Mistä se meinaa raapasta miljardit tieyhtiöön? Kuluthan vain kasvaa!
Sipilän matikka!
14
174
Vastaukset
- Suo34mlaineN
Rinteen Remontti OY.sta hah hah
- lumilinkoja
Tyhmään kysymykseen, tyhmä vastaus.
- viherkepuli
sipilä ja rinne on suomen tyhmimmät Spedet.
- Suomentuhooja
Sipilä hakkaa tyhmyydellä ja on vitun kallis tunari!
- Suo45mlaineN
Miten eroaa Antti Rinteestä joka esitti yhtiötä vastaamaan verkoista?
- glx
Että mistäkö meinaa raapaista miljardit tieyhtiöön. Oletko kuullut sellaisista kuin autoilijoista? Sieltä ne raapaistaan niin kuin tähänkin asti kun lisää rahaa on tarvittu jos mihinkä kohteeseen.
- mieletönsumma
Nousis tiemaksut tähtitieteellisiksi. Miljardeja, palkat johtajille ja voitto?
Eivät kulut välttämättä kasva, mutta eivät myöskään vähene.
Sipilä maksaa sveitsiläiselle eduskuntavaalien äänien kerääjälle, jonka yhtiö ilmeisesti alkaa tarjota tapettien lisäksi myös tiepalveluja, joita me hallituksen ulkopuoliset emme vielä tunne.- hölmöläiset
Kasvaa menot. Paljon johtajia sikaliksoilla ja optioita. Lainaraha kallista.
hölmöläiset kirjoitti:
Kasvaa menot. Paljon johtajia sikaliksoilla ja optioita. Lainaraha kallista.
Ainakin kepu haluaa lisätä niitä kallispalkkaisia johtajia luomalla entisten byrokraattien rinnalle vielä maakuntabyrokraatit.
Juha Sipilä on Suomea tuhoava Saatana ihmisen hahmossa!
- siitä_yli_2_miljardia
Valtio maksaa teitä koskevan kojausvelkansa tieyhtiölle. Sillä yhtiö pääsee alkuun.
Eli veronmaksajat maksavat uudelle yhtiölle muutaman miljardin?
Laitetaanko maanviljelijöille takautuvasti maksuun kiinteistövero, jonka määrä on annettu heille muun toimeentulotuen lisänä?
- kalliitmaalaiset
Kaikki Sipilän hallituksen isot päätökset lisäävät kustannuksia...
Menolisäyksien "kruununjalokivenä"maalaisliiton märkä uni maakuntahallinto.- mikäröyhkeys
Tavoite täyttää joidenkin kamujen taskut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517