Olemme joutunut antamaan Hoikkalalle ja Mäki-Keteloille kurin palauksen koska haluamme että he lopultakin jättää taksit rauhaan.
Jos tämä ei tehoa olemme vamiit kovempiin menettely tapoihin.
Jättäkää taksit jo rauhaan
13
196
Vastaukset
- piiskurin.vajakit
Oletteko piiskannet itseänne, vai mikä kurin palautus
taksiporukoilla on meneillään? - thwhwh4h
Miksi jättää rauhaan, eli ostamme palveluja edelleenkin, mutta tulevaisuudessa haluamme parempaa ja edullisempaa kilpailutettuja palveluja. Maailma on auki, herätkää jo vihdoinkin.
- PostinKulkuSelvitetty
Aloitteko seurailemaan jälkikasvunne paskakirjoituksia täällä vai mistä kurinpalautuksesta on kyse?
- korttia.pöytään
Taksikuskit eivät jälkikasvustaan huolehdi.
- heikin3poikaa
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Jos tarkoitat väitteelläsi Heikkiä olet pahasti metsässä. Hän on isistä parhain.
Tulokset puhuvat puolestaan. 100 % pilalla.
- asun.äitini.kanssa
Taksien arvosteliat laitetaan vielä koville. P Mäki-Ketelän tappo uhkaus on voimassa. Haluaako Hoikkala olla seuraava.
Taksi kirjoitusten pitää nyt loppua. - lopun.alku
Kohta taitaa joku päästä hengestään ?
Minä en lopeta takseista kirjoittelua ikinä.
- jullimukaan
on ko julli tappo listalla
- otappa.lääkkeet
Voi tuota mielenterveyspotilaan yksinpuhelua.
- jopas.helpotti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sepolla ei enää ole mielenterveysongelmia!
Katkaisitko siltä sivupersoonaltasi pään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465