Naturismin vaikutus pitkän suhteen seksielämään?

AloittelevaNaturisti

Arvon naturistit, kertokaapa kokemuksianne:

Millä tavoin runsas alasti oleminen vaikuttaa siihen, miten koette kumppaninne ja parisuhteenne ylipäänsä? Jaksaako kumppanin vartalosta vielä kiinnostua H-hetkellä, jos sitä näkee muutenkin paljon? Sytyttääkö intiimien alueiden näkeminen enää ollenkaan? Mikäli ei, niin mikä sitten on henkisellä puolella "se juttu" joka erityisesti sytyttää teidät?

Kuuluuko naturistien elämään olennaisesti jotain tiettyjä seksuaalisia mieltymyksiä, leikkejä tai fetissejä makuuhuoneen puolella (tai missä ikinä olette peuhaamassa)? Johtaako naturismi tyypillisesti esimerkiksi parinvaihtoon?

Pahoittelen jos kysymykseni sisältävät stereotyyppisiä oletuksia, mutta nämä asiat ovat minulle jokseenkin tuntemattomia, sillä olen harrastellut naturismia vain itsekseni - toistaiseksi. ;)

16

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäkelillä

      Eipä tuo muuten vaikuttanut, mutta alasti kesämökillä liikkuminen tuntuu ”normaalilta”, siitä meni rohkeuden ja seksikkyyden viehätys.

    • Anonyymi

      Näkeehän muutkin kuin naturistit oman kumppaninsa nakuna aina joskus, eli niilläkin kaikki on aika pian nähty. Tuskin sillä on väliä kuinka usein näkee, kun uutuudenviehätys on kuitenkin mennyt.

      • Anonyymi

        Pieru on perseestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieru on perseestä

        Sulta päästäs ei aivoista niitä sulla ei ole.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa hyvinkin paljon ja varsin positiivisesti.
      Olen jo aika usein täällä kommentoinut että osittain nudismi on mennyt varsinkin naisten osalta rohkeampaan ja enemmän vartalon esittelyn suuntaan ja se on hyvä. Ainaskin meillä se lisää seksiä ja se on myös monipuolisempaa. Ei ole meillä vaikuttanut parin vaihtoon vaan kyse on exhibitionismista vatsinkin vaimon osalta.
      Meiltä se on vienyt pois mustasukkaisuuden ja tilalle on tullut ennemminkin luottamusta vaikka toinen onkin alasti muiden nähden.

      • Anonyymi

        Sama meillä. Vaimoni nyt ei tosin tunnusta olevansa naturisti, mutta ei hän myöskään koskaan ole ujostellut alasti olemista, edes toisten nähden. Rannalla yläosattomissa, porukalla saunassa aina alasti ja tätä rataa. Ja kyllä nämä tilanteet ovat johtaneet myös seksiin, kaverini ovat rakastelleet vaimoani, on harrastettu kolmen tuttavaparin kanssa parinvaihtoa ja muutaman kerran mökkiviikonloppuna rouva on huolehtinut useamman miehen tarpeista, saaden siinä myös itsekin tarpeensa tyydytetyksi. Kyllä minä luen tämän kaiken alastomuuden piikkiin. Ei näihin tilanteisiin oltaisi päädytty jos uikkarit olisivat aina päällä.
        -Pasi


    • Anonyymi

      Meillä vaimo ei ole lainkaan innostunut naturismista. Itse sen sijaan harrastan aina tilaisuuden tullen - minulle se tuo seksuaalista mielihyvää joka jäisi ehkä saamatta jos vaimo olisi mukana!

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla tuota aiempaa kommenttia. Yhdessä nakuilu ja vähän tuhmempikin toiminta kyllä kiihottaa ja saa seksin luistamaan. Kesää odotellessa ja posliini vaimo rannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla tuota aiempaa kommenttia. Yhdessä nakuilu ja vähän tuhmempikin toiminta kyllä kiihottaa ja saa seksin luistamaan. Kesää odotellessa ja posliini vaimo rannalle.

        Aivan samaa mieltä. Seksi on todella hyvää sen jälkeen kun muut miehet saaneet katsella posliini vaimoa. Ei aiheuta ainaskaan meille mustasukkaisuutta tai parin vaihtoa. Molempia kiihoittaa jo ajatuskin alastomuus muiden edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla tuota aiempaa kommenttia. Yhdessä nakuilu ja vähän tuhmempikin toiminta kyllä kiihottaa ja saa seksin luistamaan. Kesää odotellessa ja posliini vaimo rannalle.

        Vaimon kanssa nakuillaan paljon. Vaimoa saan käsin tyydyttää aika rohkeastikin julkisella paikalla. Haaveena itsellä olisi päästä kunnolla panemaan jossain hiekkarannan hiljaisemmasta kohdassa.

        Upeaa, kun vaimoa olisi miehet katselleen kiimaisina pitkään. Lopulta joku heistä saisi ”vahingossa” katsella meitä kun panemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa nakuillaan paljon. Vaimoa saan käsin tyydyttää aika rohkeastikin julkisella paikalla. Haaveena itsellä olisi päästä kunnolla panemaan jossain hiekkarannan hiljaisemmasta kohdassa.

        Upeaa, kun vaimoa olisi miehet katselleen kiimaisina pitkään. Lopulta joku heistä saisi ”vahingossa” katsella meitä kun panemme.

        Ensi kesänä mennään varmastikkin Hangon tulliniemeen nakuilemaan ja rouva saa esitellä itseään. Tai siis minä saan avata reidet ja häppärit jos hyvä mahis tulee. Ollaan naitukkin siellä eikä ole sanomista tullut. Hyvä paikka.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On totta että on tullut naisia jotka selvästi nauttii että heitä miehet katselee. Hyvä niin, välillä miettii kun lähtee rannalta, onko se totta mitä näin, vaiko unta ?

      • Anonyymi

        Onneksi on keskustelun tapaisia naisia jotka antaa paikkojensa näkyä.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aikille, jotk­­­a haluav­­­at pitää ha­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/P5p6Z5

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe