Täällä ei tietysti ole yhtään ilkeää ja pirullisenluontoista henkilöä täällä palstoilla?
Onko täällä ketään niitä jätteidensä luontoon ja muualle kuulumattomille paikoille toisten maksettaviksi vieviä, vai missä nekin henkilöt on?
Täällä ei uskalleta kertoa totuutta edes nimettömän.?piilotellaan vaan.
Oletko hyvä ihminen, vai ilkeä?
34
499
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Eipä taida nyt löytyä kaltaistasi seuraa, jos sitä tulit etsimään.
Täällä keskustellaan jätteistä.
Teit ihan turhaan kopion.
Etkö saanut kommentteja?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14251083/hiljaiset-hyvaksyjat-mahdollistavat-
kiusaamisen
H.- siilimuori3
Sinun totuuttasiko?
Onko totuutesi se, että odotat tunnustustani siitä että, olen ilkeä ja pirullisen luontoinen henkilö. Vai siitä etten lajittele jätteitäni riittävän perusteellisesti. Lasipurkkeja en katsos aina jaksa pestä. Vai siitä etten korjaa eväspapereitani kun retkeilen luonnossa. Maksava olen aina.
Vai mitä ihmeen totuutta kaipaat. En ole nimetön ja en piilottele. Yksi painallus vain ja koko elämäni levähtää eteesi, siinä on totuutta tarpeeksi. Miksi sinua muuten kiinnostaisi, harmaan tavallisen tallaajan totuudet. Ne on vain sadepisaran huuhtomia pölyhiukkasia tai vain solmu langassani jolla ompelen irronneen nappini tähän ikivanhaan paitaani... siis olen usein vain näkymätön, vähäinen mutta joskus... tosi tarpeellinen- Koijari_oot_todistaa
Oot huijari-koijari, kun kuvasikin esittää tunnettua miespuolista taidemaalaria.
Koijari_oot_todistaa kirjoitti:
Oot huijari-koijari, kun kuvasikin esittää tunnettua miespuolista taidemaalaria.
oolalaa, sä tunnistit mut, nyt meni kaikki, maine ja kunnia, voi sun kanssas kun paljastit kaiken, sinä mokoma
- Katillekanssa
Tosi hyvä, liian kiltti. Se on kääntynyt vahvuudeksi, kärsimysten kautta.
- Herra-luonteen-herra
Luonto ei ole minun juttuni. Minulla on niin hyvä luonto eli luonne.
Kotona minulla on tuplaroskis. Toinen on lavasteena, tyhjänä. Toiseen tungen kaiken rikkinäisistä sukista leivänmuruihin.
Mökillä minulla on sekä piha -että ulkoroskis. Edes siellä en tiputa mitään luontoon. Kämmeneni päällä on servetti (pala vessa -tai talouspaperia tai lautasliina) jonka päällä pidän milloin leipää, milloin leivosta, milloin makkaraa kun syön. Elikkä pihani linnut ovat anorektikkoja kun en anna niille mitään. Harakkakin käy vittuilemassa vähintään kerran päivässä, että missäs se hiillosmakkara (tosi nokinen) viipyy?
Vaikka luonto on läsnä, en käy edes sienestämässä saati marjastamassa niin kauan kuin niitä myydään valmiiksi poimittuna. Vapaa-aikani on kyllästetty elämstä nauttimiseen muilla tavoin.
Vene olisi jos sen viitsisi kunnostaa? Silti en soutaisi sepalus auki, että meikäläinen ongelmajäte humpsahtaisi järveen ja traumatisoisi kalat ja kaislikon. - yönkylmä
Tienvarsi roskiksille heitän isommat kamani, liekkö hyväksyttävää mut sieltä muuten voi löytää jopa sohvan, kerran löysin hyvän kiukaan. Koska maksan veroja kunnalle mulla onkait oikeus.
- Aaatos
Nii-on kyllä mielenkiintoista, ett tajuaakohan ilkeäluonteinen tuota ominisuuttaan itsessään?
hunksz kirjoitti:
"Aaatos"
Minä tiedän ja tunnustan.
Mutta ei se minun vikani ole.
H.Olkaa siis kiltisti.
H.
- siilimuori3
Jos oisin ollu ilikiä ihminn en olisi nyt tässä. Liian kiltti ja liian nyhverö. Voipi olla ett sitten isona ilikiä ja pirullinen. Varmaan joku mummo helvetistä :D.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Ookkosa tosissaa
https://www.youtube.com/watch?v=0MaLiAiM4esNo oon tietenni. Ainahan mie olen :D.
- He-ilkeiden-iskuryhmä
Tulevaisuudessa ei ole marttakerhoja
On vain mummojenmafia salakapakoita joissa punovat juonia ja suunnittelevat murhia, vaihtavat aseita ja viestejä kädestä käteen
Rollaattorirevolveri
Jalas-jatimatic
Kahva-konepistooli
Käsilaukku myrkkyampullit- joku-ehti-ensin
eipä ollut sinun keksimäsi vastaus.
olisit kyllä halunnut.
selvästikin.
tuon-kin piikkiisi.
- ö-Öö
Koitan olla tolkun ihminen.
En hyvä, en paha, ihan tavallinen. Niin olenkin. Tässä vaan sellainen dilemma, useimmat ihmiset eivät ole tavallisia :D
Noin jätehuollosta. Aika hyvin hoidan jätteet. Mun mielestä tosin on törkeää, että jätehuollosta maksava ihminen joutuu itse lajittelemaan monimutkaisesti tavaran, joka joku jätefirma kerää, jolloin se muuttuukin niille arvokkaaksi kierrätysmateriaaliksi. Tosiasia, jätefirman pitäisi maksaa asiakkaalle, ne joutaa ostamaan materiaalin, millä tekevät jalostamalla rahaa. Koko homma nurinkurin, artistihan se maksaa.
Ja ton seikan takia välillä tympiintynenä siivotessani laitan kaikki eri roskapussit samaan jätesäkkiin ja skippaan sekajäteastiaan. Tiedän, että noin ei saa tehdä, mutta aika helekutisti joutuu maksamaan siitä, että himassa lajittelee jätteensä laskujeni mukaan vajaaseen kymmeneen eri luokkaan ja sitten roudailee niitä eri paikkoihin. Jos tunnit laskee, kansalaisten jätteenlajitteluun kuluvasta ajasta jos jotain palkaa maksettaisiin, kokonaissumma olisi vuositasolla aivan miljardiluokkaa. Nyt jätefirmat teettää sen duunin asiakkaillaan, jotka jopa maksavat siitä, että saavat tehdä töitä pörssiyrityksille..
Tässä muuten hupaisa knoppi suomen sosiaalihuollosta. Kas, lestaatit kun elää täysin sosiaalihuollon varssa. Niille annetaan verorahoja ruokaa ja vaippoja varten, että kaikki 16 lasta saavat syödäkseen ja paskantaekseen. Summaan siis sisältyy vessapaperikin.
Vaan, sosku ei maksa lestaatien jätemaksuja. Noh, pienentääkseen kuluja, lestaatit käy kippaamassa käytetyt vaipat ympäröiviin metsiin, yksityisten, tai kunnan maalle. Papinjärven uimarannaltakin löytynyt peräkärryllinen vaippoja, jotka "joku" oli käynyt sinne kippaamaassa.
Mun mielestä vaippoja pitää alkaa kierrättämään. Kakkendaali käy lannoitteeksi ja vaipasta voi tehdä vaikka topptakkeja, joita sosiaalihuolto jakaa sitten takasin lestatiolasten tavivaatteiksi >:/
Niin, lestaatithan on siis hyviä ihmisiä- omasta mielestään.
=DW=- asko775s
oot ennenkin jätteistä puhunut noin, että jätefirmat rikastuu meidän roskilla, mutta mehän maksetaan sen takia kun jätteemme haetaan pihastamme ja muualata, iso koneisto.
asko775s kirjoitti:
oot ennenkin jätteistä puhunut noin, että jätefirmat rikastuu meidän roskilla, mutta mehän maksetaan sen takia kun jätteemme haetaan pihastamme ja muualata, iso koneisto.
Hyvä kun hakevat, mielelläni sen maksan mitä siitä pyytävät. Hakisivat vaikken lajittelisi niitä lainkaan, hinta olisi silloin kovempi. Nyt vähän lehtiä ja lasipurkkeja joskus vien tuohon matkan päähän. Ai niin ja onhan komposti.
- 09984611
Korppis on ilkeä palstalla sekä luonnossa.
- korppis1
Totta puhut? Istun nyt reporankana nojatuolissani. Päivä mökillä vaatesavotassa. Iltapäivällä tavarat ja poistoon menevät vaatteet kirpputorille myyntiin. Niin ilkeä olen , että kehtaan pyytää vielä rahaa lajitelluista jätteistä. Huomenna menee vanhoja huonekaluja myyntiin, joten eivät päädy metsiin tai tienvierustoille. Ihan kun sukulaiseni Korppi, luonnon ehdoilla eläviä ollaan me tosi ilkimykset.
- Mistä-riittää-tavaraa
Teksteistäsi päätellen sinulla on kirppari kamaa monta messuhallillista? Tuntuu että olet aina lajittelemassa ja pistämässä myyntiin? Koko viime kesänkin.
Asiahan ei meille kelleen tietenkään kuulu, mutta eikö ne mene kaupaksi ollenkaan? - ent.siivoojaparka
Mistä-riittää-tavaraa kirjoitti:
Teksteistäsi päätellen sinulla on kirppari kamaa monta messuhallillista? Tuntuu että olet aina lajittelemassa ja pistämässä myyntiin? Koko viime kesänkin.
Asiahan ei meille kelleen tietenkään kuulu, mutta eikö ne mene kaupaksi ollenkaan?Roskiksista löytyy lisää myytävää. Ihmiset heittävät turhan paljon menemään sellaista, mitä joku toinen voisi vielä käyttää.
- Korppis1
Mistä-riittää-tavaraa kirjoitti:
Asiahan ei meille kelleen tietenkään kuulu, mutta eikö ne mene kaupaksi ollenkaan?Etkö ole vielä kuuskymmentä ja plus huomannut nurkissasi sellaista jota enää tarvitse tai jota et käytä?
Nyt myyn vaatteitani Hollannin helmiä ; ) Vappu hurstuukeja, jotka on minulle menneen talven lumia.
Nythän lie niin, että kyse oli kierrätyksestä vai oliko? - Korppis1
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Roskiksista löytyy lisää myytävää. Ihmiset heittävät turhan paljon menemään sellaista, mitä joku toinen voisi vielä käyttää.
Täällä korvessa on netti-kierrätysrinkejä. Tavaroille, vaatteille ja ruokatuotteille.
On uskomatonta kuinka nopeasti varauksia tavaroille heti ilmaantuu. Eka varaaja saa tuotteen ja usein syntyy pitkä jono tavaran vonkaajia jos eka varaaja luopuu varauksesta. Olen saanut sen roskiskierrätyksen kautta parvekepöydän ja tuolin uuteen kämppääni.
Uskon, että jotkut diilaa esim. huonekaluja vietäväksi Venäjälle tai omiin kirpputori myyntipöytiin. Itse en varaa juurikaan vaan jos tavarat kirppiksellä eivät mene kaupaksi laitan ne ilmaisjakeluun kierrätyssivustolle.
Muutin syksyllä kuten muistat. Kuudessa vuodessa oli komeroihini kertynyt varuiksi tavaraa. Vein laatikot ja säkit mökille tuvan lattialle odottamaan jatkoa. Olin lähdössä Hollantiin joten en alkanut silloin lonihtemaan krääsää. Nyt auvon säkkejä ja laatikoita ja pistän suurimman osan kiertoon.
Katsoppas komeroosi, onko siellä vaatteita, joita et ole käyttänyt vuoteen. Jos on voit luopua varuiksi tavaroistasi.
Mökilleni on ajan saatossa kerääntynyt ikkunaverhoja ja kappoja, joista nyt luovun. Kesä vaatteista, joita en ole käyttänyt vuoteen luovun. Tuolit, jotka olivat aikaisemmassa asunnossa ison pöydän ympärillä ovat tarpeettomia koska tässä uudessa asunnossa ei ole tilaa eikä tarvettakaan. Ne haetaan tänään kirppikselle myyntiin.
Pitopalveluaikaisia isoja ja pieniä pellavaliinoja ja sekä iso juhlapöydän helmaliina meni myös myyntiin. En enää juhli vanhenemistani komiasti valkoisilla pellavaliinoilla päällystetyillä pöydillä helmaliinoin. ; )
On mahtavaa aloittaa kesän vietto mökillä kun tiedän mitä kaapeissa- ja laatikoissani on. Mutta tosiasiahan on, että aina sinne kuitenkin jää jotain varuiksi, kaikesta ei voi kerralla luopua ;(
Kolme isoa jätesäkillistä meni Afrikka-vaatekeräykseen mm. petivaatteita, lakanoita ja pyyheliinoja. Kolme jätesäkkiä jonninjoutavaa roskiin.
Nyt kun olen vammainen minulla on aikaa hiljaa puuhastella. Isojen tavaroiden siirtoon osallistuu bodari-kuopukseni. Hänkin innostui eilen ja aikoi mennä vaatekaapit lähi, saa nähdä saako aikaseksi kiireiltään.
Niin ja ilkeitä ihmisiä tuntuu täällä olevan etenkin puskissa niitä lymyää. Nettikiusaajia, joiden herjat yhteisö hiljaa hyväksyy.
- juurinäinnon
Muutama hinttarimamma täällä on, tiiättekö sillatteen katellisia samalle sukupuolelle et kuvittelevat nettikirjoittajien pyytävän heitä näyttämään sadistijengiänsä nylkyttämään/raiskaamaan tuntemattomia ihmisiä. Josko meidän pedarinarskutädit nyt vihdoin maksaisivat vihdoin ja viimein ahdistelujensa uhreille vihdoin ja viimein ne korvaukset, kun kenkään muun ongelma se ei ole jos puppetäti ei ole menestynyt ihmissuhteissaan ja narsistina ottaa aina vain uusia uhreja, kun ei ole koskaan kyennyt toista ihmistä kuuntelemaan, niin, että edes vähimmäismäärä olisi ymmärrystä muita ihmistä kohtaan.
Mikä siinä mättää kun pedofiili vielä kuvittelee ymmärtävänsä psykiatriaakin, vaikka todellisuudessa olisi mielisairaalaan kuuluva häirikkö, joka ilkeyttään tuhoaa uhrejensa terveyden, et kyllä täällä mielisairaita riittää. Mut suomen poliisi ei jostain syystä laita heitä asiantuntevaan hoitoon. Vaan pipipäät pedofiilit kulkevat vapaalla jalalla. Narsistin lailla he tietävät kaikenkaikesta ja uhrit kuulemma ovat narsisteja ja pedofiili kuulemma "on auttamassa" omien harhojensa mukaan.
Et hinttarimammat, jos tällä viikolla vihdoin maksaisitte korvaukset vihdoinkin mielenterveysongelmienne uhreille, jotensakin sääli, että olette ollut tuossa maksupuolessa niin hiton hitaita, kun kerran omia harhojanne olette vain runkkailleetkin, todelliselle narsistille, ei ole merkinnyt mitään sekään, mitä omalla käytöksellään on jälkikasvuaan opettanut elämään muita huomioimatta ja heitä polkemalla.
Hinurit, olisitteko hyvät ja se KORVAUSPUOLI alkaisi vihdoin tulemaan, surullista, että mielisairaat naiset alkaa vainoamaan ihmisiä.Nykyiset keräykset koskevat enää heitä, jotka valittelevat typeryyksiään, koska
muuta ei enää heillä ole.
Iso-pappani oli juoppo veteraani, Mutsi meni Saksaan jne.
Nuo ovat niitä empatiaa etsiviä, henkisesti köyhiä.
H.- Öyts.töks.töks
hunksz kirjoitti:
Nykyiset keräykset koskevat enää heitä, jotka valittelevat typeryyksiään, koska
muuta ei enää heillä ole.
Iso-pappani oli juoppo veteraani, Mutsi meni Saksaan jne.
Nuo ovat niitä empatiaa etsiviä, henkisesti köyhiä.
H.Jankuti
Tomp-peli
Tyh-mäki
Mitä sinä tuota sukuselvitystäsi joka ketjuun tunget. Ei se ketään kiinnosta millanen sun sukusi on. Ota apina banaani. - nohnohnoh
Öyts.töks.töks kirjoitti:
Jankuti
Tomp-peli
Tyh-mäki
Mitä sinä tuota sukuselvitystäsi joka ketjuun tunget. Ei se ketään kiinnosta millanen sun sukusi on. Ota apina banaani.Miksi sinä ivaat apinoita?
Saatko siitä jonkin-laisen tyydytyksen? Öyts.töks.töks kirjoitti:
Jankuti
Tomp-peli
Tyh-mäki
Mitä sinä tuota sukuselvitystäsi joka ketjuun tunget. Ei se ketään kiinnosta millanen sun sukusi on. Ota apina banaani.Miksi otit kantaa kommentiin, joka kohdistuu äitiini?
H.- juurinäinno
Öyts.töks.töks kirjoitti:
Jankuti
Tomp-peli
Tyh-mäki
Mitä sinä tuota sukuselvitystäsi joka ketjuun tunget. Ei se ketään kiinnosta millanen sun sukusi on. Ota apina banaani.Kerro toki sinä suvustasi lisää, jänniä te eläimiin sekaantujat, kaikki käy mikä vastaan tulee? Entä jos apina ei taho olla sun kans? Kai senttäs on tuoretta ruokaaki, ennenkö seuralaisesi hankit? Ja pakko myöntää, et hullujen seurassa tulee itseki ladeltua samalla tasolla. Mut kai niitäkin voi hyväksikäyttää pönkittääkseen omaa egoaan.
- musta.enkeli
En suutu herkästi mutta jos niin tapahtuu olen todella itse piru.
Myös jätteiden lajittelussa olen välillä aika suurpiirteinen, riippuu tilanteesta. Biojätteet laitan eri pussiin, mutta lasipurkkeja en aina viitsi viedä kauemmas lajittelupaikkaan. Olen joskus pannut jopa patterin sekajätteen joukkoon, siitä on aikaa.
On myös hyviä puolia, mutta niitähän ei kysyttykään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3116140Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta633995Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413332Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773254Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava843177Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1803099Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022556Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll522291Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2132217Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782103