Olemme joutunut antamaan Hoikkalalle ja Mäki-Keteloille kurin palauksen koska haluamme että he lopultakin jättää taksit rauhaan.
Jos tämä ei tehoa olemme vamiit kovempiin menettely tapoihin.
Jättäkää taksit jo rauhaan
13
181
Vastaukset
- piiskurin.vajakit
Oletteko piiskannet itseänne, vai mikä kurin palautus
taksiporukoilla on meneillään? - thwhwh4h
Miksi jättää rauhaan, eli ostamme palveluja edelleenkin, mutta tulevaisuudessa haluamme parempaa ja edullisempaa kilpailutettuja palveluja. Maailma on auki, herätkää jo vihdoinkin.
- PostinKulkuSelvitetty
Aloitteko seurailemaan jälkikasvunne paskakirjoituksia täällä vai mistä kurinpalautuksesta on kyse?
- korttia.pöytään
Taksikuskit eivät jälkikasvustaan huolehdi.
- heikin3poikaa
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Jos tarkoitat väitteelläsi Heikkiä olet pahasti metsässä. Hän on isistä parhain.
Tulokset puhuvat puolestaan. 100 % pilalla.
- asun.äitini.kanssa
Taksien arvosteliat laitetaan vielä koville. P Mäki-Ketelän tappo uhkaus on voimassa. Haluaako Hoikkala olla seuraava.
Taksi kirjoitusten pitää nyt loppua. - lopun.alku
Kohta taitaa joku päästä hengestään ?
Minä en lopeta takseista kirjoittelua ikinä.
- jullimukaan
on ko julli tappo listalla
- otappa.lääkkeet
Voi tuota mielenterveyspotilaan yksinpuhelua.
- jopas.helpotti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sepolla ei enää ole mielenterveysongelmia!
Katkaisitko siltä sivupersoonaltasi pään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040