Kesällä 2016 menijöitä?

Villimansikka

Pahoittelen jos tällainen ketju jo on, en ainakaan pikaselauksella löytänyt.

Millaisella kokoonpanolla ja mihin hotelliin?

Varattiin heinäkuun alulle viikon reissu. Hotellina Opal (jos jollain tästä kokemuksia parin vuoden sisällä niin olisin kiitollinen kertomuksestasi).
Meitä lähdössä alle kolmekymppinen pariskunta.

Olisi jo kesä, matkakuumetta on jo kovasti ilmassa! :)

26

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunnybe

      Olimme viime elokuussa Opalissa. Hotelli lyhyen matkan päässä rannalta sekä keskustasta. Sopii kyllä hyvin tällaiselle keski-ikäisellekin pariskunnalle. Mikään humupaikka hotelli ei ole , menoa kyllä löytyy tarvittaessa kävelyetäisyydeltä. No nyt on varattuna uusi matka samaan kohteeseen. Ja hotelli taas Opal.

      • Villimansikka

        Oliko hotellilla hyvä aamiainen? Pitikö aurinkotuolit "varata" aamulla vai oliko niitä tarpeeksi?


      • Stilla76

        Perus aamupala Opalissa. Ihan ok. Muuten hotelli aivan ihana. Henkilökunta mahtavaa ja pomo kyllä piti huolta ettei kukaan rellestä. Oltiin viime kesänä 2 viikkoo ja kesäkuussa uudelleen. Pyyhkeet kyllä aamulla vietiin tuolille. Jos päivä tulit niin et välttämättä saanut paikkaa. Ennemmin opal kuin 5 tähden hotelli.


    • mamumamasita

      Lähtö viikon päästä Ivana Palaceen. Kaveri perui niin yksin tulee lähdettyä.

    • frrelanser

      30.5 viikoksi.... yksin menossa, kun kaverit peru, mutta onneksi on tuttuja paikallisissa, sen verta useesti olunna.... hotellina on Imperial.

    • Ermaan

      Perheen kanssa Ermaan 28.5. Innolla odotamme :)

      • Ermaan

        Niin tämä Ermahan olikin kultahietikolla, sori väärä palsta.


    • Lassiryti

      Itse 60 ja menen äiteen ja sen miehen (vetreet 75 ja 80v) kanssa toukokuun puolessa ja hyvä apartementti lähellä rantaa Nessebarin suuntaan. Pikkurahalla matkat.

      • ryssilati

        Et sitten yksin lähde mihinkään pimeellä hortoilemaan vaan pidät äitiä tolkusti kädestä ettet eksy ja sotkeudu mihinkään pahuuteen. Se on aina semmosta noiden nuorten kanssa.


    • jepuj33

      22.5 lähretään ! 8)

    • nnnnnni

      Heinäkuun alusta myös matka,
      hotellina smartline meridian ja matkaan avopuolison kanssa.
      Ei enää pitkä aika lomaan! ;)

      • vmitg

        Minä menen samaan hotelliin 3.7 , viimeksi Sunny Beachilla 2008 . Käynyt tällä välin Sozopolissa2x, Kultahietikolla1x ja Albenassa 3x


    • nnnnnni

      Okei, 3.7 sinne tulee itsekkin kirjauduttua
      olitko samassa hotellissa edelliselläkin kertaa? vaikuttaisi ihan perus hyvältä...
      Mukavaa reissua kaikille!

      • vmitg

        Sunny Beachilla ollut 2X Festa Panorama ja 2xAstoria


      • sary16

        Minkälainen hotelli mielestäsi oli tuo Astoria? menossa sinne 13.6.2016


    • Piupaupouu

      11.7 ja hotellina Jupiter. Lähdössä 28v kaveruset :)

    • DenGladeViking89

      31.7-7.8 matka SBlle ja hotellina Olimp. Onko muita matkassa tuolla viikolla?

      • yksinoletihminen

        Ei ole.


    • Nollaleveli

      Bulgaria saattaisi olla hyvä matkakohde, mikäli osaa valita oikein. Sunny Beachilla käyneenä kerron, että EI -kiitos enää. Fiiliksen pilasivat ne turistit, jotka todennäköisesti matkustavat halvalla hinnalla sikailemaan. Ei missään tapauksessa perhekohde. Nuoriso, vähän viinaanmenevät ja liberaalit pärjäävät paremmin. Totaalinen bulkkituote!

    • nazdrave

      Nimen-omaan kyse on valinnasta. Olen myös sitä mieltä, että Sunny Beach on vihoviimeinen paikka Bulgariassa mihin lomareissullaan mennä, jos ei itsellä aikomus remuta. Albena toinen huono valinta tylsyytensä vuoksi. -Miellyttävimpiä ovatkin rannikon pienet kohteet, joissa aidompaa Bulgariaa ja paikallisia asukkaita. Kyseiset kohteet myös budjettiystävällisempiäkin. Pohjoisen Balchikin ja eteläisen Turkin rajan tuntumassa olevien Sinemoritshin ja Tsarevon väliin mahtuu muitakin kivoja paikkoja, joissa ei ole riesaa örseltävistä mölyapinoista. Oma suosikkini on Sozopol.

    • paazi

      1.8.16 2 viikkoa ja Jupiter, ei perhelomalle :)

    • mariiaa-

      Olen lähdössä yksin elokuun lopulla- syyskuun alussa, olisi kiva kuulla jos on muitakin samaan aikaan lähtijöitä? :)

    • DonJuan887

      16.7 lähtee lento ja hotelli veris. Kaverukset 20-30vee.. eka kertaa :P

    • jkooo

      15.8 lähetään neljättä kertaa ja tällä kertaa hotellina vähän rauhallisemmalta alueelta tuo Blue Bay!

      • jkoookorjaa

        14.8*


    • fel

      15.8 aamulähtö ja hotelli Europa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe