Wrangler-tietoa

Gaor

Minkälainen em. auto on?

Olen kuullut juttua alituisista sähkövioista ja ohjausjärjestelmän nivelten jatkuvasta rikkoutumisista.

Miten on?

Olen ajatellut kyseistä autoa ostamaan.

6

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäjeeppi

ja minkähän vuosikymmenen autosta on kyse?noita kun on tehty jo n.30 vuotta.
      mulla on -97 kutoskoneella ja automaatilla.sähkövikoja tai paremminkin ominaisuuksia on että laturi ja startti eivät tahdo kestää kovinkaan kauan sukelluksissa ajoa,niin kun ei missään muussakaan merkissä.itsellä on jousitusta korotettu jokunen tuuma ja alla pyörii 35 tuumaset renkaat,nieveliä kuluu,ohjausvarsia vääntyy säännölisesti sen mukaan paljonko tulee metsässä möngittyä.osat halpoja ja helppo vaihtaa vaikka metsässä.vakio auto tavallisessa ajossa varmaankin kestää "isältä pojalle" kohtuu pienillä korjauksilla.

• sotakäyttöön

Air-bäc ja abs jarrut varmaan kärsii kun ajeloo metäs puutapäin?

• Metsäjeeppi

Eipä ne jarrut tai airbäkit siellä mettässä mitään kärsi.lukot kun on päällä hitaalla puolella niin abs jarrut kytkeytyy poispäältä ja nopeus on niin pieni että airbäkit ei toimi.

• kivaLeluMuuten

Tyypillinen Jenkkiauto jossa on juuri mainitsemiasi vikoja riittämiin.

• togo

Minulla on ollut Jeep Wrangler Sahara 2008 vm 2.8turbo diesel jo 6 v ja sähkövikoja ei ole tähän saakka ollut. Olen ajanut konepellin asti vedessä ja mutassa ei mitään. Ohjausjärjestelmän nivelten jatkuvasta rikkoutumisista en tiedä mitään ne on mun autossa kyllä kestänyt.

• ELjore

En tiedä autopuolelta, mutta mulla oli aikoinaan Wrangler farkut. Hyvät oli vaikkeivat väriäpäästävät olleetkaan. Kesti hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe