kuparikaaressa on hoitaja joka käyttää mielenterveys lääkkeitä,eikö niitä mitenkään valvota ketä on valitaan ??
hullukahjonen
11
518
Vastaukset
- Keskusteluhukassa
Saadaanko sama suomeksi? Ei ymmärretty asian ydintä nyt.
- seinähullu
mahtaisko tarkoittaa ketä sinne otetaan töihin
- Hillevi_Hiiri
Onko lääkkeet este työnteolle? Moni muu taitas olla lääkityksen tarpeessa.
- sekopäät
hoito työssä ja käyttää sellasia aineita,hyvä yhdistelmä
- Ootsäkintyperä
sekopäät kirjoitti:
hoito työssä ja käyttää sellasia aineita,hyvä yhdistelmä
Siinä taas yksi umpiluupää joka ei edes tiedä niistä lääkkeistä mitään. Ihme vajakki olet.
- sekoboltsit
Ootsäkintyperä kirjoitti:
Siinä taas yksi umpiluupää joka ei edes tiedä niistä lääkkeistä mitään. Ihme vajakki olet.
haluatko tietää nimen,,niin ootko kuullut sanontaa,se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa
- Lääkettä
N. 10 % suomalaisista käyttää mielenterveyslääkkeitä, useimmiten masennuslääkkeitä. Ottamatta mitään kantaa lääkkeiden käytön järkevyyteen niin olisi suorastaan outoa jos hoito- ja sosiaalialalla työskentelisi ihmisiä joilla ei olisi mielenterveysongelmia tai mielenterveyslääkkeitä käytössä. Tapausta/henkilöä tuntematta niin voin yleisellä tasolla todeta että kyllä yleensä kannattaa olla huolissaan enemmän suomi-24 palstan keskustelijoiden mielenterveyden tilasta kuin kenenkään töissä käyvän lääkityksestä ja mielenterveydestä. Ei mielenterveyslääkitys tai mielenterveysongelma estä työssäkäyntiä kunhan asiat ovat vain kunnossa.
- Näinseon
Siis paskspihettshsn on että 10 pros.sairastaa jotain mielenterveysongelmaa.
10 prosenttia tyhmistä kansalaisista on mennyt vipuun ja syö itsensä sairaaksi lääkkeiksi virheellisesti nimetyillä kemikaaleilla.- Lääkettä
Enhän väittänyt että 10% sairastaa jotain mielenterveysongelmaa vaan totesin että 10% käyttää mielenterveyslääkkeitä. Enkä tässä keskustelussa ottanut mitään kantaa lääkkeiden käytön järkevyyteen. Ja edelleen ei mielenterveyslääkkeiden käyttö tai edes mielenterveysongelma estä työelämässä toimimista edes terveydenhyolto/sosiaalialalla.
- temonsenkaalle
Omaiseni oli hoidossa kuparikaaressa. Olin tosi tyytyväinen henkilökunnan toimiin ja ihmettelen miten ihminen jaksaa tuota hoitajan työtä, tosi rankkaa. Vaikka olin omainen niin oli rankkaa seurata vanhukseni elämää.
Miten on nimi temonsenka ,kenen perseen menet pyyhkimään. - höhöttää
en ymmärrä miksi tätä pillerin pyörittäjää puolustetaan? jos on se ketä luulen.on sitten melkonen valehtelija ja selkäänpuukottaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549