tangolla roikkuessasi?
Minä jaksan n. 10 kertaa, mutta en nosta muuta kuin sääret koukkuun. Olen 62v.
Jaksatko nostaa jalat ylös leuanveto-
26
276
Vastaukset
MIksi pitäisi?
Kaikkien kuuluisuus ei kanna niin kauas, että telkkariin ylettäisi.
Useimmat saavat näytellä itkuaan pimenossa.
H.- rakenos
hyi saasta sua, kukaan ei sua kaipaa täällä, häivy ääliöpässi!
- ikävää.tuollainen
rakenos kirjoitti:
hyi saasta sua, kukaan ei sua kaipaa täällä, häivy ääliöpässi!
Hyh hyh häpeä sanojasi.
- tytytyyt
ikävää.tuollainen kirjoitti:
Hyh hyh häpeä sanojasi.
sitä saa mitä tilaa
- flegmaatti
Et kai kysy tuota tosissasi? E varmaan!
- musta.palstalainen
Sinä varmaan nostat jalkojasi sata kertaa yhdellä kädellä roikkuen.
- flegmaatti
musta.palstalainen kirjoitti:
Sinä varmaan nostat jalkojasi sata kertaa yhdellä kädellä roikkuen.
Kommentoin vaikka ei kannattaisikaan.
Nyt, 3:n vatsanrepimisen jälkeen olen vetänyt 10:n sarjoja polvet suorina, nilkat ylös rekkiin.
Ennen repimisiä vedin 6kg nilkkapainoilla.
Katsoin pari vuotta sitten crossfitt SM-kisoja. Yhtenä osana oli sama liike minuutin testinä. Siis nilkat ylös rekkiin mutta polvilla ei ollut väliä. Paras veti minuutissa 32 toistoa. Heikoin finalisteista 25krt. Pitihän minunkin kokeilla. Hyydyin minuutissa 26:een toistoon. Vatsalihakset menivät hapoille koska en ollut tehnyt 10:ä pitempää sarjaa.
Lisää vatsasta rekillä. Normaali yhdistelmä ovat leuanvedot kulmariipunnassa. Siis jalat suorina edessä hieman yläviistossa ja siinä asennossa leukoja.
Edellä mainitsemani ovat osa viikottaisia saliharkkojani joten en ole ollut yksin.
En ole useisiin vuosiin pystynyt vetämään yhtään leukaa yhdellä kädellä. Nuoruus on jäänyt jo taa! Ja yksi olkaleikkaus.
63v jälkeen, nämä 9 vuotta, olen pystynyt vain hidastamaan rappeutumista.
38:n vuoden täystauko, ->60v oli tuhoisa. - musta.palstalainen
flegmaatti kirjoitti:
Kommentoin vaikka ei kannattaisikaan.
Nyt, 3:n vatsanrepimisen jälkeen olen vetänyt 10:n sarjoja polvet suorina, nilkat ylös rekkiin.
Ennen repimisiä vedin 6kg nilkkapainoilla.
Katsoin pari vuotta sitten crossfitt SM-kisoja. Yhtenä osana oli sama liike minuutin testinä. Siis nilkat ylös rekkiin mutta polvilla ei ollut väliä. Paras veti minuutissa 32 toistoa. Heikoin finalisteista 25krt. Pitihän minunkin kokeilla. Hyydyin minuutissa 26:een toistoon. Vatsalihakset menivät hapoille koska en ollut tehnyt 10:ä pitempää sarjaa.
Lisää vatsasta rekillä. Normaali yhdistelmä ovat leuanvedot kulmariipunnassa. Siis jalat suorina edessä hieman yläviistossa ja siinä asennossa leukoja.
Edellä mainitsemani ovat osa viikottaisia saliharkkojani joten en ole ollut yksin.
En ole useisiin vuosiin pystynyt vetämään yhtään leukaa yhdellä kädellä. Nuoruus on jäänyt jo taa! Ja yksi olkaleikkaus.
63v jälkeen, nämä 9 vuotta, olen pystynyt vain hidastamaan rappeutumista.
38:n vuoden täystauko, ->60v oli tuhoisa.Kiitos vastauksesta, mä tiesin että sä oot hyväkuntonen.
- ihanhyvinkylläjoo
pystyisin vetämään hunksia leukaperiin ilman et nostan jalkoi mut hunksin sääret vois nousta ku se lentäs persiilleen.
Jaksan nostaa jalat, ilman leuanvetoa, ja polkea näin polkupyörää vaikka kuin kauan, kelpaakos semmoinen tähän testiin. Vai hylkäätkö heti kättelyssä.
- vaipystyssäkö
Seljälläsikö?
vaipystyssäkö kirjoitti:
Seljälläsikö?
Seljälläni tietenkin. Sen voi tehdä lantio lattiassa tai niin että yläselkä vain lattiassa.
- kylmätotuus
Olipa mukava nähdä nimimerkkisi palstalla pitkästä aikaa.
Tervetuloa takaisin!
Käytän "rekkiä" ainoastaan selkäni venyttelyyn. - etkö.tuntenut
kylmätotuus kirjoitti:
Olipa mukava nähdä nimimerkkisi palstalla pitkästä aikaa.
Tervetuloa takaisin!
Käytän "rekkiä" ainoastaan selkäni venyttelyyn.Kirjoittanut puskassa nimimerkillä maissiii kauan aikaa
- kylmätotuus
etkö.tuntenut kirjoitti:
Kirjoittanut puskassa nimimerkillä maissiii kauan aikaa
Meninpäs halpaan. Vasta nyt huomasin, että nimimerkin "rosaliiin" kommentti oli vuodelta 2016.
Itseänikin naurattaa tuo kömmähdykseni.
Mainitsemastasi puskanikistä en sano juuta enkä jaata.
- hyväks
Jaksan. Tuo onkin jo vaativampi liike saada nilkat tankoon 10 kertaa minuutissa. Enpä ole kokeillut paljonko menis, - yhdestä lähdetään... (63 v.).
Lisää haastetta, helppo liike tähän et tarvitse apuvälineitä. Kyseessä on ns. yleisliike eli menee niin et perusasennosta käyt maahan niin että napa koskettaa pohjaa ja ponnahdat siitä käsillä auttaen ylös sekä hyppäät ilmaan ja läimäytät kädet ylhäällä yhteen ja uusi toisto, takaisin alas jne. tee niin monta kun menee minuutissa kyllä hiki irtoo. - juostu
Coopperin testi 1700 metriä. 63 v.
- hunkszikko
mulla cooper 74 metriä ja kaks kertaa piti huilata :)
- hyvä_minä
Ollaan samassa rintamassa, rinta rinnan, laakeriseppeleettä jäin.
- flegmaatti
Aiheesta vakavasti. Tehköön kuka tahansa mitä tahansa niin pääasian on, että elimistö kuormittuu riittävästi, sopivasti ja säännöllisen usein.
Kotijumppa on useimmille turhan haastavaa mutta joillekin se sopii.
Minusta kotona voi hyvin ylläpitää ja kehittää liikkuvuutta mutta varsinaiseen lihaskuntotreeniin harvempi pystyy vaikka moni niin kuvitteleekin. Eivät kaikki kuitenkaan huijaa itseään.
Jos ei ole aikaisempaa kokemusta perustangon ja vapaiden painojen käsittelystä niin silloin on hyvä aloittaa opastettuna harkat putkivempeleillä ja taljoilla.
Itsekin olen lisännyt niiden osuutta rappeutumisen myötä.
Perustana on kuitenkin vielä maastaveto, hack kyykky tangolla, rinnalleveto, pystypunnerus perus- ja vauhtipunnerruksena sekä raaka työntö. Ranskalaista punnerrusta. Jaloissa pääpaino kyykyissä, mukana myös reisipenkkiä.
Vatsaa monipuolisesti. Leukoja vedän ilman lisäpainoja.
Sarjapituudet päivästä ja harkasta riippuen pyramidina 6 > 1 ja takaisin tai tasasarjoina raskaammilla 5:n ja pienemmillä 10:n toistoina.
Ja putkivempeleitä sekä aerobisia jumputuksia vaikka ne ovatkin ikäviä.
Seuraan palautuksia kellosta siten, että ennen uuuden sarja aloitusta sykkeen on oltava 110:n tietämissä.
Tiedän, että minun olisi syytä siirtää painopistettä enemmän pitkäkestoisen liikunnan suuntaan mutta kun en viitsi.
Miksi raadan. Se antaa hyvän olon, tapaan kavereita, pysyn lääkkeettömänä, paitsi eturauhaseni joka kaipaa päivittäiset pillerini.
Oleellista on se, ettei 6:een viikkotreeniin mahdu yhtään tissutteluiltaa ja yhdessä raittius ja kuntoilu pitävät vanhan ukon tyydyttävässä terässä monessakin mielessä.
Tehkää mitä teette kunhan teette riittävästi, riittävän kovaa ja siten, että nautitte siitä! - hempppavvn
Jaksatko nostaa jalat ylös leuanveto-
tangolla roikkuessasi?
Minä jaksan n. 10 kertaa, mutta en nosta muuta kuin sääret koukkuun. Olen 62v.
Siis jaksatko? - Luulo.ei.oo
Menen huomenna salille, eikun kokeilemaan. Näin uskoisin että pystyn, mutta katsotaan. Tosin siellä ei ole tankoa, on puolapuut, se on varmaan helpompaa niillä. Lenkkipolun varressa on tanko, joten siellä kokeilen joku päivä.
Sen sijaan reppavasti menin nojapuille, kun nuorempana menin siinä eteenpäin käsien varassa jalat ilmassa. Hyvä kun pystyin paikallani olemaan jalat ilmassa käsivarsien varassa.- Taikuritässä
Rekkitemppuilijaksi ei musta enää ole.
Mutta saan jalat aivan älyttömän nopeasti sohvapöydälle, kun kukaan ei ole näkemässä.
Anteeksi kuntoilijat, kun pääsi näin kunnoton kommentti.
- Luulo.ei.oo
Nyt olin puolapuilla, sain kyllä ähkittyä ne 10 kertaa jalat koukkuun käsillä roikkuen, mutta koville otti hartioihin. Olen normaalipainoinen, mutta yläpainon rajamailla, aika hyväkuntoinen. Nyt muistan että vanhan ihmisen ei pitäisi roikkua lainkaan kokonaan. Pitäsi roikkua niin että jalat koskettavat maata.
Niitä jotka ovat tehneet liikettä säännöllisesti, tämä ohje ei koske, vain niitä, jotka aloittaisivat vasta nyt.- flegmaatti
Jos haluaa rentouttaa selkää niin silloin on jalkapohjien oltava koko pinnaltaan alustalla ja polvet koukussa enemmän tai vähemmän. Sittenkään selän rentouttaminen ei ole itsestään selvää.
Koskee kaiken ikäisiä!
Asiaa auttaa ranneremmien käyttö. Remmit kiinni rekkiin niin ei tarvitse puristaa eikä jännittää. - Taikuritässä
Mä roikun ovenkarmissa. Jalat yltää maahan. Näin on hyvä venytellä. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744