Ajelin tässä kerran läpi kihniön voi että oli kaunis nainen kyllä liikkeelä ihanat vaalea hiukset.
Kaunis vaalea nainen kihniössä
15
799
Vastaukset
- takuapäin
Kuule hei etkö tuntenut?? Sehän oli sinun siskopuoli on käynyt jollakin vahinko joskus.
- ohiajanutmies
Tuntuu olevan viisasta porukkaa.
- utelu
Kerro lisää
- ohiajanutmies
utelu kirjoitti:
Kerro lisää
Ei mikään pitkä nainen mutta tosi kaunis.Vaaleet hiukset nätit.
- ohiajanutmies
Näin sen eilen taas että pitää olla kaunis nainen.
- kiisaa
Usko nyt se voi olla sinun siskopuoli. olette niin saman oloisia.
- anush
eikä se kuitenkaa antas pyllyyn vetää
- juppet
Ei se nyt anna sulle kun olet sukulainen monelta taholta. Vetäise nyt vaan kouraasi uppe.
- ohiajanutmies
Nainen on kaunis ja ihana.
- verhontaaaakaaaaa
Jos se nainen ajelee juovuksis ni heti ilmotan poliisille.
AA-kerhossa sanoivat ett jos joku ajelee juovuksis ni pitää heti ilmottaa poliisille.
Minä ryyppään kotona aamusta iltaan ni mulla on aikaa kytätä verhon takana ihmisiä.
Meitä AA-ryhmässä on jo monta ja kaikki kytätään.
Jos se vaalee nainen ajelee juovuksis tai näyttää alkoholisoituneelta tai uskovaiselta ni heti soitetaan poliisille.
- Kukahasr
Kukahan se on
- ohiajanutmies
En tiedä mutta kaunis nainen on oikein ihana.
- kiimassako
joo se on sen kurun asemamiehen tekemä kihniönaseman siivoojalle. Kiimasta sakkia.
- Sukurutsuttajatvaudissa
Eli kaikki on kihniössä sukua jotainkautta toisilleen.
- jlfsdjldksjf
Mees nyt tuonne Kihniö-sivulle kyselemään, niin voi onnistua paremmin... Mitä täällä yleistä P-maalla -sivulla mitään kyselet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863