finaaleissa, piä ei kestä!
Romahtaako Karhunen taas
6
133
Vastaukset
- ghjkhghnjm
Romahti aivan totaalisesti pelas nollapelin.
- XenonBulb
Karhunen on Suomen Mestari....Husso taas....????
- engångifkalltidifk
Tarkennuksena että Karhunen on ENTINEN suomen mestari,Husso uusi,stadin kingit IFK...
- nusu.neulanen
Tomista en tiedä, mutta onhan teillä se munasillaan allakassa tollottava sarajevo, josta on muka tyhmä laulukin rustattu! Tomilla hermo piti, kun oli kunnon joukueessa, eli kärpissä. Hilparilla ei kantti kestä, sääli Tomia. Mutta ei merviä, jolla on naama kuin norsun...
- imuri-Metsola
Taidat nyt sekoittaa Karhusen Metsolaan? Tappara oli 2014 finaaleijoukkueista parempi, mutta Metsola suli ratkaisuhetkillä ja imuroi mestaruuden Kärpille. Samaten 2013 Metsola alkoi sulamaan ratkaisevilla hetkillä, tosin sinä keväänä mestaruuden lipsumista ei voi laittaa kokonaan Metsolan piikkiin.
Itse asiassa Rautakorven joukkueiden suurin puute on usein ollut heikko maalivahtipeli. 2001 Tappara kaatui Markkaseen, sen lisäksi kaksi kertaa Metsolaan. Draper ei myöskään ollut 2002 kovin vakuuttava, mutta silloin Tappapra oli niin paljon paskempi finaalijoukkueista, että edes Dominik Hasek ei olisi sitä sarjaa kääntänyt Tapparalle.
2003 oli ainoa kevät kun Rautakorven joukkueeen mokke oli finaalipeleissä selvästi vastustajan mokkea parempi. Syy miksi koko ajan mainitsen Rautakorven on se, että Metsolakin oli Rautakorven hankinta, ei Tapolan. Ihme heppu Rautakorpi kyllä on; kaiken muun tekee oikein, mutta silti jotenkin onnistuu aina hankkimaan maalille pehmeäpäisen moken.
Nyt Tappara näköjään viekin mestaruuden kun Metsola lähti muualle imuroimaan ja kerrankin Tapparalla on maalivahti, jonka pää kestää finaalipeleissä vastustajan mokkea paremmin.- imuri-Metsola
Mestaruushan sieltä heti tuli kun Metsola saatiin pois imuroimasta maaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408