minulla on anoreksia ja haluaisin parantua

anoreksia

haluaisin parantua mutta ruoka ei vaan maistu.Se rupee oksettamaan. voisitteko antaa vinkkejä miten parantuisin

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anoreksia2

      ja olen 11v äitini eikä isäni ei tiedä. minun laihdutus alkoi siittä kun poikaystäväni jätti minut ja sanoi että olen läski

    • 8478758748

      Pikkuhiljaa lisäät määriä ja syö sellaista ruokaa josta ennen tykkäsit. Keho tottuu kyllä syömään kun annat sille aikaa. Eka voi tuntua pakkopullalta mutta kyllä se siitä normalisoituu. Tsemppiä!:)

    • Senappi

      Haluatko jutella? Olen 17-vuotias lukiolainen, ja sairastan anoreksiaa, mutta olen jo edistynyt hurjasti. :) Jos haluat tukea tai vinkkejä miten edistyä tai ihan vaan kuuntelijaa, voin yrittää auttaa!

    • aikansaelänyt

      Voi elämä tätä nykyaikaa! Ykstoistavuotias, jonka poikaystävä on jättänyt, kuvittelee sairastavansa syömishäiriötä? Ennen ton ikäiset leikki nukeilla. Mihin tää maailma on menossa?

      • aikuistensyytä

        Juuri tähän tämä maailma on menossa. Pienet lapset ei saa olla enää lapsia ja aikuiset elää jotain teiniaikaa vanhuusiälle asti, vanheta ei saa! Ja vielä vanhukset miettii vatsamakkaroitaan.
        Jos edes vanhemmat uskaltais olla vanhempia ja lopettais sen omaan napaan tuijottamisen (ihan siis kirjaimellisesti = fitnesbuumi) niin tämä maailma vois olla lapsillekin parempi.


    • Pieniä paloja kerrallaan. Älä mene anoreksian kuoleman maailmaan. Siinä on nälkäkuoleman riski ihan todellinen.

    • tsemppiä

      Anoreksian sairastaneena voin sanoa, että alkaa olemaan sairaalan sänky lähellä. Ihmettelen, jos vanhempasi eivät ole huomanneet mitään. Mutta joka tapauksessa syö usein ja vähän kerralla ja yritä ajatella jotain muuta kun syöt. Ruoka alkaa oksettaa, jos keskityt siihen liikaa ja odotat, milloin tulee oksennus.
      Poikien kommentit voit jättää ihan omaan arvoonsa. Ne laukoo mitä sattuu :)
      Itseäni harmittaa, että parhaat vuodet nuoruudesta meni tuon sairauden kanssa taistellessa, mutta selvisin siitä ja niin selviät sinäkin, eikö vaan?

    • pieniihminen

      Vähän kerrallaan niin kyllä se siitä 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe