Olisin halukas tilamaan kyseisestä kaupasta kissoilleni raapimapuita koska näyttävät kovin monipuolisilta ja hyviltä verrattuna suomesta saataviin puihin. Mitenkähän noissa tulli ja miten maksaminen tapahtuu ?raapimapuiden hbinnat ovat kuitenkin 100-350euron luokkaa.
Overstock kokemuksia onko luotettava jne
3
1175
Vastaukset
- iGoogle4U
PayPalilla voi ainakin maksaa yhtenä vaihtoehtona, sitä ehkä käyttäisin itse:
https://help.overstock.com/app/answers/detail/a_id/22/c/4
Tullaamisesta yms. saa tietoa tuolta:
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/nettituonti/ukk/ - pettynyt
Missään nimessä ei kannata tilata täältä paikasta mitään. Kuvat ovat todellakin niin käsitelty, ettei oikea tuote muistuta sitä pätkääkään :( Tilasin täältä päiväpeitteen johon kuului helmalakana, tyynyjä ja irto tyynynpäällisiä. Setti oli edullinen n 80 €, mutta päälle tuli 250€ rahtia :( Kun selvitin palautusta sen summa olisi ollut toinen 250€ jota ei palauteta. Taksiin olisi saanut siis vain tuon 80 €. Lomakkeen minkä he toimittivat palautukseen oli kohta jossa pyydettiin ilmoittamana rahtikustannukset. Aivan kuten olisi ymmärtänyt että se palautetaan. Kun tivasin asiaa saamatta heiltä asiakspalautusnumeroa selvisi että palautus koskee vain tuota 80 €. Koko setti oli wish-laatua, halpaa laadutonta kangasta ja tuotteissa kissan kokoisilla kirjaimilla Made in China
- Anonyymi
Aivan PASKA firma. Huhtikuussa tehty tilaus ei ole vieläkään tullut perille.
Supporttiin ei ole sähköpostit menneet perille enää syyskuun jälkeen,.
EI KANNTA TILATA KOSKAAN MITÄÄN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819