suomidemokraateissa ja turun odineissa täysi riita

öyh.öyh.olli

porukkaa poistuu kummastakin järjestöstä ovista ja ikkunoista. kokouksissa mälliturpa selittää halustaan ylämäkityöntää. tosin nimien keruu etenee suunnitellusti turun hautausmaalla

18

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7Vaihe

      Vanha toimintakulttuuri siis kunniassa.

    • sentietkand

      Joko jostain on löytynyt Waltterille sopiva soturien paita ?

      Vasurien soppatykillä Varissuolla muutama viikko sitten naureskeltiin viime eduskuntavaalien aikaa kävelykadulla, kun Olavi Mäenpää klonkkasi edestakaisin päällään kirkkaanvärinen Petteri Orpon mainosliivi, mutta puoluesihteeri Waltteri joutui lyllertämään perässä vain Uttulasta hankitulla banlonpaidalla.

    • veteraanipainija

      Minä kysyn avoimesti.
      Miten SuomiDemokraattien puheenjohtajaksi juntattu mies on tehnyt vaalityötä Petteri Orvolle.
      Onko Olavi Mäenpää täysijärkinen ?

    • Valkosini

      Voin kertoa sinne Helsinkiin.
      Olvi on ihan järjissään, tämä puolue on kehitelty pelkästään siihen tarkoitukseen, että Mäenpää säilyttäisi kokouspalkkionsa Turussa monissa lautakunnissa ja valtuuston jäsenyyden.
      Parit vaalit takaperin Mäenpää teki yhteistyösopimuksen säilyttääkseen valtuustopaikkansa jyrkän linjan kommunistien kanssa.
      Olavin ainoa aate on oma etu, kaikki hänen puheensa ovat pelkkää valheellista skeidaa, hän on jokaisen ostettavissa.

      • Lahjomaton1239012428

        Tosin Olavia ei kannata ostaa, häneltä kun puuttuu se korruptioon vaadittava perusrehellisyys. Ts. Olavin voi ostaa, mutta hän ei pysy ostettuna.


      • hannikaiselta
        Lahjomaton1239012428 kirjoitti:

        Tosin Olavia ei kannata ostaa, häneltä kun puuttuu se korruptioon vaadittava perusrehellisyys. Ts. Olavin voi ostaa, mutta hän ei pysy ostettuna.

        Hyvin sanottu.
        Olavihan oli Turun poliisin vasikka joitakin aikoja.
        Poliisilla ei ole enää käyttöä Olaville vinkkimiehenä.
        Silla mitä arvoa on vinkkimiehellä, jonka kaikki tietävät olevan vasikka, lisäksi vinkeissään epäluotettava ja valikoiva.


      • 7Vaihe
        hannikaiselta kirjoitti:

        Hyvin sanottu.
        Olavihan oli Turun poliisin vasikka joitakin aikoja.
        Poliisilla ei ole enää käyttöä Olaville vinkkimiehenä.
        Silla mitä arvoa on vinkkimiehellä, jonka kaikki tietävät olevan vasikka, lisäksi vinkeissään epäluotettava ja valikoiva.

        Vinkkimiehet, jotka ylimääräisen satasen persoina keksivät vinkit omasta päästään eivät menesty kauaa.


      • Orchman

        Ja siihen loppuu rahantulo!


    • Asioitsija

      Ei ole mitään riitoja, Olavi on Johtaja ja pullikoijat lentävät tylysti pihalle, niin on päätetty. Vaikka pitäisi sitten erottaa kaikki muut jäsenet paitsi Johtaja ja Waltteri.

      • Orchman

        Raunioiden savuntuoksua odotellen haisteleva:


    • Puoluesihteeri

      Olavi Mäenpää vaatii alaisiltaan kunnioitusta, tiedoksi Helsingin Suomidemokraateille.

    • Trastui.olavi

      Kuulemma puheenjohtajan palkkio maksetaan ruplissa.

    • VittuMitäTouhuja

      Olen nyt nähnyt kun Odinit kerää SD:n väelle lippulappuja partioinnin ohella. Se siitä puolueettomuudesta. Jo riittää tämäkin touhu. Ovat vissiin Suomidemokraattien hallituksessa moisen päätöksen saaneet aikaan ettei vaan itse tarvi lähteä ja että toiset hoitaa homman eli likaisen työn. Irstaita, perverssejä, patalaiskoja ja narsisteja. Hyvä SD!

      • 2002KannattajaKortit

        Joo, nyt kun on selkeä Odin linkki ja yhteys, niin tapaushan on selvä. Oletteko te taas tekemisisssä ja osallistumassa FDL:n, Itsenäisen Suomen ja SIsulaisten kanssa koalitioon? Valeoppositioon :P Nyt kun pj ja vpj on taas muuten liitossa ;)


    • näillämennään17

      Suomen natsiskenen fraktiot:
      - ruotsalaisjohtoinen: Suomen Vastarintaliike
      - venäläisjohtoiset: Odin, Rajat kiinni, Suomidemokraatit, Itsenäisyyspuolue
      - Israelin rahoittama: Finnish Defence League
      - itsenäiset: Homma, Sarastus, persut

    • histkand

      Vai venäläisjohtoinen, mihinkähän se Järviharjukin on joutunut vanhuuden höperönä.
      Mäenpäällä on taustaa, isoisän Feemun isä oli punakaartin hevosmies, tosin kuulustelupöytäkirjojen mukaan rahasta, ilman mitään aatetta.

    • hannikaiselta

      Mielenkiintoinen lista.
      Jussi Kankaristo mm., isä kova kommunisti, poika natsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe