Miksi kahden perheen merkkipäivät yhtäläisiä?

ihmettelevä äityli

Heippa!
Onko kellään tietoa mitä merkitsee kun kahden
perheen merkkipäivät osuu merkillisesti yksiin?
Minä olen syntynyt 20.12, ystäväni 20.11. Naimisiin ystäväni on mennyt 20.11, minä 20.5. Miehemme ovat syntyneet 6.1 ja toinen 1.6. Minun lapset, sekä ystäväni kaksi vanhinta lasta ovat syntyneet 18, ja 26pv, kuukaudet on vaan eri...
Onko kellään tietoa merkityksestä, tai onko muilla vastaavaa tilannetta?

9

501

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis tarkoitatko sitä,että miksi olette syntyneet samana päivänä tai jotain?!!En nyt oikein tajunnut mitä tarkoitit..selitä paremmin..

• Sinua seurannut

Tuntuuko tutulta:

"itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"

Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?

• Sinua seurannut kirjoitti:

Tuntuuko tutulta:

Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?

A)Ilmeisesti et ymmärtänyt kyseistä komenttia vitsiksi!En todellakaan pidä astrologiaa minään noituutena joten oli pakko vähän heittää huulta aiheesta!
        B)Edellisen kysyjän kysymys on muutenkin kummallinen johon ei edes pysty antamaan mitään yksiselitteistä vastausta!

• Nimetön

Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

• Nimetön kirjoitti:

Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..

• Nimetön kirjoitti:

Hello!

• Sinua, sinua...
        Leena kirjoitti:

Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

:-)

• Sinua, sinua... kirjoitti:

Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

:-)

Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)

• Sinua sinua sinua
        Leena kirjoitti:

Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)

Nyt riitti, tosi törkeetä. odotas vain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe