Ruma ja huono mopo

HondaKurko

Harley on saatanan ruma, haiseva, koliseva, heikkotehoinen munanjatke impoille "miehille". Huhhuh.

14

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhänseon

      Toisinsanoen olet velkainen homo jolla ei ole varaa ostaa itsellesi pyörää? :D
      No säästä säästä.Ehkä jonain päivänä on varaa..

    • pipipilleri

      Heh,taas on ollu hondakurkolla huono päivä eikä oo ottanu eteen , en vaan ymmärrä että sitäkin pitää muille mainostaa ,ajele vaan hondalla ja säästä roposes sinisiin pillereihin ja unohda kaikki muu niin säästät lähimmäisiäsi ku noin ketuttaa muiden hd:a ajelut !

    • esajj

      olen ylpee mun hd-1200 jatkeena.... En tiedä koska kaks tyttöö tulipi maailman nurmille...kylläkin eri wuosina.Enpä vois muuta sanoo.... vuodet menee.. avautuu rytisewä tulewaisuus...ja rytinä ja ny ps. wehkeet pelaa....

      • HondaKurko

        Sä mitää naista oo koskaa nähny ku äitis pimpan saunassa. Kusistondis on ainoo ku sul toimii, pätkittäin sekin. Se takimmainen mäntä hakkaa sulta munan lerpuksi.


      • HondaKurko

        Vespassakin on enämpi munaa, tyyliä, ja laatua kuin plutoonassa Harrikoita. Vespailija on todellinen oman tiensä kulkija, eikä kloonattu, haiseva, paskainen laumasielu kuten H-D -pellet.


    • skaala

      taitaa sulla olla honta manki joka on leikannu kiinni ja suret niitä rahoja jotka laitoitvehkeen jatkeeks....voi sua ? onko varaa männän vaihtoon....??? on sulla vaikeeta .....

    • HondaKurko

      Mulla on iso Honda ja kauhee aisa.

      • HondaKurko

        Sillä saa piparii kylillä. Ja kyky säilyy kun ei mäntä paukuta munille.


    • HondaKurko

      Hei, nuijat. Tää oli provo aloitus. Harrikka on ihan kelpoisa peli oikein käytettynä ja huollettuna. Teknisesti jäljessä japonialaisia, mutta vanhalle impolle paapalle ihan hyvä mopo saattohoitomatkalle Terho-kotiin tms. Ei kulje, ei kiihdy, elektroniikka ei sotke tahdistinta, mutta just voittaa potkulaudan vauhdissa. Tekarit lasiin, testamentti framille, pappi sängyn viereen, ja loivaa liukua kohti auringonlaskua. Jeesus pelastaa, tai ei. Harrikka paaliin.

      Honda-sankarit ajavat koko matkan auringonlaskuun, H-D -apinat nyyhkivät vaipoissansa sairaalassa, kun mopo on täristänyt sisuskalut paskaksi.

      Japanilainen uskonto, shintolaisuus, on parempi, itsepetosta sekin on. Otan lisää viinaa.

      • molukkimuna

        ime enos munaa, hondahomo


    • JamahaJurpo

      Harrikkahomoilla on kuulema pärsesilmä 2 tuumaa halkasijaltaan, ryppynarun ollessa kireimmillään. Siksikö ne apinat viihtyvät hevostalleilla jakkaran päällä?

      • PorsteriPelle

        Mie oon senitolooki siis keinosiementäjä. Aina ku mie ajan Porsterini navetan luo, ni mullit sinkoo soiro suorana mun luo. Mie sit keinolla milla hyvänsä siemennän niit, tai sit ne minnuu. Siin kyl ruparesori on tiukilla ku viissataakilonen härkä kiipee selkään. Ja kaikki tää vaan Porsterin takii.


    • HondaKurkonAkseli

      Että ei totuus unohtuisi mikä pelle minä olen, niin on syytä nostattaa tämä kirjoitus aktiiviksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe