aivastelu orgasmin jälkeen

57a

onko jollakin asiallista tietoa mistä johtuu että lauettuani yhdynnän jälkeen minua alkaa melkein välittömästi aivastuttaa kestää hetken ,kyse ei ole hajusteista koska
vaimoni ei käytä tuoksuja. asia toistuu vaikka heti akti olisi saunanjälkeen olen 57 v
ja tämä on alkanut tapahtua 2-3 vuotta taaksepäin tiedosta kiitollinen ps.
vain asialliset kommentit

6

1524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cramba

Onko sulla operoitu eturauhanen? Mulla sama juttu ja eturauhanen on höylätty... Tietoa ei ole kyllä, että mistä johtuu...

• rsedtfghjklö

Aivoissa joku verisuonipullistuma, painaa hermoa ja aiheuttaa aivasturrefleksin. Sama homma, jos katsot aurinkoa, kirkas auringonvalo ärsyttää samaista hermoa.

• nenääkutittaa

En sanoa mistä voi johtua, mutta olen nainen ja mulla alkaa nenä kutiaan, ikään kuin alkais aivastuttaan, orgasmin jälkeen tai jo vähän sen aikanaki :D ja välillä menee nenä tukkoon orgasmin jäökeen. aijjai kun alko oikeen naurattaan, en oo tosiaan sen enempää ihmetelly mikä aiheuttaa, mutta joku yhtäläisyys jostain tarvii löytyä.

• Anonyymi

Piti googlettaa koska itsellä käy samoin. 50 kymppinen mies eikä ole rauhasta höylätty 🙂 Kiva tietää etten ole ainut. Mitä parempi orkku sitä suurempi aivastelu..

• Anonyymi

Minulla samoja kokemuksia. En tiedä mistä se johtuu mutta aivastelu voi kestää 10 minuuttiakin orgasmin jälkeen.

• Anonyymi

Rakastellessa verenkierto ja aineenvaihdunta kiihtyy kun orgasmi vielä lisää molempia, kehon tressitila vähenee myös henkitys korkeampi jolloin kuona aineet poistuu. Keuhkot reakoi aivastuksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4437
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      106
      2229
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      97
      1490
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1418
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1274
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1145
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1108
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1029
    9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1009
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      984
    Aihe