Kirppismyyjät käyttävät usein esim. myymänsä vaatteen kuvailuna "ihana paita", "ihana...."
Ostaja sen päättää, onko vaate ihana!!!
Arrrgh! Negatiivinen ostopäätös syntyy heti sanan ihana kohdalla.
Nettikirppistuotteen "ihana"-kuvailut ärsyttää
4
199
Vastaukset
- eläolekatkera
Itsekkin käytän tuota kuvausta,jos olen tuotteen ihanaksi kokenut,vaikkapa materiaalin vuoksi,on pehmeä ja mukava käyttää!Mutta on vaikka jäänyt pieneksi...Että turhaan ärsyynnyt,säästä raivosi johonkin muuhun!
- hutis
Olen samaa mieltä, ettei pidä käyttää "ylikuvauksia", koska olen huomannut että ohitan tällaiset. Tulee aina sellainen epäilyttävä tunne jos omasta mielestä on kaamea.
- eimullamuuta
Neutraali kuvaus ja sillä hyvä.
Siis pois ihanat. - gdfghdfhgkj
Minua tuo ei ärsytä, vaikkei se ostopäätökseeni vaikuta; yhden ihana voi olla minulle haukotus. Sen sijaan klikkaamatta jää, jos ei ole mainittu kokoa, materiaalia otsikossa, ja sitä, onko vaate naiselle, miehelle vai lapselle. Mikä siinä oikein on? Spämmätään tilaa ja aikaa vieviä ilmoituksia oikein kuvien kanssa, muttei viitsitä paria välttämätöntä sanaa laittaa otsikkoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996