Lentokone Sastamalassa 20.4.

zxcäöy

Näkikö kukaan muu outoa lentokonetta 20.4. Vammalassa. Lensi Lousajan yli n. klo 13.30. Kone lensi matalalla, mutta oli yllättävän iso kooltaan. Väriltään harmaa. Outoa!

15

727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentokonebongari

Jaa-a, hmm. Kuinka iso on "yllättävän iso"? Potkuri- vai suihkukone? Montako moottoria?

• zxcäöy

Sanoisin, että oli hyvinkin pommikoneen kokoinen. Luulisin että 4 -moottorinen. Sen verran matalalla meni, että ei ollut kauaa näköpiirissä. Mitään tunnuksia ei näkynyt. Sinisenharmaa. Missään nimessä ei ollut siviilikone. En ole varma oliko potkuri- vai suihkukone. Korostan vielä, että lensi pelottavan alhaalla.

• einäkynyradarissa

Näin, lentosuunta oli Tampereelta Poriin päin, rautatien yllä. Lentokorkeus oli 300 m, ehkä alempikin? Mikähän mahtanee olla alin sallittu, siitäkin on normisto. Ehkäpä kone oli puolustusvoimien Espanjassa valmistettu Casa C harmaan värinen potkurikone, 2-moottoria. Lentonopeus oli hyvin alhainen, moottorien äänestä päätellen. Hyvä että pysyi taivalla. Jos olisi saanut moottorivian tuossa nopeudessa, olisi tullut alas kuin kivi alle minuutissa, ei mitään liitomahdollisuuksia pitemmälle tuossa lentokorkeudessa.

• Hölmistynyt_ihmettelijä

Samainen kone lensi tänään vinkin mäessä.

• Abcdefghijkl

Juu nähty kans, lensi varilan koulun ohi. Poriin päin.

• Outoa2

Tänään noin klo 14.00 lensi kone erittäin alhaalla Vinkin teollisuusalueen yli

• Itse olin juuri Varilan koulun opettajainhuoneessa kun jyrisi yli. Joku tiesi kertoa että sotilaskone oli, sittemmin myös bongasin tuntemattoman suurehkon helikopterin Varilan yli lentäessä, vaikea sanoa tyyppiä muttei ainakaan Suomen NH90 kopteri ollut. Olisko joku kansainvälinen harjoitus menossa?

• Ryanairhuittinen

Tampere - Huittinen paikallislentovuoro.
      Laskeutuu iltapäiväst Huittisten lentokentäl.
      Ryanairhuittinen kai.

• Huhhu

Olipa hauska tuo viimeisin vastaus. Lähestulkoon repeän. On se vaan niin hyvä että teitä huumori-ihmisiä on olemassa!

• perkeleennimet

ite en ehtiny näkee mut kauhee ääni kyllä kuulu :D heinoon yli lensi siis ja tosi nopeesti, oli nimittäi kadonnu siin vaihees ku menin ikkunalle kattoo jos se edes oli tää lentokone

• Kfgejt

Millähän asialla kone lentelee? Missään uutisissa ei ole mainittu koneesta mitään.

• Ylioppilas

Onko kyseessä malminetsintäkone? Niitähä aina siloin tällöin lentelee hyvinkin matalalla.

• jopasihmetyttää

On se hienoa kun Sastamalassa nähty lentokone. Siis täälläkin jotain tapahtuu voi hitsin hitsin hitsi

• mitäänradarissaollut

Oli se hianoa! Olis kenelle vaan ollut, jos olis itte nähny Casa C -kuljetuskoneen liitävän omakotipihansa ylitte koneen alustan hipoessa vanhojen pihapuiden latvoja? Vaan jos ei nähnyt, niin saa sitä vaan kateellisena kysellä, hitsi hitsi. Kone ei ollut mikään ihan pieni laite, siipiväli n. 27 metriä ja koneen pituus lienee saman verran. Siis puolen oman tontin mittainen kone. Nopeasti se ylitti residenssini.

• Vkoilukone

F15.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe