaan helposti vajaassa kahdessa vuodessa.

        Kun SDP on tiukasti vasemmistolaisten AY miesten käsissä niin ei tunnu uskottavalta että saisit sen käsiisi.

        Oletko tehnyt jotain konkreettista vai unelmoitko vain?


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kolmiosainen tai pitempikään nimi ei ole kielletty, ei tietenkään. Onhan meillä ollut sellaisetkin puolueet kuin "Suomen Kansan Demokraattinen Liitto" ja "Suomen Kansan Sinivalkoiset". Ei pidä loukkaantua. Ajattelin vain puolueenne parasta. Mitä lyhyempi nimi, sitä herkemmin se mainitaan kokonaisena lehtien otsikoissa. Uuden puolueen lyhennettä ei ymmärretä pitkään aikaan, mikä haittaa markkinointia.

        Lyhenne SOD tarkoittaa muuten englanniksi perinteisen sanakirjan mukaan TURVETTA tai NURMEA ja Googlen kääntäjän mukaan SAATANAA. Mikä noista oli mielessäsi, kun kehittelit lyhenteen puolueellesi? Kai noin urbaanilla puolueella tulee sentään kansainvälisiäkin yhteyksiä olemaan?


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kolmiosainen tai pitempikään nimi ei ole kielletty, ei tietenkään. Onhan meillä ollut sellaisetkin puolueet kuin "Suomen Kansan Demokraattinen Liitto" ja "Suomen Kansan Sinivalkoiset". Ei pidä loukkaantua. Ajattelin vain puolueenne parasta. Mitä lyhyempi nimi, sitä herkemmin se mainitaan kokonaisena lehtien otsikoissa. Uuden puolueen lyhennettä ei ymmärretä pitkään aikaan, mikä haittaa markkinointia.

        Enhän mä nyt tuollaisista loukkaannu hyvä mies.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Lyhenne SOD tarkoittaa muuten englanniksi perinteisen sanakirjan mukaan TURVETTA tai NURMEA ja Googlen kääntäjän mukaan SAATANAA. Mikä noista oli mielessäsi, kun kehittelit lyhenteen puolueellesi? Kai noin urbaanilla puolueella tulee sentään kansainvälisiäkin yhteyksiä olemaan?

        Enpä tullut tarkistaneeksi. Perhana.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Kun SDP on tiukasti vasemmistolaisten AY miesten käsissä niin ei tunnu uskottavalta että saisit sen käsiisi.

        Oletko tehnyt jotain konkreettista vai unelmoitko vain?

        Ensin pitää olla Visio joka muutetaan Konkretiaksi.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Jättäkää sana "Suomen" pois puolueenne nimestä, koska suomenkielisen sanan oikeisto takia sitä ei voi sekoittaa muiden maiden puolueisiin. Puoluerekisterille riittää, että puolueen nimessä on kaksi osaa joko yhdyssanana tai erikseen kirjoitettuna. Mutta vähintään kaksi osaa on pakko olla. Siksi keskusta on Suomen keskusta ja vihreät Vihreä liitto.

        Mutta voidaanko joku sana kieltää jonkun kielenhuoltoviranomaisen toimesta. Ihan mielenkiinnosta jos tiedät.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Mutta voidaanko joku sana kieltää jonkun kielenhuoltoviranomaisen toimesta. Ihan mielenkiinnosta jos tiedät.

        Nyt meni ohi. Mikä sana olisi muka kiellossa? Niin puoluerekisterissä kuin yhdistysrekisterissä ja kaupparekisterissäkin on kielenhuoltoon liittymättömiä sääntöjä kelvollisille nimille. Yhteistä on, että liian pelkistettyjen nimien katsotaan aiheuttavan sekaannusvaaran toisiin puolueisiin, yhdistyksiin ja firmoihin tai että sillä pyritään tahallisesti "monopoliin" yleiselle käsitteelle. Siksi esimerkiksi puolueen viralliseksi nimeksi ei hyväksytä Vasemmisto, Keskusta tai Oikeisto. Sen sijaan esimerkiksi Vasemmistoliitto, Suomen Keskusta ja Demokraattinen Oikeisto käyvät.


    • En mä itse asiassa näe tuota EU:ta sellaisena mörkönä kuin se usein halutaan nähdä. Mutta itsekkäämpiä meidän tulisi olla EU:n suhteen. Niin muutkin toimivat.

      • No eihän se silloin olisikaan ongelma, jos olisi noudatettu sitä EU;ta, johon liityttiin ja jätetty tämä liitovaltiosysteemi pois. Olisi siis EU ollut kuten se myytiin, itsenäisten valtioiden liitto.

        Tälläisenaan ja tällä kehityksellä, tuhoisa koko euroopalle.


    • tuhojavain

      Nyt meidät myyty jo jenkkien apupojaksi!

      • Putki-Paavo

        Johan Lipponen teki sen


    • ehjejekej

      Keskustalainen hallitus työministereineen taitaa olla oikeammalla kuin itse ek linnakkeineen. Ek:ssakin on kuulunut äänenpainoja, jotta työntekijöiden työnäyteet taitaa olla yhtä tyhjän kanssa. Metsäthallitukset on rälssätty ja osakeyhtiöitetty samoin terveydenhoito. On kyllä meno kuin villissä lännessä tai luontodokkarista, jossa sss-leijonalauma hotkii puhvelin haaskalla.

      Saksalainen ja ranskalainenkaan ei ole niin typerä, että osakeyhtiöittää tasavaltojensa luonnonvarat. Liekö se sitä itsekkyyttä.

      • EK:n intressi olisi myös Työrauha. Mistä ei taida tietoa olla.


    • DemokratiaVaje

      Mistä löytäisi puolueen joka rehellisesti ajaisi suomen etua eikä olisi läpeensä korruptoitunut? Ei mistään. Kaikki samanlaisia vain omaa etuaan ajavia kusipäitä valtaan päästyään.

    • Suo25mlaineN

      Joko pysyty kertomaan mielipiteesi Ihalaisen 9 euron työtoiminnasta vai juoksetko pakoon paska reisille valuen?

      • Kerroin sen tämän päivän aikana. Etsi itse jos osaat. Ja lakkaa Saatana jauhamasta paskan valumisesta!


      • Suo26mlaineN
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kerroin sen tämän päivän aikana. Etsi itse jos osaat. Ja lakkaa Saatana jauhamasta paskan valumisesta!

        En viitsi etsiä, joten laita linkki.

        Joko olet ostanut vessapaperia?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kerroin sen tämän päivän aikana. Etsi itse jos osaat. Ja lakkaa Saatana jauhamasta paskan valumisesta!

        Tässä:
        Snaijaatko?
        Ihan suoraan Sanottuna tällaiset Ihalaisen 9 euron työtoiminnat tai Lindströmin ilmaiset työnäytteet ovat kaikki isossa kuvassa yhtä tyhjän kanssa!

        Sitä työtä nyt ei ole kaikille ja vielä vähemmän tulee niin olemaan tulevaisuudessa. Se on tämän globalisaation valitettava varjopuoli.

        Tulisikin alkaa miettimään jonkinlaista kansalaispalkkaa tällaisen paskanjauhamisen "Uusista Työpaikoista" sijaan!

        Olen puhunut!


      • Suo26mlaineN kirjoitti:

        En viitsi etsiä, joten laita linkki.

        Joko olet ostanut vessapaperia?

        Arvasin ettet osaa etsiä. Alla ole hyvä.
        Tässä:

        Snaijaatko?

        Ihan suoraan Sanottuna tällaiset Ihalaisen 9 euron työtoiminnat tai Lindströmin ilmaiset työnäytteet ovat kaikki isossa kuvassa yhtä tyhjän kanssa!

        Sitä työtä nyt ei ole kaikille ja vielä vähemmän tulee niin olemaan tulevaisuudessa. Se on tämän globalisaation valitettava varjopuoli.

        Tulisikin alkaa miettimään jonkinlaista kansalaispalkkaa tällaisen paskanjauhamisen "Uusista Työpaikoista" sijaan!

        Olen puhunut!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Arvasin ettet osaa etsiä. Alla ole hyvä.
        Tässä:

        Snaijaatko?

        Ihan suoraan Sanottuna tällaiset Ihalaisen 9 euron työtoiminnat tai Lindströmin ilmaiset työnäytteet ovat kaikki isossa kuvassa yhtä tyhjän kanssa!

        Sitä työtä nyt ei ole kaikille ja vielä vähemmän tulee niin olemaan tulevaisuudessa. Se on tämän globalisaation valitettava varjopuoli.

        Tulisikin alkaa miettimään jonkinlaista kansalaispalkkaa tällaisen paskanjauhamisen "Uusista Työpaikoista" sijaan!

        Olen puhunut!

        Me todelliset demokraatit emme halua jakaa kansaa palkkaa ja kansalaispalkkaa saaviin. Työtä jakamalla työtä riittää kaikille.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tässä:
        Snaijaatko?
        Ihan suoraan Sanottuna tällaiset Ihalaisen 9 euron työtoiminnat tai Lindströmin ilmaiset työnäytteet ovat kaikki isossa kuvassa yhtä tyhjän kanssa!

        Sitä työtä nyt ei ole kaikille ja vielä vähemmän tulee niin olemaan tulevaisuudessa. Se on tämän globalisaation valitettava varjopuoli.

        Tulisikin alkaa miettimään jonkinlaista kansalaispalkkaa tällaisen paskanjauhamisen "Uusista Työpaikoista" sijaan!

        Olen puhunut!

        Palkkaa tekemättä mitään yhteisön hyväksi? Ei helvetissä.

        Eihän tästä mitään tule kun väki lisääntyy ja työt vähenee. Pitäisikö antaa luonnon valinnalle mahdollisuus? Heikot yksilöt vaan ei voisi jatkaa sukua kun ei ole varaa lapsiin ja sairaat kuolisivat pois. Ihan niin kuin luonnonmukaista on.

        Koko ihmiskuntaakin on muutama miljardi liikaa. Vaadittaisiin taas oikein kunnon sota, että saataisiin tasapaino aikaan.

        Mieti tuota kun rustaat puolueesi ohjelmaa. Vai onko siinä vain yksi kohta kepukauna?


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Me todelliset demokraatit emme halua jakaa kansaa palkkaa ja kansalaispalkkaa saaviin. Työtä jakamalla työtä riittää kaikille.

        Olet puhunut ihan päinvastaista mm. itsepalveluyhteiskuntaan siirtymisen yhteydessä.
        Tottakai työssäkäyvät ansaitsevat paremmin ja niin kuuluukin. Ja kenen luulet suostuvan työnsä jakamiseen.
        Yhteiskunta pääsisi helpommalla kun oltaisiin rehellisiä ja lopetettaisiin nämä paskapuheet!
        Ainakin suosittelen kaikille 40-50 vuotiaille jotka ovat ns. taloudellisen riippumattomuuden saavuttaneet säännöllisistä töistä pois jäämistä. Tuossa iässä elämää on vielä edessä ja voi tehdä jotain hauskempaa. Antaa nuorempien nälkäisten tehdä.
        Työ ei ole enää mikään itseisarvo.


      • OikeistoSosDem
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet puhunut ihan päinvastaista mm. itsepalveluyhteiskuntaan siirtymisen yhteydessä.
        Tottakai työssäkäyvät ansaitsevat paremmin ja niin kuuluukin. Ja kenen luulet suostuvan työnsä jakamiseen.
        Yhteiskunta pääsisi helpommalla kun oltaisiin rehellisiä ja lopetettaisiin nämä paskapuheet!
        Ainakin suosittelen kaikille 40-50 vuotiaille jotka ovat ns. taloudellisen riippumattomuuden saavuttaneet säännöllisistä töistä pois jäämistä. Tuossa iässä elämää on vielä edessä ja voi tehdä jotain hauskempaa. Antaa nuorempien nälkäisten tehdä.
        Työ ei ole enää mikään itseisarvo.

        Ja en nosta mitään Yhteiskunnan tukia.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Palkkaa tekemättä mitään yhteisön hyväksi? Ei helvetissä.

        Eihän tästä mitään tule kun väki lisääntyy ja työt vähenee. Pitäisikö antaa luonnon valinnalle mahdollisuus? Heikot yksilöt vaan ei voisi jatkaa sukua kun ei ole varaa lapsiin ja sairaat kuolisivat pois. Ihan niin kuin luonnonmukaista on.

        Koko ihmiskuntaakin on muutama miljardi liikaa. Vaadittaisiin taas oikein kunnon sota, että saataisiin tasapaino aikaan.

        Mieti tuota kun rustaat puolueesi ohjelmaa. Vai onko siinä vain yksi kohta kepukauna?

        Ei tämä ole mikään moraalinen kysymys. Työt vähenevät. Kyllä. Miten niitä työpaikkoja sitten voitaisiin lisätä?
        Yksi vaihtoehto on että me kaikki alamme totuttautua pikkuisen matalmpaan elintasoon. Enkä nyt tarkoita mitään Vihernäpertelyä.
        Totuushan on se että maailman rikkaalta eliitiltä on kyllä varaa ottaa. Eikä tässä ole kysymys mistään Sosialismista.
        Sodathan ovat toimineet väestökasvun hillitsijöinä. Samalla saataisiin perusteollisuutta elpymään.
        Kai tiedät että Yhteiskunnalle itseasiassa on parempi pitää esim. työttömät passiivisina tukien nauttijoina Yhteiskuntarauhan kannalta. Kun rupeaisivat itse ajattelemaan. Samoin ylimitoitetun Maatalouden tukeminen tämän Yhteiskuntarauhan ylläpitämiseksi on perusteltua. .


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet puhunut ihan päinvastaista mm. itsepalveluyhteiskuntaan siirtymisen yhteydessä.
        Tottakai työssäkäyvät ansaitsevat paremmin ja niin kuuluukin. Ja kenen luulet suostuvan työnsä jakamiseen.
        Yhteiskunta pääsisi helpommalla kun oltaisiin rehellisiä ja lopetettaisiin nämä paskapuheet!
        Ainakin suosittelen kaikille 40-50 vuotiaille jotka ovat ns. taloudellisen riippumattomuuden saavuttaneet säännöllisistä töistä pois jäämistä. Tuossa iässä elämää on vielä edessä ja voi tehdä jotain hauskempaa. Antaa nuorempien nälkäisten tehdä.
        Työ ei ole enää mikään itseisarvo.

        Olen kirjoittanut tuossakin yhteydessä, että sata vuotta sitten aivan erilaisissa oloissa käyttöön otettu kahdeksantuntinen työpäivä ei enää sovellu tähän aikaan. Automaatio ja itsepalveluyhteiskuntaan siirtyminen vievät työpaikkoja kiihtyvällä vauhdilla. Jos kaikille työikäisille halutaan töitä, se onnistuu vain niin, että työtä jaetaan, mikä merkitsee vielä tällä hetkellä päivittäisiksi työtunneiksi laskettuna 6-7 -tuntista työpäivää. Kaukana ei liene sekään aika, että joudumme lyhentämään työpäiviä nelituntisiksi.


    • 20v.vanhaTunturi

      Vain munamankelimiehen mielestä. Valtaa käytetään johonkin 1. omien äänestäjien hyväksi 2. maan parhaaksi. Useimmiten nämä toteutuvat samanaikaisesti. Laman aikaan tilanne on toinen, kun menot on tuloja suuremmat joudutaan valintatilanteeseen: lisää velkaa vai leikkaukset ja jos niin keneltä

      • Näin.se.on

        No kerrohan ihmeessä miten omien äänestäjien ja maan etu on koskaan korreloitunut keskenään? Siis totuushan on että kaikki puolueet ovat paskaa. Pelkkiä omanedun tavoittelijoita joilla ei ole mitään virkaa. Maata johtaa todellisuudessa muutama varakas suku ja niiden edustamt virkamiehet.


      • Valtaa käytetään omien päämäärien edistämiseksi ja vallantarpeen sinänsä tyydyttämiseksi.


      • Näin.se.on kirjoitti:

        No kerrohan ihmeessä miten omien äänestäjien ja maan etu on koskaan korreloitunut keskenään? Siis totuushan on että kaikki puolueet ovat paskaa. Pelkkiä omanedun tavoittelijoita joilla ei ole mitään virkaa. Maata johtaa todellisuudessa muutama varakas suku ja niiden edustamt virkamiehet.

        Emme me ole ihan suomalaisten sukujen ja virkamiesten varassa. Johtamismallit ja omituiset ajatukset, kuten suurten ikäluokkien eläköitymisen aiheuttama työvoimapula, tulevat Länsi-Euroopasta.


    • beethooven

      hyäp ryssät halluu siirtää maataloustukiais-businekset nyt kertaheitolla uusille urille. Sote-heikennyksen myötä rohmujoukko tulloo saalistamaan ihmisten terveyden kustannuksilla. jaossa vuositasolla vain 27 miljardia euroa, only. sekään vähä ei ahneille vielä riitä vaan pitää ruveta kunnolla sähläämään VR:n kimppussa satojen miljoonien lisäerurojen rahastamisen merkeissä. Aikamoisia goijareita nuo nykyiset poliitikot hallituksessa tosiaankin näyttävät naama virneessä olevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe