Tulin satanistiksi

Shanim_Alah_Gorgogort

Minua on kiusattu 13-vuotiaasta asti. Mielestäni ainoastaan sen vuoksi, että olen verrattomasti parempi ihminen kuin muut. Tosin vasta nyt ymmärrän sen.

Mikä kaikkein erikoisinta, juuri sellaiset ihmiset joilta en sitä odottaisi, uskovaiset, suoraan sanottuna helluntailaiset ovat olleet etunenässä tässä kiusaamisrintamassa.

On kuitenkin jotain, mitä nämä jeesustelijat pelkäävät, ja se on saatana. Oma saatanani. Kun aloin kuuntelemaan Gorgorothia, Silenceria, Mayhemia ja muita siunattuja bändejä koska olin niin loppu näiden ali-ihmisten kiusaamisesta, koin millainen sisäinen voima minulla onkaan vastustaa noita "kristittyjä". Ei mulla Jeesusta vastaan ole mitään, kova äijä oli, mutta näitä uskovaisia vastaan, jotka niin saarnaavat kymmentä käskyä mutta pettävät seurustelukumppaniaan ja kiusaavat lähimmäisiään... voi vittu mitä "uskovaisia" mulla on. Jos olisin Jeesus niin häpeäisin suurinta osaa tuosta jengistä naama punaisena, hah hah.

Haluaisin vain sanoa että asioista voi selvitä. Kuuntele Black Metallia. Eroa paikkakuntasi "uskovaisista". Oikeat Jeesus-fanit luultavasti ymmärtävät ja kunnioittavat sinua, kuten omalla kohdallani ovat tehneet.

Opiskele. Älä käytä päihteitä. Urheile. Ole korkean moraalin ihminen. Naura niille "kristityille" jotka nussivat toistensa tyttöystäviä ja preissaavat hallelujaa saarnatuolista. Mitä ali-ihmisiä! Mutta anna arvo myös niille, jotka oikeasti elävät kuten saarnaavat (vaikka niitä onkin aika vitun vähän).

Tällaista tällä kertaa.

28

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      • marsuliini100

        :DD


    • apua22

      Älä palvo saatanaa. Ota mallia Jeesuksesta.

    • semmmosta

      Nämä kiusaaja "kristityt" vaikuttavat kyllä vähän sellaisilta, että eivät uskoisi oikein Jeesukseen tai kristinuskoon. He ovat luultavasti joidenkin kavereiden kanssa vaan olleet mukana kun kaverikin on "kristitty".
      Ja voisit harkita tuota saatanan palvontaa vielä, koska en näe siinä mitään tarpeellisuutta kun pärjäät ihan itsekkin kiusaajia vastaan ja muutenkin Jeesus on vahvempi kuin saatana.
      Mutta hyvät ohjeet annoit, jatka samaan malliin vain

    • IGotUrPistola

      Olen sanaton.

    • dfghjkl

      Kirjoituksesi perusteella taidat olla itse ali-ihminen. Kuuntelemasi bändit näet ovat selviä merkkejä siitä, että et ole mitään muuta kuin perus agsti teini. Suosittelen, että kasvat aikuiseksi ja lopetat tuon "saatanan palvonnan", sillä se on aivan yhtä naurettava kuin kristinusko, riippumatta siitä oletko teistinen- vain ateistinen saatananpavoja.

      Kasva siis aikuiseksi ja tyydy vain nauramaan kristityille tekemättä siitä isoa numeroa.

    • SallaKarimies1

      Hyi kauhea lopeta heti kaikki sielunvihollisen kanssa toiminta.

      Jos kerran Jeesus on kova jätkä, niin mikset tutustu häneen? Hänestä on sinulle todellista apua, elämässä ja ennen kaikkea kuolemassa.

      • Jeesus on loppujen lopuksi pelkkä ihminen


      • tääonniintätä

        "Hyi kauhea lopeta hati kaikki sielunvihollisen kanssa toiminta" Ja tämä sinun kommenttisi auttoi aloittajaa..miten? Jos häntä ovat itseään uskoviksi tituleeraavat kiusanneet,miten voit arvostella hänen valintaansa? Pelkäätkö? Oletko itse ehkä kiusaaja? Ylimielinen helluntaihulluttelija? Anna mun kaikki kestää..Jeesus rakastaa aloittajaa siinä kuin muitakin,mutta jos hänen kokemuksensa uskovista ovat kielteisiä,silloin on uskovaisten mentävä peilin eteen ja katsottava:mitä minä tein väärin,että tämä Jumalalle rakas ihminen joutuu minun uskomusteni mukaan kidutuksen tuli järveen iankaikkisesti saatanan kanssa? Olaan nyt aikuisia,vaikka nuorten palstalla ollaankin ja ymmärretään,että jos seuraat Jeesusta,SEURAA Häntä-älä moralisoi.


    • Shanim_Alah_Gorgogort

      Kiitos kaikille mielenkiintoisista vastauksista. Ensinnäkin pari väärinkäsitysten korjaamista: en ole teini, vaan parikymppinen. Opiskelen yliopistossa loistavalla menestyksellä luonnontieteitä ja klassisia kieliä. Toiseksi etenkin dfghjkl:lle tiedoksi, ei ihminen muutu ali-ihmiseksi sillä tavalla että ulkopuolelta määritetään että ihminen on ali-ihminen, etkö Nietzscheä ole lukenut? (luepa vaikka Iloinen tiede ensialkuun).

      Toiseksi, lähes kaikki ovat sekoittaneet satanismin saatanan palvontaan, joku rupesi mölisemään jostain deistisestä tai ateistisestakin saatananpalvonnasta. The.Chosen.one otti keskustelussa pelikentän itselleen, mutta mitään spiritismiä en suosittele pelaamaan tai Grimoirekirjoja lukemaan tai palvomaan mitään- moni ali-ihminen on seonnut siinä pelissä. Nämä asiat ovat todellakin keskenään verrattavia hihhulijärjestelmiä, jotka on tarkoitettu alistamaan ja nöyryyttämään ihmisen todellinen luonne sekoittamalla heidän mentaalijärjestelmänsä jollakin "noituudella" ja riiteillä.

      Muistan kun nämä enemmän saatananpalvontaan kallellaan olevat kaverini pyysivät minulta tulkinta-apua pariin latinankieliseen kirjaan, kieltäydyin, koska kaikkea ei ole hyvä suomentaa. Toiselta valitettavasti sekosi nuppi siinä jutussa kun rupesi yksin tutkimaan asiaa. Luultavasti ymmärsi asiat hyvin monella tavalla väärin, sillä tulkitsi 1600-luvun vulgaarilatinaa klassisen latinan sanakirjan avulla. Muistan vieläkin, miten ambulanssi raahasi sen säkissä ulos asunnostaan äidin itkiessä. Ei sellaista murhetta voi unohtaa. Mikä lie ollut lopullinen syy tähän ratkaisuun, uskon että Grimoirella on siihen jonkinmoinen osuus.

      Mietin olisiko asia toisin jos olisin antanut apua niin olisi ainakin saanut suhteellisen oikeita käännöksiä. Tuskin olisi, ne on pahoja kirjoja ne. Luen mieluummin Platonia latinaksi koska en osaa klassista kreikkaa. Vielä siis. Tällaista siis niille jotka aikovat sotkeutua tähän asiaan tai yhdistävät oman sanomani johonkin saatanan palvontaan tai muuhun "sielunvihollisen toimintaan", kuten joku kirjoitti. Sielun vihollinen, siinä itse asiassa aika loistava saa tälle toiminnalle, riippumatta siitä uskooko persoonalliseen saatanaan. (jos jollekulle ei tullut selväksi, minä en usko!)

      Viimeiseksi, lienee teille aika ainutkertaista että satanisti arvostaa Jeesusta. Mutta ei se todellisuudessa ole ainutkertaista. Arvostamme jokaista suurta henkeä, joita kyllä kristittyjen joukoissa en kovin monia havaitse nykyään.

    • Nytnukkuunsit

      Surullinen stoori(e: ja ihan mielenkiintonen). Syytät ongelmistasi pientä joukkoa ihmisiä ja nyt sitten otit elämäntavatksesi niiden vastustamisen vaikka kys. hlöt tuskin enää edes muistaa sua :$.

      Nyt luin tuon vikan kommenttisi jotenkuten ja siihen vastaan: ok. Vähä muutti kantaani. En edelleenkään tiedä ja/tai halua tietää mitä eroa on satanismilöä ja saatanan palvonnalla though.

      Silti, oletko ajatellut luonnettasi: oletko narsisti? Välitätkö muista? Mitkä ovat päämääräsi, jos niitä on, ja mitä uskot niillä saavuttavan? Miten erilaista elämäsi olisi jos sinua ei olisi kiusattu ja olisitko kyseisessä tilanteessa iloinen nykyiseen tilanteessasi? Onko tämä pesäero uskovaisiin oikeasti tarpeen ja tajuatko, millaista yleistystä argumenttisi on? Annat ymmärtää, että kristityt/uskovaiset olisivat pahimpia ihmisiä. Kuitenkin, mikä on otantasi arvioon/ kuinka suureen ryhmään perustelet arviosi. Entä, miten oma käytöksesi vaikutti heidän suhtautumiseen sinuun?

      Myös: En oikein käsittänyt: Olet anti-kristitty, mutta jopa ihannoit Jeesusta.? Myös vielä : helluntailaiset sinänsä edustavat vähemmistöä kristityissä (siis mihinkäs lahkoon nää herätysliikkeet kuulukaa?). Ja miksi Suomi24 Nuoret :D? Seriously? Ok.

      Jos kuitenkin olet niin viisas ja hyvin pärjäävä kuin mitä väitit, mietti, mitä teet jatkossa. Haluatko kehittää itseäsi vai tehdä yhteiskunnasta paremman paikan. Ja muista positiivisuus. Kiusaaminen ei AINA ole 'kiusaajien' mielestä niin paha kuin miltä kiusatusta tuntuu. Välillä tuskin kiusaamista lainkaan. Tiedän kuitenkin, että ero on erittäin pieni sekä "kiusatuksi" että joskus varmaan myös kiusatuksi tulleena.

      Black metal on vähä liian synkkää :// imo. Power metal on hüvä. Myös tsfh.

      Hyvää jatkoa ja tee minkä koet oiekeaksi, OIKEASTI :) :D

      • Shanim_Alah_Gorgogort

        Joo vähän väärälle laudalle pompsahti tämä aloitus, tosin olenko mä nyt niin kovin vanha vielä, pari vuotta sitten lukiossa ja täällä tuntuu muutakin vanhempaa porukkaa pyörivän, no joo, kuitenkin...

        Kysymykset oli kuitenkin niin hyviä että ihan mukava vastailla: Olenko narsisti, en mielestäni. Välitän paljon muista ihmisistä enkä kestä nähdä ihmisten tuskaa, vaikka varsinaisia rakkauden tunteita en tunnekaan ketään kohtaan- ideologiani mukaan se on heikkoutta ja itsensä antamista järjen valjaista pelkän tunteen ja fiiliksen käsiin, mikä on kaiken myös huonon uskonnollisen toiminnan lähde.

        Black Metal on siitä lähtien kun keksin sen, edustanut vapautta uskovaisista, joista suurta osaa (ainakaan minun tuntemistani) en tunnista raamatun lukemiseni mukaan Jeesuksen seuraajiksi, pikemminkin mieleen tulee ne fariseukset, lainoppineet ja korruptoitunut papisto.

        Ennen kuin olin BM-tyyppi, olin luuseri, työttömien vanhempien kersa joka kulki aina rikkinäisissä vaatteissa, ala-asteesta lähtien reppujani varastettiin, kiusaa tehtiin välitunneilla ja tytöt karsoivat nenänvartta pitkin. Mutta tähän jotenkin tottui, hyväksyi sen että oli B-luokan kansalainen jonka ajanvietteenä oli hengailla kaduilla edes ilman rahaa tupakkaan tai kaljaan (mikä oli muuten hyvä asia) samalla kun monet muut nauttivat ihan normaalista elämästä, moposta, elokuvista, matkailusta, lasketteluharrastuksesta. Jotenkin nämä uskovaiset - tai sellaiseksi itseään nimittävät- ottivat minusta esimerkin huonosta ihmisestä, ihmisestä joka ei kykene mihinkään ja jonka moraalinen ja aivotoimintakin on täysin ala-arvoista- ihmisen jota saa kiusata, selkäänpuukottaa, latistaa jne...

        En yleistä tätä kaikkiin uskovaisiin, eniten kokemuksia ovat aiheuttaneet Helluntailaiset ja vähemmistönä muut vapaat suunnat, luterilaiset eivät käytännössä ollenkaan.

        Kuitenkin helluntailaisten itsensä keskuudessa on kaikenlaista saastaa, saatananpalvontakaverini mm. tietävät että eräälle muusikolle toimitetaan LSD-lappuja. Nämä "paremmat vanhemmat" jotka käyvät töissä joutuvat monesti sosiaaliviranomaisen tarkkailtavaksi ja lapset oireilevat koulussa- mikä taas heijastui minun arkeeni, kun purkivat pahaa oloaan ylikilttiin jo nujerrettuun ihmiseen. Paljon tapahtuu sellaista mistä ei puhuta ja missä uskovaisilla täytyy olla niin monesti kulissit kunnossa, väkivaltaa, mielisairautta, vääristyneitä perhesuhteita, varsinkin miesten irtiottoa lastenhoidosta ja kotityövastuusta koska hengellinen harrastaminen on niin tärkeää (ja mukavaa).

        BM oli tästä pakotie. Kun vähän pukeutuu pentagrammeihin ja mustiin vaatteisiin, loppui kummasti helluntailaisten vittuilu - he kun oikeasti ajattelivat että uhraan jotain ihmisiä kellareissa ja muutan heitä rupisammakoiksi. Tytöt eivät tosin vieläkään katsoneet minuun päin, mutta ekan kerran elämässäni olin ihan aidosti sitä mieltä että ei sellaiset typerät pimut jotka ei minua osaa arvostaa edes kelpaa minulle.

        Saatananpalvontaan olen aina ottanut pesäeron, satanismi on minulle enemmän ideologiaa, eräänlaista shamanismia joka pelkästään symboloituu saatanan hahmossa vaikkei sellaista satuhahmoa olekaan olemassa. menikö vaikeaksi? No ehkä hiukan itselleni.

        Mutta joo, hyvä kysymys, tarttenko tuota satanism-imagoa enää kun kyseiset ihmiset jumittuvat edelleen peräkylässään mutta minä saan olla suuressa maailmassa, opiskella asioita ja tulla opettajaksi, kirjaillijaksi, tiedemieheksi, tai joksikin. Täällä kun ihmiset ovat huomattavasti fiksumpia kuin jossain kiihkohellareiden tuppukylässä.

        No tässä vastaus joihinkin kysymyksiin, vaikka toki olisikin kiva kirjoitella enemmänkin niin tässä välissä ei jaksa.


    • Vokun

      Onnea ja menestystä sinulle!

    • Setä.neuvoo
    • klmis

      ymmärrän täysin pettymyksesi. Seurakunnan pitäisi olla esimerkki ja pyhä sitä se ei ole. se on tällä hetkellä tuotantolaitos eikä pyhien perhe. Pian kaikkia muuttuu. seurakunnasta tulee todellinen Pyhien perhe sillä itse Jumala sen tekee. hän puhdistaa sen. tervetuloa sitten takaisein jos et sitä ennen siihen kykene. Jeesus ottaa aina tuhlaapojan takaisinn rukoilen sitä asennetta myös seurakunnalle et asiat joita sinä ja minä olemme kokeneet että niihin tulisi muutos. Jumala on antanut myös 10 käskyä ennen kaikkea uskoville. joko he tottelevat tai eivät. Jumala ei totelmattomuuta suvaistse. herätystä ei näy koska suola missä se pitäsi olla on kadonnut se ei kelpaa kuin maahan tallattavaksi. sinä tulet olemaan vielä tässä ajassa Abba isän kotona. tämä ei ole profetia vaan Jeesus on tullut etsimään kadonneita. siunausta

    • Sanopa vielä: Olitko Satanisti vai saatananpalvoja? :/

    • Shanim_Alah_Gorgogort

      Olin satanisti. En ole koskaan ollut missään nimessä tai mielessä saatananpalvoja sekunninkaan vertaa.

      Nimenomaan olin. Kuuntelin tässä viime viikon Hortoria ja Antestoria, kristillistä black metallia ja totesin sen olen oikein hyvää ja tuskaani ymmärtävää. Olen lukenut myös latinankielistä Vulgataa. Todella viisasta tekstiä, vaikka ymmärtääkseni nykyiset suomentajat ovat tehneet muutamia virheitä. No eivät kovin fataaleja kumminkaan.

      Rukoilin, että päästä minut tästä vihasta ja saatanan ikeestä, ja tuntui kuin valtavan raskaat rautakahleet putosivat hartioiltani! Tuhosin oitis Odinin/Wotanin patsaan ja Hekatian, antiikin magian jumalan alttarin opiskelijasolustani (jonka ääressä olen rukoillut turmiota ja tuskaa kiusaajilleni), vaikka he ovat vieneet minua eteenpäin, nyt on aika astua omilleni! Annan kaikille anteeksi, kaikille! Nyt on armon vuosi 2016 niin kuin Paavi sanoi, on todellinen aika aloittaa kaikki alusta, ilman mitään velkaa!

      Jeesus on herra, nyt myönnän viimeinkin tämän!

      https://www.youtube.com/watch?v=6KzMfSd0NCY

    • fda

      Ehkä jonain päivänä tajuat, että satanismi on samanlaista teatteria kuin muutkin uskonnot ja ideologiat.

    • Shanim_Alah_Gorgogort

      Satanismi on oikeasti aika vaarallista, eikä sitä voi verrata kovinkaan moneen uskontoon tai ideologiaan. Ei todellakaan ole mitään teatteria, henkivallat ovat todellisia ja vaikuttavat asioihin tavalla, joka tavallisella kskivertoskientistisellä ihmisellä jää monesti piiloon...Olen menestynyt taloudellisesti sekä sosiaalisesti ja saanut lukuisia turmioita vihollisilleni, mutta millä hinnalla, sitä jään aina talvi-iltoina miettimään....

    • Shanim_Alah_Gorgogort

      Tietysti Satanismilla on vielä eroavaisuuksia saatananpalvontaan, joka on totaalista itsensä uhraamista koston ja moraalisen turmeluksen vuoksi... en suosittele... todellakaan... Satanisti sentään viettää muutama kymmenen hyvää vuotta ennen ikuisuutta, saatananpalvoja uhraa itsensä hetken mielihyvän vuoksi.

    • putosinhajosin

      Hahahahahahahahahahaha. :DDDDD

    • Shanim_Alah_Gorgogort

      Haistakaaa te saatanan kristityt uloste. Olen pari vuotta yrittänyt tehdä parannusta mutta kaikki te kohtelette mua kuin koiran paskaa. Pitäkää vittu se saastainen jeesuksenne kun ei yhtään ystävää ole löytynyt saatana. En etsi pillua enkä tyttöystävää vaan ihan saatana jotain johon luottaa ja jolle kertoa murheensa mutta ei vittu tunnu löytyvän.

      Palaan takaisin vanhoihin piireihin. Mikä lie mielenhäiriö ollut kun luotin teihin. Eipä taida toistua enää.

      • Voisit kenties oikeastikin palata vanhoihin piireihin. Juttelisit taas meidän kanssamme sen sijaan (tahi lisäksi), että trollaat täällä satanismista ja pakkoruotsista. Eikö ole tylsää? Eikö ole ikävä? :(


    • Anonyymi

      Kun pelottaa. Ulottuvuuksien portit ovat avautuneet ja pimeyden kuilut kutsuvat minua. Rummut kumisevat Ne kutsuvat nimeäni.

      SAG

    • Anonyymi

      aloittaja onpihalla kuin lumiukko

      1 älätuomitse ( tässä mailmassa) ettei sinua tuomittaisi (tulevassa mailmassa)

      mitä kristus sanoi kun luoksesi tulee kiusaaja käännä hänelle toinenkin poski

      rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi ja jumalaa yli kaiken

      jos näet rakastat niitä jotka sinua rakastavat mitä kiitettävää siinä on niinhän sinun kiusaajasikin tekevät
      vaan rakasta vihamiestäsi ja rukoile hänen puolestaan jotta olisit jumalan lapsi ja hän palkitsisi sinut aikanaan ( sitten joskus)

      näin toimien olet vahva vahvempi kuin muut sillä vihamiehen rakastaminen vaatii voimaa ja jolla sitä on on suurempi kuin muut

      mitä saatanaan tulee hän on jumalan viha
      miksi sinä haluat palvella vihaa enempi kuin rakkautta näinhän sinun kiusaajasikin tekevät
      ja näin olet heidän kaltainen samanlainen surkimus

      sitäkö haluat

    • Anonyymi

      Joh.3:16.

    • Anonyymi

      anonyymin teksti oli hyvin lämmittävä. Täytyy myöntää että siinä koin taas tietynlaista Kristuksen tuoksua. Saatana on Jumalan viha, se on selviö. Voisitko kertoa hiukan enemmän?
      SAG

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe