Suuhun sylkeminen (spitting)???

Sylkileikit

Miltä se tuntuu kun nainen sylkee suuhun?
Olen ollut paljon s/m sessioissa ja pidän kovasta meiningistä ja kivusta. Ajatuksena kiehtoo myös sylkileikki mutta haluaisin kuulla jos joku on kokeillut et onko se oikeasti minkälaista???
Onko täälä naisia jotka on tälläistä tehnyt?

12

2832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spitt_man

Moi!

Todella kiihottava fetissi! Itse olen aivan heikkona siihen. Ehkä vielä kiihottavampi on kun nainen sylkee kasvoilleni.

Olen monesti kokenut ja jatkuvasti sitä harrastetaan muun alistumisen ohessa. Ah, niin ihanaa.. Kasvot aivan toisen syljessä, se tunne ja se tuoksu!! Suussa toisen sylki maistuu hiukan erilaiselta. Kivaa sekin!

• Kiinnostaisko mahdollisesti fantasioida aiheesta koskien vaimoni kanssa? Hän on brunette, lyhyt ja hoikka, d-rinnat ja 38 vuotias

• Sylkileikit

No kiinnostaa!!! Mutta miksi haluat että joku fantasioisi vaimosi kanssa? Mutta siis kyllä haluaisin kokeilla sylkileikkiä.

• Minkälainen olet itse? Laita vaan viestiä / postia...

• sylkileikit

Onko naisia jotka haluaisi tulla sylkemään suuhuni ja tekemään tämänkaltaista alistamista. myös muita juttuja jos kiinnostaa ;)

• Anonyymi00004

Mistä löytyisi nainen joka valuttaisi sylkeä suuhuni, sylkisi kasvoilleni
      voisi pissatakin. Saisi alistaa ilman vastapavelua, käyttää hyväksi.

• Anonyymi00006

Alistettuna oleminen kiinostaa sylkeminen ei niinkään naishuoraksi puettu mies alistuu kaikkeen nainen päällä pissaa /kusee kaulalle tai niskaan saa kalun taistelu asentoonM 58

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Alistettuna oleminen kiinostaa sylkeminen ei niinkään naishuoraksi puettu mies alistuu kaikkeen nainen päällä pissaa /kusee kaulalle tai niskaan saa kalun taistelu asentoonM 58

Nyt menossa mökille,pariskunnan käyttöön.Tyttöilyä naisen käskytystä,alistamista piikana olemista.vaatetus vaihtuu päivän edetessä.Aluksi ihan tavallista omat kamat laukkuun nainen pukee ja meikkaa.ehkä viinin punaiset pikkarit rintsikat punertava peruukki kuviolliset lämpösukkikset pitkä paituli. Rantasaunan lämmitykseen toppa hame luumun punainen pitkä toppis.Mies haluaa ainakin käsi hoitoo suihin oton ehkä sormeilun perseeseen.Nainen katselee käskyttää.piika kantaa puut saunalle ja takkaan, hakee juomat,vedet saunalle. Normaalia tyttölyä.Iltaan kun päästään meno kiihtyy .

• Anonyymi00005

Haluan kokea kun domina nainen sylkee kasvoilleni ja suuhuni, mistä moisen ihmeen löydän .Ilmoittele jos olet olemassa järjestän yht. tiedot. Muuten terve villi ukm
      länsi suomi.

• Anonyymi00007

Mistä nainen, raapii, kynsii kiveksiäni painaa kynnet kiveksiini saa tulla vertakin
        sylkee kasvoille ja suuhuni, saa spermat multa lentämään, kunnon alistamista.
        Onko halukkaita naaraspetoja, ota minut, hiukan pervo ukm, vaimosta ei iloa.

• Anonyymi00009

Varaa mökki himokselta ,kaksi dominaa mukaan.Voi olla sunnuntaina nirhaumat kaulas,ranteis,nilkois.Piiskan raidat persees,pohkeis,kulli turvoksis peräreikä arkana.

• Anonyymi00011

Haluaisin kokea kun ronski domina nainen alistaisi mua. Olen isohko roteva ukm
      mut haluaisin alistua naiselle, saisi sylkeä suuhuni, kasvoillen, hakata pakarani
      punaisiksi, vaikka mustelmiakin. Purra ja imeä fritsuja pakaroihini, reisien sisäpintaan,
      kalunvarteen. Vaimoni ei näistä tiedä eikä hän mitään tällaista ymmärrä, antaisin hänen
      nähdä kaikki fritsut kun olisin alasti. Minulta lentäisi spermat koskematta hänen edessään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      265
      2418
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      75
      2396
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe