Harley on saatanan ruma, haiseva, koliseva, heikkotehoinen munanjatke impoille "miehille". Huhhuh.
Ruma ja huono mopo
14
334
Vastaukset
- näinhänseon
Toisinsanoen olet velkainen homo jolla ei ole varaa ostaa itsellesi pyörää? :D
No säästä säästä.Ehkä jonain päivänä on varaa.. - pipipilleri
Heh,taas on ollu hondakurkolla huono päivä eikä oo ottanu eteen , en vaan ymmärrä että sitäkin pitää muille mainostaa ,ajele vaan hondalla ja säästä roposes sinisiin pillereihin ja unohda kaikki muu niin säästät lähimmäisiäsi ku noin ketuttaa muiden hd:a ajelut !
- esajj
olen ylpee mun hd-1200 jatkeena.... En tiedä koska kaks tyttöö tulipi maailman nurmille...kylläkin eri wuosina.Enpä vois muuta sanoo.... vuodet menee.. avautuu rytisewä tulewaisuus...ja rytinä ja ny ps. wehkeet pelaa....
- HondaKurko
Sä mitää naista oo koskaa nähny ku äitis pimpan saunassa. Kusistondis on ainoo ku sul toimii, pätkittäin sekin. Se takimmainen mäntä hakkaa sulta munan lerpuksi.
- HondaKurko
Vespassakin on enämpi munaa, tyyliä, ja laatua kuin plutoonassa Harrikoita. Vespailija on todellinen oman tiensä kulkija, eikä kloonattu, haiseva, paskainen laumasielu kuten H-D -pellet.
- skaala
taitaa sulla olla honta manki joka on leikannu kiinni ja suret niitä rahoja jotka laitoitvehkeen jatkeeks....voi sua ? onko varaa männän vaihtoon....??? on sulla vaikeeta .....
- HondaKurko
Mulla on iso Honda ja kauhee aisa.
- HondaKurko
Sillä saa piparii kylillä. Ja kyky säilyy kun ei mäntä paukuta munille.
- HondaKurko
Hei, nuijat. Tää oli provo aloitus. Harrikka on ihan kelpoisa peli oikein käytettynä ja huollettuna. Teknisesti jäljessä japonialaisia, mutta vanhalle impolle paapalle ihan hyvä mopo saattohoitomatkalle Terho-kotiin tms. Ei kulje, ei kiihdy, elektroniikka ei sotke tahdistinta, mutta just voittaa potkulaudan vauhdissa. Tekarit lasiin, testamentti framille, pappi sängyn viereen, ja loivaa liukua kohti auringonlaskua. Jeesus pelastaa, tai ei. Harrikka paaliin.
Honda-sankarit ajavat koko matkan auringonlaskuun, H-D -apinat nyyhkivät vaipoissansa sairaalassa, kun mopo on täristänyt sisuskalut paskaksi.
Japanilainen uskonto, shintolaisuus, on parempi, itsepetosta sekin on. Otan lisää viinaa.- molukkimuna
ime enos munaa, hondahomo
- JamahaJurpo
Harrikkahomoilla on kuulema pärsesilmä 2 tuumaa halkasijaltaan, ryppynarun ollessa kireimmillään. Siksikö ne apinat viihtyvät hevostalleilla jakkaran päällä?
- PorsteriPelle
Mie oon senitolooki siis keinosiementäjä. Aina ku mie ajan Porsterini navetan luo, ni mullit sinkoo soiro suorana mun luo. Mie sit keinolla milla hyvänsä siemennän niit, tai sit ne minnuu. Siin kyl ruparesori on tiukilla ku viissataakilonen härkä kiipee selkään. Ja kaikki tää vaan Porsterin takii.
- HondaKurkonAkseli
Että ei totuus unohtuisi mikä pelle minä olen, niin on syytä nostattaa tämä kirjoitus aktiiviksi.
- Jutustelija1
Least we Forget!
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/
Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860