Oletteko vaihtaneet itse ja saaneet paikalleen kunnolla.Itse en saanut menemään suodatinta aivan pohjaan saakka.Paperi suodatin antoi kuitenkin hieman periksi joten sain kotelon kannen paikalleen.Se ei nyt ole siellä aivan paikallaan, lieneekö tuolla mitään väliä. Suodatin aivan samanlainen kuin alkuperäinen joka oli saatu asennettua pari senttia syvemmälläe.Pitäisköhän tuossa käyttää jotain ohjuria apuna.Vanhemmassa Civicissähän oli tässäkohtaa sellaiset raamit joiden sisään suodatin meni kätevästi ja oli helppo laittaa paikalleen.
raitisilmasuodattimen vaihto Civic Tourer
8
1304
Vastaukset
- Onkooikeapatruuns
Miten se poikkeaa tavallisen Civikin suodattaminen? Siinä ainakin idioottimaisen helppo vaihtaa ja Motonetissa saa halvalla.
- pitäämennajust
kyllä kun kattoo oikeellisuuden ..
- alabastersilver
Juu, kyllä oli samankokoinen kuin entinen, mittasin päällekkäin.No siellä se nyt on, hieman kasassa kylläkin.ILmeisesti siellä asennusaukon pohjalla on kolo johon sen täytyisi mennä täysin kohdalleen ja suoraan. Muuten jää kanittamaan se pari senttiä.Niin onko kukaan kokeillut vaihtaa tuohon uuteen farkkumalliin.
- minuutinjuttu
Ainakin normaali Civikissä etureuna jää esiin ja se menee lukituskannen sisään. Eilen vaihdoin.
- hieno.juttu
Eipähän kerää niin helposti roskia, kun reunat vuotavat :D
- wqqwwq
Eiköhän uudet autot huollateta merkkihuollossa, ei kai niihin mitään suodattimia itse vaihdeta?
- sästää70
Huolto hinnoitellut sen johonkin 80, minuutin homma. Paras itse ja helppo tehdä.
- hondajees
Joo kyllähän suotimen vaihdosta kannattaa 50 maksaa. Sama kai se on huoltaako itte uutta vai 10 vuotta vanhaa. Pari hondaa ostanut uutena ja tehnyt kaikki huollot itse. Tehty helpoksi huollettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869