Välttelettekö katsetta vai katsotteko syvemmin ja pidempään silmiin jos olette ihastuneita?
Silmiin katsominen
48
1439
Vastaukset
- uniikki.pottu
Turha yrittääkään hakea katsekontaktia minuun. Lautasellani on mielenkiintoinen kuoriperuna. Silitän sitä haarukalla.
- muttanytpois
Hauska kommentti.
- juoruavatmeistäjo
Mieli tekisi katsoa. Mutta riedän että paljastuisin ja se ei hyvä idea niissä olosuhteissa..silti toivon ettet ymmärrä katseen välttelyä väärinpäin ...n-m
- tättäräätätää
Jos olet se nuori blondi, niin jessus. Hiuksesi näyttävät upeilta. Olet muutenkin kaunis. Harmi en saa katsekontaktia, vaikka yritän. Muutenkin lähelle pääsy on vaikeaa kaikkien keskelle.
- juoruteihaittaa
Ketkä juoruavat? Ja mitäs sillä on väliä vaikka juoruavatkin. m->n
- KunnonVastaus
Vastataan nyt, kun muut ei innostu syvällisempää vastausta antaan. .
Riippuu tilanteesta omalla kohdallani paljon.
Tilanteeseen vaikuttaa
1. onko toinen varattun.
2. kuinka hyvin tunnemme. Tutumman kanssa on rohkeampi, kun välit tuttavallisemmat ja rennommat.
3. Miten toinen käyttäytyy (luonnollista on että torjuva tai vihamielinen käytös saa halun esittää välinpitämätöntä)
Jos kyse tutusta ihmisestä jonka kanssa välit rennot, hän on varattu ja osoittaa itsekin myönteistä käytöstä ja kiinnostusta minua kohtaan eli jollain tavalla flirttiä on mukana jolla rohkaissut, niin sitten kyllä keskustellessa katselen pidempään ja hiukan ehkä eri tavalla, Intensiivisemmin. Muutenkin ehkä vilkuilen enemmän.
Jos taasen on varattu, torjuva niin en katsele yhtään. Välttelen katsetta mahdollisimman systemaattisesti ja yritän muutenkin olla tosi kylmä ja neutraali.
Vierasta josta en tiedä miten pitäisi käyttäytyä saatan olla vähän ujosti katseleva ja välttelevä, johtuen siitä että en tiedä mikä soveliasta.- korjaus
SIIS .."Jos kyse tutusta ihmisestä jonka kanssa välit rennot, hän on VAPAA ja.."
- tuijottelensittenmuita
Puhut tekstissäsi vain varattuihin katsomisesta. Etkö katsele kuin varattuja? Tämä on varmaan nyt siltä minun ihastukseltani, joten täytyy sitten vapautumiseni myötä unohtaa. Kiva tietää, että tarkoituksellisesti hakee varattua. Ei sitten halua toisesta yhtään enempää, eikä mitään tunteita.
- KunnonVastaus
tuijottelensittenmuita kirjoitti:
Puhut tekstissäsi vain varattuihin katsomisesta. Etkö katsele kuin varattuja? Tämä on varmaan nyt siltä minun ihastukseltani, joten täytyy sitten vapautumiseni myötä unohtaa. Kiva tietää, että tarkoituksellisesti hakee varattua. Ei sitten halua toisesta yhtään enempää, eikä mitään tunteita.
Lyhyesti: Jos vapaa ja tuttu annan palaa satalasissa jäätävää flirttiä ja silmä räpsytystä sun muuta tosi klassista iines ankka tyyppistä mutta jos varattu ja torjuva katson lattiaan ja olen todella kylmä ja neutraalin asiallinen.
Käytös kuin yö ja päivä. - Tuttua.kauraa
KunnonVastaus kirjoitti:
Lyhyesti: Jos vapaa ja tuttu annan palaa satalasissa jäätävää flirttiä ja silmä räpsytystä sun muuta tosi klassista iines ankka tyyppistä mutta jos varattu ja torjuva katson lattiaan ja olen todella kylmä ja neutraalin asiallinen.
Käytös kuin yö ja päivä.Naiset on kyllä outoja. Monesti saanut todistaa kun nainen on varatulle miehelle mielin kielin, mutta vapaalle miehelle, kuin myrkyn niellyt. Ei ihmekään jos Suomessa on niin paljon sinkkumiehiä, kun naiset katselevat ja mielistelevät vain varattuja.
- ccxzzxc
Tuttua.kauraa kirjoitti:
Naiset on kyllä outoja. Monesti saanut todistaa kun nainen on varatulle miehelle mielin kielin, mutta vapaalle miehelle, kuin myrkyn niellyt. Ei ihmekään jos Suomessa on niin paljon sinkkumiehiä, kun naiset katselevat ja mielistelevät vain varattuja.
Siltä se vaikuttaa, mutta asiaan on luonnollinen selitys. Varatulle on helpompi jutella, sillä kun tietää että on varattu, ei pitäisi olla mitään ihastuskuvioita tekemässä jännitettä. Se on mun mielestä näin selkee juttu.
- Tuttua.kauraa
ccxzzxc kirjoitti:
Siltä se vaikuttaa, mutta asiaan on luonnollinen selitys. Varatulle on helpompi jutella, sillä kun tietää että on varattu, ei pitäisi olla mitään ihastuskuvioita tekemässä jännitettä. Se on mun mielestä näin selkee juttu.
Ymmärrän sen että helpompi jutella sellaiselle, johon ei ole tunteita. Mutta ne tunteet voivat syventyä mitä pidempään on toisen kanssa tekemisissä. Ei sitten tarvitse ihmetellä jos ihastuu varattuun. Ehkä naiset eivät tietoisesti haluakaan tunteita sinkkuihin(siltä se välillä vaikuttaa).
- KunnonVastaus
Tuttua.kauraa kirjoitti:
Ymmärrän sen että helpompi jutella sellaiselle, johon ei ole tunteita. Mutta ne tunteet voivat syventyä mitä pidempään on toisen kanssa tekemisissä. Ei sitten tarvitse ihmetellä jos ihastuu varattuun. Ehkä naiset eivät tietoisesti haluakaan tunteita sinkkuihin(siltä se välillä vaikuttaa).
Mua kiinnostaa vain VAPAAT.Varttuja lyön tupraan jos koskee. Saa tuntea nahoissaann että ei osaa housujaan jalassa pitää!
Yleensä varatut on jotenkin huonoja tai epätoivoisia, jos suhteessa ja kaipaa kolmatta. Näkeehän sen täälläkin. Pettureita jotka hyppii sängystä sänkyyn. Aika pettymyksiä suhteissa. Mikähän syy? Epätoivoissaan otettu vain joku vai onko vain uskoton luonne kun housut ei pysy jalassa ja rakastaa ei pysty yhtä vaan pitää olla monta? Ehkä liian ahne tai osaamaton ihmissuhdetaidoiltaan?
Jotain vikaa varatuissa on kun ei jotenkin nyt vaan osata tätä juttua? - tyhjujkuik
Tuttua.kauraa kirjoitti:
Sinkku saattaisi olla potentiaalinen ihastuja, ja moni sinkku taas on sen verran arka, että itsekin 'pelkää' että joku ihastuu häneen. Tämän takia varattu on 'varmempi' 'seuralainen'. Jotenkin se vaan menee niin kummasti. Ja ne ketkä on jopa avioliitossa, ja sit eroo, niin ne menee uudelleen naimisiinkin moni melko pian. Ja moni sinkku jatkaa sinkkuna, vaikka aviorumba avioitujien kesken jatkuu.........
- epäkohtelias
En minä ainakaan ajattele kuinka kauan ketäkin katson silmiin, paitsi tietysti nyt tämän jälkeen.Sanotaan, että tuijottaminen on epäkohteliasta, niinhän se varmaan on, joskus ei vaan ole saanut silmiään irti.:)
- jumitankatseeseensa
Itse tartun ihastukseni silmiin yrittäen skannata sielunsa syvyyksiä ja mahdollista kiinnostusta, enkä tee tätä kuin harvojen edessä ja se tulee jostain syvemmältä kuin pelkkä pinnallisuus kohteessa.
Ihastuneille ja sitä arvuutteleville: On tahdosta riippumatonta kun pupillit laajenevat ihastuksensa edessä, siis katse ihastuksen silmiin ja tarkkailleemaan pupilleja. Silmähän on muutenkin jännä kapistus kun se skannailee tosiaan ympäriinsä ja tiedän että ihastuksensä edessä katsojan silmiin piirtyy hyvin laaja kuva hänestä.- japitiköpaikkansa
Oletko nähnyt laajenevia pupilleja?
- jumitankatseeseensa
japitiköpaikkansa kirjoitti:
Oletko nähnyt laajenevia pupilleja?
Laajenevista pupilleista, hehe. Kyllä pimeissä varastohalleissa enemmänkin mutten tuossa mielessä kun kirjoitin. Ovat ihan eri asia siellä kuin ihanissa lemmenasioissa ne.
- totuusjulkituli
Kukaan ei ole ollut ihastunut, kun pupillit eivät ole laajentuneet vastapuolella.
- nainentumma
Mulla varmaan pullistuu silmätkin päästä. :D
Ihana kuvasi on mies palanut verkkokalvoilleni. :) - Toljottaja
Huumehörhöillä on laajentuneet pupillit
- hormonimyrskyhän.se
Toljottaja kirjoitti:
Huumehörhöillä on laajentuneet pupillit
8. Silmät paljastavat.
Rakastuneen pupillit laajenevat tämän katsoessa ihastuksensa kohdetta. Tutkimukset ovat myös osoittaneet, että ihmisiä, joilla on suuret pupillit pidetään viehättävämpinä kuin muita.
http://www.voice.fi/daami/suhteet/naita-et-tiennyt-8-asiaa-jotka-tapahtuvat-kun-rakastut-50886
- Sinisilmäinenmies
Kun olen ihastunut naiseen (niin olen) ja katseemme kohtaavat, katson häntä hyvin pitkään. Niin että hän varmasti huomaa minun kiinnostukseni häneen.
- Toljottaja
Valuuko kuola suusta?
- nähtyOn
Moni on alkanut seurustella tai avioitunutkin sen varatun kanssa, mutta oli alunperin kiinnostunut siitä jolle ei puhunut. Tilanteet vain kehittyy helpommin sosiaalisempien ihmisten kanssa, olivatpa varattuja tai ei. Mutta moni oli oikeasti kiinnostuneempi jostakusta muusta. Tää on vaan näin, valitettavasti.
- Metsien_nainen
Onkohan se aina noinkaan.. Mietin vain, kun itsessäni olen huomannut, että hiljaisemmat ja vähemmän sosiaaliset ihmiset jää enemmän mieleen kaihertamaan. Kaltaiseni. Jotenkin ne suuna-päänä-olevat eivät tunnu niin "tutuilta" ja siksi ehkeivät niin luotettavilta. Alitajuisesti menee tämäkin. Kerran tapailin hyvin sosiaalista miestä nuoruudessani. Kuvittelin usein itseni hänen rinnalleen isoihin piireihin - seisoisin hiljaa saamatta suunvuoroa hänen rupatellessaan kaikkien kanssa helposti turhanpäiväisistä asioista ja ihmettelisin "tuollaisistako jutuista se olikin kiinnostunut" ja "olenko riittävän sosiaalinen hänelle". En ollut ajatuksissani enkä todellisuudessa. Ja hyvä niin.
Tällä hetkellä muu kuin verbaalinen viestintä kiehtoo ja kiinnostaa kyllä eniten miehessä. Hyvä sekin.
En muutoin ymmärtänyt kommenttiasi, miten avioidutaan varatun kanssa? - huiouhg
No ei tietenkään aina.
- ghuifghyui
Metsien_nainen kirjoitti:
Onkohan se aina noinkaan.. Mietin vain, kun itsessäni olen huomannut, että hiljaisemmat ja vähemmän sosiaaliset ihmiset jää enemmän mieleen kaihertamaan. Kaltaiseni. Jotenkin ne suuna-päänä-olevat eivät tunnu niin "tutuilta" ja siksi ehkeivät niin luotettavilta. Alitajuisesti menee tämäkin. Kerran tapailin hyvin sosiaalista miestä nuoruudessani. Kuvittelin usein itseni hänen rinnalleen isoihin piireihin - seisoisin hiljaa saamatta suunvuoroa hänen rupatellessaan kaikkien kanssa helposti turhanpäiväisistä asioista ja ihmettelisin "tuollaisistako jutuista se olikin kiinnostunut" ja "olenko riittävän sosiaalinen hänelle". En ollut ajatuksissani enkä todellisuudessa. Ja hyvä niin.
Tällä hetkellä muu kuin verbaalinen viestintä kiehtoo ja kiinnostaa kyllä eniten miehessä. Hyvä sekin.
En muutoin ymmärtänyt kommenttiasi, miten avioidutaan varatun kanssa?No, sitten kun se ero on tapahtunut.
- pdnntvnst
En, mutta nuo viimeiset vilaukset olkapään yli lähtiessä, pitäisi jättää tekemättä. Ne on ne pahimmat silmämadot ; ).
- Hauskavastaus
Tarkoittaako "en" että katsot vai et katso pitkään silmiin? :)
- pdnntvnst
Pyrkinyt välttämään tuijjotus kilpailuita, mutta joskus saattanut sortuakkin siihen : ).
- M_n1
Sekä että, katselen pitkään paitsi jos uskon ettei toinen pidä minusta, silloin käännän katseeni pois etten häiritsisi yksipuolisesti. Nykyään katson pitkään jokaista mutta hieman eri motiivilla....
- justjooooo
Aatelkaasny, jos on vaikka just yöllä nähny unta henkilöstä, niin eihän sitä kellään oo pokkaa esim vaikka aamulla duunis alkaa tuijottaa tiiviisti ihmistä silmiin. Huhhuh.
- 1plus1
Samaa mieltä tästä, viime yönä uneksin hänestä ja jos just nyt pitäisi tavata hänet nainen niin en tiedä lainakaan miten reagoisin. Saattaisin napata saman tien halaukseen tai paeta salamana paikalta, niin valtavasti tunnen häntä kohtaan. Apua :)
Ne hänen silmänsäkin niin upeat kun pupilliakaan ei juuri näy, mieletön nainen :) - jännäjuttu
Ei näy pupillia? :D Omistaako kaivattusi vai mustat silmät? Muuten huolestuisin.
- 1plus1
jännäjuttu kirjoitti:
Ei näy pupillia? :D Omistaako kaivattusi vai mustat silmät? Muuten huolestuisin.
Hyvin tummat silmät tosiaan, ihanat.
- Univalve
Suurin iloni on katsella häntä, mutta en voi; jos hän ei sitä huomaa, on paikalla joku muu, joka huomaa, että: "lol, jätkä on ihan lätkässä!!!".
Jos muita ei ole paikalla, välillä en voi olla katselematta häntä, ja jos hän sattuu huomaamaan sen, säikähdän, ja tekee mieli livahtaa pöydän alle piiloon.
Jos muita on paikalla, yritän olla toljottamatta häntä, mutta sekin kai herättää epäilyksiä, kun möllötän vartinkin jotain leipäpussia, vaikka muuten saatan olla seurallinenkin.
Joskus katseemme kohtaavat. Silloin aika pysähtyy, ja linnut laulavat. Taivaalta sataa kirsikkapuun terälehtiä. Vaikka ollaan sisällä.
Ja mä näytän varman dorkalta. Siis dorkemmalta, kuin tavallisesti.
Saisinpa silittää sun hiuksias.- jamonestisiis
Ihanasti kirjoitettu, mutta tuollainen käytös saattaa hyvinkin karkoittaa toisen kauaskin pois. Jos muiden seurassa vaan karttelee eikä näytä millään lailla kiinnostusta niin itse ainakin tulkitsen sen niin, että tuo ei halua itseään nähdä millään lailla minun seurassa. Mutta tiedän ongelman, sillä itsekin helposti pakenen, varsinkin kun olen epävarma.
- Univalve
jamonestisiis kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu, mutta tuollainen käytös saattaa hyvinkin karkoittaa toisen kauaskin pois. Jos muiden seurassa vaan karttelee eikä näytä millään lailla kiinnostusta niin itse ainakin tulkitsen sen niin, että tuo ei halua itseään nähdä millään lailla minun seurassa. Mutta tiedän ongelman, sillä itsekin helposti pakenen, varsinkin kun olen epävarma.
Joo. Joskus sen voi tulkita noinkin.
Mutta minä olen kertonut tunteeni hänelle jo.
- Hypnoosissa
Olen ninkuin en olisikaan, muina naisina. Kun mies ei huomaa katselen salaa ja jos sattuu katsomaan takaisin, tyynen rauhassa käännän rauhassa katseeni pois, niinkuin olisin katsellut ajatuksissani ketä tahansa tai jotain merkityksetöntä seinää. Jos sattuu katseet kohtaamaan, menen ihan veteläksi. Tuntuu, että jalat on hyytelöä, en saa sanaa suusta, ködet saattaavat täristä ja sydän tykyttää. Pelottavaa tuollainen!
- Luckyluke-
Luulenpa, ettei ovela suunnitelmasi oo välttämättä toiminu alkuunkaan;) itse olen käräyttänyt tietyn naisen katselemasta minua kymmeniä kertoja. Hän ei ole ehtinyt irrottaa katsettaan minusta, koska olen lännen nopein ja annan vastatuijotukseni puhua :) ja muutenkin hän lähettyvilläni aina kiristää ponnariaan tms. Itse kyllä katselisin tämän ihanan naisen hymyä päivät pitkät.
- latsonenkatsonen
Joskus ei tiedä saako katsoa jos tykkää, silloin pitää katella minne silmät osuu.
- Eiaikamennytpalaa
Olisin katsonut silmiin, mutta kun se helskutin väpäkinttu lähti kiireesti polkemaan pyörällä karkuun. Joo miten lie niin polonen arka tämän naisen kanssa. Tosin jos mulla oli pistepupillit, tai huomasi "tuo akkahan on ruma kuin piru näin läheltä" jaaaaaa...voi olla. Nyt en katso voin luvata sen!
- kauskojahymyjätoisille
Suuret ripset olivat jollain tytöllä, olin joo makkara-osastolla kaupassa, oikein hätkähdin kun katsoin silmiin tuota jotain tyttöä, aika isot ripset oli, jotenkin sattumalta samalla lihaosastolla..
Mutta silloin tuo tyttö naurahti aika hauskastikin, kun meidän katseet kohtasivat.. vahinkossa noin. - joojaei_muttoisaalta
Katson jos voin tehdä asialle jotain, mutta
jos kohde on "kielletty" ja yritän välttää tunnemelskaa,
yritän olla katsomatta
vaikka mieli tekisikin
nimittäin, jään kiinni jos hän huomaa katseeni- lgh234g324g34g
hymyilimme toisillemme kuitenkin siinä tilanteessa.
- vaikkaeisaisi
lgh234g324g34g kirjoitti:
hymyilimme toisillemme kuitenkin siinä tilanteessa.
niin ja se hymy meni sydämeen asti
- shelbytkakkosiaaina
Minä kyllä todella häkellyin vähän, kun piti tuijottaa jotain hymyilevää tyttöä suoraan silmiin, aivan vahingossa.
Cruising-jutuissa... tosiaan joo.. R/T Dodge Charger, 9,2litraisella moottorilla ja joku Pontiacin GTO vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773164
- 492400
- 322097
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812092- 1371849
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291643Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91526Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61224Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441222