Medissa on jännä ilmiö.
Windowsin tietoturvaa yrittää media peitellä.
Kun kyse on pahasta Windows haavoittuvuudesta, puhutaan että hakkerit pääsee ?
Mutta jos vastaava on mm Androidissa, puhutaan rikollisista?
http://www.mikrobitti.fi/2016/04/haavoittuvuus-windowsissa-paastaa-hakkerit-koneelle-applocker-suojauksesta-ei-apua/
Windows salaliitto
10
164
Vastaukset
- Hehhehehehhehehehhehhee
Vastako huomasit, itse olen naureskellut sitä jo pitkään :)
Oikeen Pentakon toivoo että kaikki asentaisi Kympin, eli niiden oman Gyberaseen :D
Ja että NSA ja MS vakoilu on harmitonta ;D
Buahahahahahhahhaha - koodissa_syy
Windowsiin kun pikkulapsetkin hakkeroi sisään, mutta muihin joutuu ammattilainen murtautumaan. Ei pikkulapsia voi sanoa rikollisiksi ;)
- NormiKymppi
No niimpä tietysti, olisi heti pitänyt hokata..
- EivapaataUutisoinytia
M$ maksaa medioille! voin tunnustaa ne on viisinumeroisia lukuja!
lehdistö on ostettu!- Linuks_Vainoharha
Linuksin valtavat ultra-toimimattomuudet luovat mm. vainoharhoja, joihin linukshihhulit vajoavat tuon tuostakin.....†
- Tubutintamyöskäyttävä
Linuks_Vainoharha kirjoitti:
Linuksin valtavat ultra-toimimattomuudet luovat mm. vainoharhoja, joihin linukshihhulit vajoavat tuon tuostakin.....†
Semmonen se Windows "tubutin" vakoileva roskaläjä Linuks on !!!
- faktaa_tämä_on
Ei kyse ole mistään salaliitosta. Internet on alusta asti ollut Pentagonin projekti. Ja alusta asti on ollut myös tämä Wintel-liittouma eli Microsoft ja Intel yhdessä hallitsee markkinavoimia. Nyt Applekin on tässä liittoumassa mukana koska siirtyi käyttämään Intelin prosessoreja (ennen käytti Motorolan prosessoreja)
Kaikki merkittävät itc-tuottajat ovat jenkkifirmoja. Nyt linuxkin on aito jenkkituote. Linus Torvalds lähti Suomesta jenkkeihin (Usaan) ja viihtyy siellä vallan hyvin.
Linuxia siis kehitetään nyt jenkkituotteena.
Ei todellakaan ole merkittäviä itc-tuottajia jenkkimaailman ulkopuolella. Jenkkiteknologia hallitsee itc-maailman markkinoita. Tämä on fakta eikä mikään salaliitto. (jenkkifirmat ovat vaan ulkoistaneet toimintojaan mm. Kauko-itään)- northeast
Jenkki?
Jenkki, eli oikeammin yankee, tarkoittaa USA:n pohjoisvaltioiden, ja vielä oikeammin USA:n koillisosan asukasta.
Eli mielestäsi siis Linux on USA:n koillisosan asukkaiden juttu?
- sitähänse
Media on MS perseenuolema
- selväsalaliitto
Onhan se salaiitoa, kun media hehkuttaa mitä sitten jos ei päivitä, ei sanallakaan mainitse linuxseista..
vaihka Ubuntu on parempikin kuin windows 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892