http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001164004.html
Rengastestin voittaja Hankook Auto bildin laajassa testissä ,kiassa ovat vakiona uutena. Taisi olla iso ylläri monelle huonommalle vierasmerkille :DD
Kiassa vain parasta laatua
17
326
Vastaukset
- wwjffsdjsdkl
Mukava tietää, omassa Riossa on Hankook EnergyEco kesärenkaat 185/65x15" ja muutaman sata kilometriä olen ehtinyt nyt niillä ajella, kerran jopa lumessa ja loskassakin :P
- vainArvailunPerusteella
Testissä oli vain yksi rengasmalli ja yksi koko, joten sinun renkaittesi taso ja laatu luultavasti poikkea jopa paljonkin testatusta mallista.
- Hyvä-Kia
vainArvailunPerusteella kirjoitti:
Testissä oli vain yksi rengasmalli ja yksi koko, joten sinun renkaittesi taso ja laatu luultavasti poikkea jopa paljonkin testatusta mallista.
Renkaat oli ostettu testaajien toimesta samoista kaupoista josta me kuluttajat ostamme renkaat, (ei tehtaiden toimittamista ehkä viritetyistä testeihin räätälöidyistä väärennetyistä renkaista).
- realisminSananen
Kyseisessä testissä ei valittu parasta rengasta, vaan kuusi rengasmerkkiä sai maininnan "esimerkillinen".
Kysynkin kuinka monessa Kia mallissa on juuri tuo rengasmalli ja koko mitä testissä ajettiin?
Kia on Aasian nouseva tähti, mutta sillä on vielä pitkä matka päästä laatuautojen luokkaan.- frankenstain64
Etelä- Koreasta tulee nykyään parhaimmat autot. Ikävä myöntää, mutta tosi on.
- Yarisseuraava
Katso youtube /Rio testi. Ei hyvältä näytä "laatu". Onneks näin ja vaihdan Yarikseen. Pärjäs hyvin. Kialla olis hyvät tarjoukset,ei silti.
- srkk
Minulla on kyllä kahdessa perättäisessä Ceedissä ollut Continental ensiasennus renkaana.
- Samoilla_rinkeleillä
Jos se sinua ilahduttaa, niin vuosi sitten koeajamassani C-Mersussa oli alla Hankookit. Ja kun heinäkuussa sitten sain tilaamani C-Mersun, niin siinäkin oli Hankookit!
Olen tässä odotellut rengasliikkeen ruuhkien ohimenoa saadakseni taas Continental-kitkat säilöön ja Hankookit tietä hankaamaan. Ei sinänsä kiirettä, kun ei tarvitse kuunnella nastojen rapinaa. - Cock-kulla
Du ju hav Han-Cock, Du ju hav Cock, hau maz is tö Cock, pliis giv mii cock.
https://www.youtube.com/watch?v=wF7qw6TSP8g - omakokemusVW
Noo hankook ei kestä kuin 18000km
kelpaa kauppakassiin jos ajaa viidessä vuodessa tuon määrän- MolemmatKestääTuon
No sittenhän VW:säsi voi tehdä korjaamolla kaksi asiaa samalla kertaa: Vaihtaa uudet renkaat, ja jakopää.......
- omakokemusVW
MolemmatKestääTuon kirjoitti:
No sittenhän VW:säsi voi tehdä korjaamolla kaksi asiaa samalla kertaa: Vaihtaa uudet renkaat, ja jakopää.......
Muijallasi on haarovälissä jakopää ja jakaakin sitä huolella.
- MolemmatKestääTuon
Ei ole muijaa, mutta sinun muijallasi on varmasti yhtä kestävä jakopää, kuin VW:ssäsi....
- MolemmatKestääTuon
MolemmatKestääTuon kirjoitti:
Ei ole muijaa, mutta sinun muijallasi on varmasti yhtä kestävä jakopää, kuin VW:ssäsi....
Selvennyksenä vielä, mulla ei ole muijaa, koska olen kasvoiltani ruma ja pituudeltani lyhyt. Lisäksi olen varaton.
- Pehmeäkumi
Continentalit ovat hyvät sadekelin renkaat, mutta ovat tehdyt pehmeästä kumista. Huonona puolena on nopea kuluminen. Aikaisempien "testivoittajien" kanssa en päässyt edes 20tkm.
- rengaspeikko
On kahdet Hankookit ajettu (225/45/17/ 91V), molemmat sarjat samalla autolla ja samanmoisia teitä. Ensiasennus renkaat kesti 25tkm ja samanmoiset ostetut 26tkm.
Aika lailla samankestävyyden omaavat.
Ensi suveen pitäisi siis hankkia uudet. Mitäs suositellaan noin kestävyyden kannalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875