Nyt on taas aika perinteisen HIFKn kevätkakan, vatsa mouruaa jo aamusta kun on peli. Paineet ovat kasvaneet päivä päivältä....taas joka keväinen epäonnistuminen. Nythän on vastassa jotain ihan muuta kuin Blues tai HPK, joiden avulla HIFK keplotteli runkosarjan voittoon. Ja tietenkin siihen tarvittiin myös Jokeri-mies valmentajaksi.
HIFKn kevätkakka on siitä tärkeä ajankohta meille kaikille, sillä se kertoo milloin aletaan kääntyä kohti kesää.......veneen lasku, mp-ajelut, mökillä käynnit.....kaikki alkaa tuosta HIFKn kevätpökäleestä.
Illalla katsomaan kun se alkaa taas työntyä esille..........
HIFK ja 2016 kevätkakka
SpringtimeHIFK
2
75
Vastaukset
sinne vaan toisen helsingin luuseriluistin seuran kaveriks mongoolian mestaruus sarjaan räpeltämään. lyhyt kausi 6kuukautta kesälomaa.
- SpringtimeHIFK
Viikonloppuna tuli vene laskettua veteen ja se on valmis kesään. Kiitos HIFKlle taas kerran oikeista kevään merkeistä. Tänäänhän alkaa HIFK:oon kesäloma!!
HIFK:n kevätkakkaan voi aina luottaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423