Olemme joutunut antamaan Hoikkalalle ja Mäki-Keteloille kurin palauksen koska haluamme että he lopultakin jättää taksit rauhaan.
Jos tämä ei tehoa olemme vamiit kovempiin menettely tapoihin.
Jättäkää taksit jo rauhaan
13
197
Vastaukset
- piiskurin.vajakit
Oletteko piiskannet itseänne, vai mikä kurin palautus
taksiporukoilla on meneillään? - thwhwh4h
Miksi jättää rauhaan, eli ostamme palveluja edelleenkin, mutta tulevaisuudessa haluamme parempaa ja edullisempaa kilpailutettuja palveluja. Maailma on auki, herätkää jo vihdoinkin.
- PostinKulkuSelvitetty
Aloitteko seurailemaan jälkikasvunne paskakirjoituksia täällä vai mistä kurinpalautuksesta on kyse?
- korttia.pöytään
Taksikuskit eivät jälkikasvustaan huolehdi.
- heikin3poikaa
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Jos tarkoitat väitteelläsi Heikkiä olet pahasti metsässä. Hän on isistä parhain.
Tulokset puhuvat puolestaan. 100 % pilalla.
- asun.äitini.kanssa
Taksien arvosteliat laitetaan vielä koville. P Mäki-Ketelän tappo uhkaus on voimassa. Haluaako Hoikkala olla seuraava.
Taksi kirjoitusten pitää nyt loppua. - lopun.alku
Kohta taitaa joku päästä hengestään ?
Minä en lopeta takseista kirjoittelua ikinä.
- jullimukaan
on ko julli tappo listalla
- otappa.lääkkeet
Voi tuota mielenterveyspotilaan yksinpuhelua.
- jopas.helpotti
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sepolla ei enää ole mielenterveysongelmia!
Katkaisitko siltä sivupersoonaltasi pään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661