Huttunen Hans valittu Tok:n uuteen edustajistoon

7kovaa

18

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prisma-mies

      Hieno juttu Hans! Komeasti läpi. Siellä sitä nyt istutaan Janina Anderssonin, Ville Tavion, Aiju von Schönemanin ja parin muun seurassa.

      • Näinseon

        Hienoa seuraa. Tuonnekaan ei Käenpäällä ole mitään asiaa.


      • MiesSuihkusta

        Eikä Mäenpää sentään kelpaisi tarjoilemaan juomia kokouksiin osallistuville ja toimimaan väliaikoina Huttusen jalkarahina? Ei Mäenpää niin monimutkaisista asioista mitään ymmärrä, joten ei hän pääsisi vuotamaan kokoustietoja minnekään.


    • Sentietkand

      Onnittelut kansalainen Hans Huttuselle.
      Suoraselkäinen toimintasi politiikan syöpäläisen Olavi Mäenpään väärennysten julkituomisessa sai tunnustusta.

    • HyväHans

      Onnittelut minultakin.

      Vaadi seuraavassa kokouksessa Kultaisen Hirven irtisanomisen peruuttamista. Salea ei kaivata.

    • LoistoHans

      Onnittelut myös täältä kirjalasta!
      Nähtiin kaarinan keskustassa ja perustelit hyvin kantasi ja emännän kanssa äänestettiin molemmat sinua.

      Tsemppiä!

    • Boxerman

      Turussa puhutaan jo pienestä Huttus-maniasta. Kunnallisvaaleissa räjähtää toden teolla. Iso luuta lakaisee vanhat dementtiäijät valtuustosta.

    • 7Vaihe

      Ja tämä saavutus ilmaan yhtään hautakivestä kopsattua nimeä! Niinhän se on, että jotkut pärjäävät omillaan ja jotkut toiset eivät edes huijaamalla.

    • SumoTRK

      TOK:n edustajistoon! Voi vittu kun vituttaa! Eikö kukaan tosiaan mahda tälle Huttuselle mitään?

    • soldat

      Nämä sepustukset antaa meille Olavin kanssa vain adrenaalia nimien keräykseen.
      Huomenna joukolla klo 9.00 Uuden hautausmaan portille

      • Orchman

        Eikö olisi helpompaa turvautua arkistolähteisiin kuin rämpiä tihkusteessa hautausmaalla? Jokainen tietenkin toimii kykyjensä rajoissa.


      • 7Vaihe
        Orchman kirjoitti:

        Eikö olisi helpompaa turvautua arkistolähteisiin kuin rämpiä tihkusteessa hautausmaalla? Jokainen tietenkin toimii kykyjensä rajoissa.

        Toisaalta raitis hautausmaan ilma tekee hyvää kalkkeutuneille aivoille.


    • puoluesihteeri

      Kun ottaa hautauskivestä nimen se ei tunnu niin väärennykseltä ja usein kiitämme kannattajaamme, se on meille tärkeää, että käymme vain kannattajiemme hautakivillä

    • Asiakasomistaja

      1. Börsin kuppiloissa on ylihinnoiteltu olut.
      2. Emme halua Rainbow olutta osuuskaupan myymälöihin vaan oikeita oluita.

      Yllä on kaksi aloitetta Hansille ensimmäiseen edustajistokokoukseen.

      • Jokva

        Pansion S-Markettiin toivoisin ikuista tarjousta lihiksille ja sille aivan ihanalle rasvaiselle majoneesille, jonka nimeä en nyt muista.

        Angry Birds -leluja myös ja paitoja, XXXXXL-kokoon saakka, ei tarvitsisi aina mennä Uttulaan vanhan ratketessa!


      • KENDAKSI

        Sit vois kans ajaa vaik kannabiksen laillistamista! ja kovien viinojen ympäripäivistä päivystämistä, nii et saa pullon kotiin tuotuna, vaik keskel yötä.
        Sit voi sanoo, että kaveri on tosi mies, eikä marjanpoimija.
        En mä kuitenkaan usko, et Huttunen oikeasti saa muutoksii aikaiseksi, ku ei ole Olavi saanut. vaik on istunu samois hommis nii kaua kun mä ole viinaa juonu.
        Pernos ja pansios on vaan sitä mukaa asiat pahetunut kun Olavi on politiikas mukana ollut, en mä oikein jaksa tätä vääntöö, kun kuitenkaan ei mene parempaan päin istu siellä sitten Huttunen tai Mäenpää, nää vaalit on aina ollut samaa saamatonta paskaa, siks mä en mennyt lainkaan äänestämään.
        En mä sitä sano, et Huttunen olisi huono lainkaan, täytyy miehen antaa yrittää ja kyllä Olavi tietää ketä hän kehuu. nyky hallituksen politiikka on kusetusta ja hyvä jos tää Huttunen pistää kampoihin nyt ja edes yrittää saada nää miljoonat säilytettyä omas maassa, eikä viedä niitää enää kreikkaan. Täs kohtaa mun tuki on van hunred prosent!! Se mitä tää Huttunen voisi ajaa tosissan ja saisi paljon ääniä täältä, olisi Lidl marketin avaminen tänne pansioon. Täällä kaikki käy liiterissä kaupassa muutenkin, niin eikö olisi jokaisen etu, että kauppa aukaisee butiikin tänne, missä kaikki asiakkaatki ovat. Tähän mä haluun panostaa jos kyse on politiikasta ja Huttusen valinnasta nykyisessä valiokunnassa tai mikä sen hienompi nimi nyt oli? sama se. Turkulaisten pitää olla yhteishenkisiä ja lopettaa kaikki jankuttamien toisten vioista ja puhaltaa yhten hiilariin, niin saadaan vanhat hyvät ajat takas kun postiki palveli eikä lähteny kansalaisia kyliltä karkuun, niin kuin nyt.
        Ei muuta kuin lämmintä tulevaa kesää kaikille ja ens viikol jos on lämmintä menen taas vakelle kattomaan paikkoi pitkästä aikaa.
        Jäkärlään en mee tänä kesänä, kun en vaan jaksa ja dösä maksaa nykyään vittu liikaa, mut muistakaa!

        Huttunen rules!! Okey! Rock n roll!!


    • Pansiolainen

      Totta,
      Olavia ei enää kiinnosta pansiolaisten köyhien asiat, enempi se ajaa Hirvensalon herrojen asioita.
      Olavin kakkosmies Waltteri Jokinen asuu Lumikontiellä, jos sitä kautta saataisiin Liiteri lähemmäksi, Huttunen ei siitä välitä, se on kaarinalainen ja osuuskauppamiehiä.

    • MetalliHanssi

      Teräsmies Huttunen tekee juuri niin kuin Kendaksi haluu, eikä kuuntele Olavin oppipoikien neuvoja.

      Kendaksin idea Lidl liikkeen tulosta pansioon on just sitä mitä pansiossa kaivataan ja mistä kukaan ei ole pansiossa erimieltä.
      Seuraavissa vaaleissa ääni sille, joka uskaltaa liputtaa liiterin pansioon saamisen puolesta.

      Kertokaas mulle, kuinka monella pansio/pernolaisella on varaa ostaa ruokaa, jostain muualta kuin liiteristä? Neljän bussissa kun tulee lumikollle, niin kaikilla on Lidl ruokakassi. Ei mitään järkeä käyttää näitä muita kauppoja, oli miten lähellä tahansa.
      Käy lidlissä ja ostaa kerralla enemmän, niin ei tarvi juosta kokoajan kaupassa ja rahaa riittää muuhunkin.
      Osuuskaupat ja muut vitun siwut saa painuun vittuun riistohintoineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe