Olen muuttamassa Kuopioon ja sen vuoksi ostamassa sieltä asuntoa.
Kauppalehden tietojen mukaan Kaislastenlahti Kuopiossa on aluetta, jossa juuri kenellään ei ole maksuhäiriömerkintöjä.
Onko siis tuo Kaislastenlahti Kuopion parasta asuinaluetta, että sieltä kannattaisi tällaisen parempaan kansanosaankin kuuluvan hankkia asunto?
Samalla haluaisin tietää, mikä taikka mitkä alueet ovat Kuopion huonoimpia, voititteko asioista tietävät paikkakuntalaiset vastata?
Onko Kaislastenlahti Kuopion parasta asuinaluetta?
15
2294
Vastaukset
- liianKaukana
Se Kaislastenlahti on syrjässä, 20 km Kuopion keskustaan.
- Mömmölänlahtelainen
Ei kaislastenlahtelaiset kaipaa kylän asujamistoon tason heikennystä, kysele mieluummin olisiko Nikulla vapaita asuntoja joko Petosella tai Kelloniemessä!
- rollitaan
Aloittaja on Trolli!
- parempaa-aluetta
En minä mikään Trolli ole, muutin Ylä-Savon territoriosta 43-vuotta sitten Kanadaan, jossa hankin mittavan varallisuuden ja ajattelin nyt eläkepäivieni alettua muutta takaisin synnyinmaahani Suomeen synnyinmaakuntaani savoon. Erityisesti minua kiinnostaisi se Ylä-Savon pääkaupunki Kuopio.
Suunnittelin osatavani sieltä kallaveden rannoilta myös kesähuvilan tykötarpeineen, vene jne.
Minä tutkistelin tuossa Kauppalehteä ja huomasin, että markkina- ja luottotietoyhtiö Bisnoden selvityksen mukaan Kuopiossa Kaislastenlahden alueella juuri kenellään ei ole maksuhäiriömerkintöjä, joten ajattelin, että se alue ei ilmeisestikää ole mitään slummia ja siten sopisi minulle, joka kiistatta kuulun parempaan kansanosaan. Siitä Kaislastenlahdesta joku tuolla edellä kirjoittaa, että se on syrjässä, 20 km Kuopion keskustaan.
Onko Kuopion keskustasta noin 5 kilometrin säteellä mitään hyvää asuinaluetta, jossa ei mitään roskaväkeä asustelisi? Rahaa minulla on ostaa vaikka koko Puijon mäki näkötorneineen ja hyppyrimäkineen. - Aluesuositus
parempaa-aluetta kirjoitti:
En minä mikään Trolli ole, muutin Ylä-Savon territoriosta 43-vuotta sitten Kanadaan, jossa hankin mittavan varallisuuden ja ajattelin nyt eläkepäivieni alettua muutta takaisin synnyinmaahani Suomeen synnyinmaakuntaani savoon. Erityisesti minua kiinnostaisi se Ylä-Savon pääkaupunki Kuopio.
Suunnittelin osatavani sieltä kallaveden rannoilta myös kesähuvilan tykötarpeineen, vene jne.
Minä tutkistelin tuossa Kauppalehteä ja huomasin, että markkina- ja luottotietoyhtiö Bisnoden selvityksen mukaan Kuopiossa Kaislastenlahden alueella juuri kenellään ei ole maksuhäiriömerkintöjä, joten ajattelin, että se alue ei ilmeisestikää ole mitään slummia ja siten sopisi minulle, joka kiistatta kuulun parempaan kansanosaan. Siitä Kaislastenlahdesta joku tuolla edellä kirjoittaa, että se on syrjässä, 20 km Kuopion keskustaan.
Onko Kuopion keskustasta noin 5 kilometrin säteellä mitään hyvää asuinaluetta, jossa ei mitään roskaväkeä asustelisi? Rahaa minulla on ostaa vaikka koko Puijon mäki näkötorneineen ja hyppyrimäkineen.Se on hienoa ettet ole unohtanut äidinkieltäsi noiden kuluneiden 43:n Kanadan-vuoden aikana. Useimmiltahan suomen kielen kirjoitustaito rapistuu jo muutaman ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen, puhetaidosta puhumattakaan.
Mutta niistä asuinalueista vielä, ainakin Inkilämäellä on Patakukkula-niminen asuinyhteisö, joka saattaisi täyttää nuo kriteerisi ihanteellisesta asuinpaikasta! - Anonyymi
parempaa-aluetta kirjoitti:
Onko Kuopion keskustasta noin 5 kilometrin säteellä mitään hyvää asuinaluetta, jossa ei mitään roskaväkeä asustelisi? Rahaa minulla on ostaa vaikka koko Puijon mäki näkötorneineen ja hyppyrimäkineen.Kaislastenlahdesta ajaa nopeammin keskustan kun saaristokaupungista ruuhka aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaislastenlahdesta ajaa nopeammin keskustan kun saaristokaupungista ruuhka aikaan
Niin ajaakin tänne päin vaan asumaan niin paranee sitä mukaa kulku yhteydet ja kylä kaupat yms joku pien kitka esim pieniä ostojen varalle.
- nähty
Ihmisille vaarallinen paikka se on. Ihmissudet pesiytyneet alueelle.
- kevättäilmassajarinnassa
Aloittaja on oikeita huumorimiehiä. Vuoden hauskimpia kirjoituksia. Oletko päässy lomalle hourulasta? Istu rauhassa alas ja nauti. Kyllä sinulle paikka löytyy yhteiskunnasta. Hanki walttikortti jä näin pääset kyytiin ja nauttimaan maisemista. Älä unoha tenaa ettei käy vahinko.
- Julkulan_kautta
Vai vielä Ylä-_Savon pääkaupunki :-)
Tervetuloa kunhan ensin saat lääkityksen kohdilleen! - talo_myynnissä
Ylä-Savon pääkaupungissa olisi talo myynnissä keskellä kaupunkia rauhallisella paikalla järven rannalla. Sopisi eläkepäiviä viettää.
"Alue on yksi parhaimmista paikoista Iisalmessa."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041521422860_vi.shtml - rikkaittenRinteet
Onko Kuopiossa olemassa "rikkaitten rinteitä" eli parempiosaisten asuinaluetta?
- on_niitä
Sen voit pari päivää sitten jossakin kaupunkilehdessä julkaistusta tilastosta katsoa
- 4plus16
Kuopiossa asumunen lyhentää elinikää 2 vuotta per asuttu vuosi.
Mutta jos ölet eläkepäivijs muuttamassa niin ei väliä.- Anonyymi
Kyllä täällä on kaikilla matoja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662981Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2922662Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e471655Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1031203
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3691113Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063