Ollaan siinä vaiheessa että leikkaus näyttää olevan ainoa vaihtoehto minulla. Olenkin paljon jo lukenut siitä miten ihmiset ovat päässeet kohtauksista eroon, mutta oletteko huomanneet että elämänlaatu olisi muuten muuttunut leikkauksen myötä (tai sen ansiosta että kohtaukset loppuivat)? aistit? mielialat? tavat? muisti? käytös?
Ja miten työelämään paluu onnistui? Oliko vaikeuksia, vai pääsikö pian taas kärryille siitä mitä teki?
leikkaus - elämänlaatu
valmistautuva
1
114
Vastaukset
- epinörde
Leikkauksen myötä eniten ketutti muistissa erään kohdan heikkeneminen.
Tiedän monen kärsineen masennuksesta leikkauksen jälkeen, olen tässä eräs harvinaisuus, jolle tuota tuomiota ei tullut.
Kannustan ehdottomasti menemään! Kohtauksettomuus kuitenkin mieluisampaa kuin olla pihalla keskellä kaunista päivää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954