Köyhien maine pilattu tällä sivustolla!!!

lopettakaajo

Köyhiä tulee lisää jatkuvasti. Tarvitsisimme ihmisiä jotka ajaisivat köyhien ihmisten etuja.
Entisen puolueen nimen alla näemme nyt käsittämättömiä riitoja yksityisten ihmisten välillä. Palsta on pilattu täydellisesti eikä tunnu suomi 24 ylläpito ottavan riitelijöihin tarpeeksi lujaa otetta .
Te nimittelette, riitelette, soittelette käräjäoikeuksien kanslioihin. Julkistatte nimiä. Harjoitatte vainoamista joka on kriminailisoitu.

Millaisen kotikasvatuksen te olette saaneet. Kuluuko aikanne internetissä toinen toistanne solvaten.

PUOLUEEN TAVOITTEITA:
Tavoite on estää syrjintää ja edistää inhimillisemmän yhteiskunnan
syntymistä. Yhteiskunnassa, jossa oman edun tavoittelu ei ole ensisijalla
vaan kaikki saavat tasapuolisen kohtelun varallisuudesta ja asemasta
riippumatta, on kaikkien parempi asua.

http://www.fsd.uta.fi/pohtiva/ohjelmat/KA/kapolitiikka2007

25

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blogist

      Tuo oli niin hyvä, että oli pakko laittaa se blogiini. Poikiikohan se tutkintapyynnön? Ja jos niin mulle vai Länsiväylä-lehdelle?

    • MitäSiinäLuki

      kun kerran savolainen vaati sen poistettavaksi??

    • joukkohysteriaa

      Nämä ihmiset jotka täällä muiden nimiä kirjoittelvat ja solvaavat ihmisiä eivät liity mihinkään puolueeseen tai puoluekantaan. He käyvät väsynyttä ja yksinäistä henkilökohtaista sotaansa täällä vuodesta toiseen. He nbauttovat muiden solvaamisesta ja nimittelystä he eivät voi olla henkisesti tasapainoisia yksilöitä se on täysin selvää kaikille jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan asioita.

      • joukkohysteriaa

        pineiä kirjoitus virheitä:
        - kirjoittelvat = kirjoittelevat
        - nbauttovat = nauttivat


      • Suomenongelma

        Jos jotain pitää oppia niin keskustasta sen, että erotellaan jyvät hukkakaurasta.
        Muuta en sitten ymmärräkkään keskustan ajattelevaisuutta kun tieto siihen kohtaan loppuu, kun ei ole mitään häntää tai päätä näissä keskustan vetämässä hallitus vastuussa. Kaikki hyvä hävitetään ja kassakone kilisee omaan laariin keskustan.
        Kaikki kun on työntekijöiden syy tähän Suomen ongelmaan.
        Jos käännettäisi vipuvartta sen verran että kaikki Suomen työtä tekevät eivät tee töitä vaan pitäisivät sapattivapaan. Sitten saisivat keskusta oikeiston ihmiset paiskia töitä oikein kunnolla vuoden jos vaikka Suomi olisikin nousussa maailman huipulle.


    • postannut

      Siinä poistetussa tekstissä kerrottiin miten Köyhien Asialla -puolueen ehdokas solvaa ihmisiä. Juttu oli Länsiväylässä 2008. Ja arvatkaapa mikä oli ehdokkaan nimi?!

      • joukkohysteriaa

        Lopeta Elisa tuo toimintasi on häiriintyneen ihmisen touhua !!


      • blogist

        Kiitti. Tämä juttu se oli: "Vaaliehdokas haukkuu Espoon viranomaisia ihmisoikeusrikollisiksi".


    • Niinpäniim

      Palstalla yksityishenkilöitä vainoaa, poliisin toimesta järjestäytyneeksi rikollisjärjestöksi luokiteltu naislauma. Vaadin suomi24 siistimistä tältä.

    • muonamies

      Olen lukenut vain harvoja näiden naislauman kirjoituksia.Ne kaikki kertovat pahoin mieleltään sairaiden psykopaattisten narsistien aivotuotannosta. Miksi Suomi 24 ei saa mitenkään näitä aisoihin?
      Jokainen toisesta henkilöstä kielteisesti kirjoitettu valhe,solvaus ,murhauhkaus ja vainoaminen riittävät sulkemaan kyseiset kirjoittajat foorumin ulkopuolelle. Sympatiani ovat Savolaisen puolella.
      Elisan blogi on pahinta laatuaan oleva vihakirjoitussivusto,samoja asioita hän kirjoittaa tännekin.Mutta paljon sivistyneimpiä eivät ole häneenkään kohdistuneet kommentit.
      Köyhien asiaa olen toivonut tänne puolueen sivustolle käsiteltäväksi. Siinä on haastetta tässä yhteiskunnassa. Rakentavalla keskustelulla sitä voidaan viedä eteenpäin.

      • SympatiaaSavolaiselle

        siitäkin huolimatta, että se on tuomittu 17-50 vuotiaana yli 49 :stä eri rikoksesta???

        On melko erikoinen arvomaailma sinullakin??

        Sen vihasivuilla solvataan ja loukataan aivan tuikitavallisia ihmisiä mm.:
        pedofiileiksi, murhaajiksi ja raiskaajiksi. Sillekö haluat antaa sympatiasi??

        "hyvin sä vedät"


      • Tottaniintotta

        Elisan blogi on pahinta laatuaan oleva vihakirjoitussivusto,samoja asioita hän kirjoittaa tännekin.


      • MissäänBlogeissa

        ei solvata aivan tavallisia aikuisia pedofiileiksi, murhaajaksi tai raiskaajiksi.
        Vain tuo espoolainen elämäntaparikollinen loukkaa tuhansia eri ihmisiä vihasivuillaan ties miksi rikollisiksi. Vaikka on siis itse moninkertaisesti tuomittu rikollinen!!!


    • enkirjottanutota

      Uskokaa nyt jo: mä en oo mä! Mutta mua loukkaa kun viatonta naista syytetään vaikka se on syytön. Mä en muuten kirjota tätäkään. Ja mun mielestä saa syyttää pedofiiliksi, murhaajaksi tai miksi vaan ja ketä vaan, kunhan ei vaan syytä tuota vainottua naista. Ja se, että Ari kopioi mainittua vihablogia sivuilleen, ei haittaa mua yhtään, koska niitä ei lue kuin Ari ja mä. Siksi mäkin kirjotan nimenomaan sinne. Ei tule mitään ikäviä kommentteja. Facebookinkin jouduin sulkemaan, kun tuli jotain vihaviestejä. Ja mä muuten osaan tosi hyvin englantia. Mun yhden blogikirjoituksen otsikkokin oli englantia: Case is kloust.

    • ketähänkirjoitti

      Mitäpä muonamies mahtaa pitää tästä kirjoituksesta?
      "Juu.Mä tulen pian tulostamaan koko ... blogin alustaasti.Joka jutun Kommenteissa on myös valheellista ja rikoslain syytekynnyksen ylittävää aineistoa. Myös Köyhienasiqalla -ketjubn juttuja tulostan tarvittaessa. .... saa mun puolestani tehdä rikkareita sielunsa kyllyydestä.Mä aion jossain vaiheessa vielä tehdä blogin ...sta omalle blogisivulleni. Ulkopuolinen ihminen ei voi tehdä kahdenmuun viestittelystä ilmoitusta,mutta se haiseva paskaläjä varmaan painostaa PIIP tekemään musta rikkareita.,ehkä TÖÖT. En ihmettelisi vaikka sua ja TRUUT yrittäisi manipuloida rikosilmoitustenntekoon. .... on edessä erittäin ikävä tulevaisuus ,se on mun suututtanut."

    • erilaisiamotiiveja

      Köyhissä on monenlaisia ihmisiä. Yleistäminen on yhtä hölmöä köyhien kuin muidenkin kohdalla.

    • MiksiköhänTuo

      Ari Olavi Savolainen loukkaa useita eri ihmisiä omassa verkkojulkaisussaan??

      Onkohan tuo henkilö mielisairas vain vaan muuten riidanhaluinen??

      • Tavanmummo

        Miksiköhän E Mau-Ö valehtelee ja levittelee juoruja kymmenistä ellei jopa sadoista ihmisistä vihablogissaan?


      • EkohtaKansikuvaTytsy
        Tavanmummo kirjoitti:

        Miksiköhän E Mau-Ö valehtelee ja levittelee juoruja kymmenistä ellei jopa sadoista ihmisistä vihablogissaan?

        Miksiköhän E. Mau hakee lähäriä ihmiselle, jota on vuosia vainonut. Toivon mukaan tuomarille on toimitettu kaikki Miuku Maukun julkiset vuosia kestäneet herjaamiset kyseisestä henkilöstä.


      • YksiMummuVaan

        Ellun mielenterveys ei ole koskaan ollut niinsanotusti normaalilla tasolla.
        Kun Ellu muutti sukunimensä muistaakseni 90-luvulla, niin hän oletti sen ratkaisun antavan hänelle uuden elämän.

        Toisin kävi.
        Nykyään hän on vajonnut entistä syvemmälle mielensairauteensa, kuin koskaan.


      • TilaanPäätöksen
        EkohtaKansikuvaTytsy kirjoitti:

        Miksiköhän E. Mau hakee lähäriä ihmiselle, jota on vuosia vainonut. Toivon mukaan tuomarille on toimitettu kaikki Miuku Maukun julkiset vuosia kestäneet herjaamiset kyseisestä henkilöstä.

        Yhteiskuntako maksumiehenä ? Mistäs E.Mau saa rahat.

        "Että näin. Olen hakenut tän jutun kirjoittaja xxxxxx lähestymiskieltoa vainoamisen perusteella. Ei uskalla omalla foorumillaan uhota, mutta MV on kätevä hänen "totuutensa" esiin tuomiseen. OIkeudenkäynti on 11.8. ja kaveri ei uskalla edes itse tulla sinne, niin ainakin ilmoittanut. Lupalakimiehensä sinne toki tulee, koska yhteiskunta maksaa tuon kaikki käräjöinnit."


      • MiuMaujaMou

        Miuku tulee jatkuvine aiheettomine oikeustoimineen äärettömän kalliiksi. Kuka hänen oikeustoimensa maksavat. Mielestäni tälläiselle oikeuden ruuhkauttajakle pitäisi oikeustoimien tulla maksullisiksi esim 2000-3000€ Istunto, takautuvana


    • perseeseen

      Työnnä löylykauha perseeseen!

    • puolueenehdokas

      Mitä muiden kirjoittamat blogit kuuluu tälle sivustolle, ei yhtään mitään, riidelkää siellä Facebookissa ja jättäkää tämä palsta nyt jo rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe