Montako eri..

ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?
24414
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Tiedä sitte,,, mutta jopa spämmärit tietää kuka on aito,,,

Äänestä
  • Aika monta meit Dude on,,,, piripäissään mulla on monta sivupersoonaa Dude,,,

2Äänestä

• Minua on monta,,,

Äänestä

Hauka seuraa ja laskee.

Äänestä
  • Hauca tarkkailee.....

Äänestä

• Komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt.

Äänestä

• No, mutta komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt,

Äänestä

• Oo sä hauca ja mä oon hauka.

Äänestä

• Joo, kyllä käy. Haucana on kiva olla ihan vaan hauca.

Äänestä

Turpa kiinni hintti.

Äänestä
  • Aloittaja

En ole hintti, homo, tissu, hauka tai mikään muukaan näistä fantasioitasi

Äänestä

• Aloittaja

Omieni pariin? En ole wikipedisti tai homo

Äänestä

• Kuka oikein olet? Oletko yuggis?

Äänestä

Feikki-Kylmiksiä on vieläkin enemmän, kuin Tissun tunnuksia. Kylmiksen feikkailusta tekee erityisen helppoa tuo pienen L-kirjaimen kirous. S24:sen fonttia hyväksikäyttäen voi pistää ison i-kirjaimen sen tilalle ja tunnus/nimimerkki näyttää täysin identtiseltä.

Pystytkö näkemään eron?
Kylmät kädet
KyImät kädet

Äänestä
  • En pysty.

Äänestä

• Pystyn.

Äänestä

Syö sinä paskaa. Juopottelu ja ketjupolttaminen on lempiharrastuksiani, enkä aio luopua niistä vaikka mikä olisi.

Terveisin kaksi askia norttia päivässä.

1Äänestä

Viimeisin tissu nimimerkin kommentti tuli hetki sitten. Tiedättekö te onko se aito tissu?

Äänestä
  • Yhteen aikaan minua kopsattiin 20 nikillä päivässä,,, jollain oli tekemisen puutetta haha,,, :)

Äänestä

• Aloittaja

Tämä on yli vuoden vanha ketju.

Äänestä

• yuggis_ kirjoitti:

Ja IöyIykauha tanakasti percesiImässä.

2Äänestä

• yuggis_ kirjoitti:

Keteju

Äänestä

• sauna_timppa kirjoitti:

Keteju

Ei vaan KETUJU

1Äänestä

• Aloittaja

Älä tissuta lässy.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

yuggis_ kirjoitti:

ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu